Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

492. bölüm..

mutfakta filcanımı yıkayıp.. iki lokma börek yedim..

 ışıkları kısıp.. yukarı çıktığım da da, güya uzattığım tırnaklarımı törpüledim..

.. pijamalarımla ..
yatakta da, yaslandım.. arkama...
gece lambasının ışığında, yarım kalmış kitabımı  okuyup bitirdim..

"tuna niye gecikti ki " diye merak etsem de.. ilaçların etkisiyle uyumuşum..

yüzüme gelen nefesini mi,hissettim  bilmiyorum.. gözümü açtığımda
tunanın, bana baktığını gördüm.. saat  de,6 ya geliyordu..

tu--- günaydın..

ir--- sana da.. ne zaman gelip.. yattın, hiç duymamışım..
tu--- iyisin değil mi.. ağrın sancın ,var mı...

ir---- iyiyiimm de.. niye,soruma cevap vermedin..

tu--- (elini alnına koyup..) hiçbirşey sorma irem. sonra anlatırım yada duyarsın zaten...

oturdum yatağın içinde.. yorganı açtım,aceleyle.. 
tunayı bir o yana , bir bu yana...çevirip,
 vücuduna bakıyorum... şaşırdı tabi..

tu--- ne yapıyorsun irem,aradığın ne..

ir---- ( yorganı,örtüp... yattım.. )
duyarsın diyince.. kaza falan yaptın da,yaralandın mı dedim..

tu---- yani iremm.. illa söylettireceksin ha...
yok.. kaza yapmadım, yaralanmadım sağlamım...
 bir saat önce geldim,yeni yattım..
çok uykum var.. çok yorgunum,çok sinirli ve öfkeliyim..
anlatmak da,istemiyorum.. berbatım, kısaca..
... uyanınca
konuşuruz.. yanımdan sakın,kalkma..

sarıldı bana.. iki dakika sonra da, uyudu... bana sorular bırakarak hemde...

bir saat öncesine kadar ,neredeydi peki...
keyfini kaçıracak ,ne olmuş olabilir..

kimden duyacağım.. demek yanında birisi vardı... iyi de kim..
berbat ,sinirli ve öfkeli.. hımm,böyle söylediğine göre.. olay  ciddi demek ki..

yüzüne bakıp, gülümsedim.. birde yanından kalkmayacak mışım.. yok ya.. başka arzun da var mı... midem gurulduyor... benim..

usulca kalkıp,kıkırdayarak yastığımı kollarının arasına sıkıştırdım....

duşumu aldıktan sonra... evde kimse yok nasılsa diyerek, bornozumla aşağıya inerken ..
ikinci katta, bir horultu duyunca.. ödüm patladı..

yukarı nasıl koştuğumu ,bilemedim....
tunam, çok derin uyuyor..
e aşağıdaki kişi de, horladığına göre .. o da uyuyor..

giyindim aceleyle...
saçmalığa bakar mısınız.. aklıma gelen tek şey... eve hırsız girdiği...

dolabın içinden ,elim titreyerek tabancayı aldım... şarjörü itip.. emniyeti açtım...
bir kat inip.. 
horlayan hırsızı görmek için..tabancayla, ittim kapıyı...

tuğrul abimle ,ona sarılmış uyuyan ufuğu görünce... gözlerime inanamadım...
tunanın eşofmanını giymiş..
tabancayı da tutuyorum hala... emniyeti indireyim bari dedim ama ses çıkınca ..
abimin gözleri açılıverdi..

tuğ--- (kısık sesle ) gelinn..  ,o tabanca da ne.. bir sen eksiktin.. çek şunu...

mahçup oldum ...
ir---- ben.. afedersin... hırsız girdi sandım da... özür dilerim.. abii.. yat sen, yat.. ufuk uyanmasın...

tuğ--- tuna anlatmadı mı..

ir--- cık.. uyudu... tamam tamam.. yat ya.. kalkma..

tuğ--- suss.. sen in.. giyinip geliyorum..

Hiç yorum yok: