Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

491. bölüm..

zu--- işte böyle ,gülüm.. telefon faturası gelince ,tunanın yüzü asılmasın..

ir---- canın sağolsun.. asılmaz.. şey zuhal.. teyzem, xxx lara nasıl vereceğiz zuhali diyordu..
baban konuşacağını söyledi.. nasıl yani..ben anlamadım.. ziya ya, yok mu diyorlar..

zu---  offf of..
bugün ,ikimiz dışarı çıktık.. baba kız...
babam , ziyaların da.. xxx da.. kendince... artılarını eksilerini anlattı..
hiç babamdan duymayı beklemediğim ,birşey söyledi.. çok şaşırdım..

ir---- tırnaklarım bitti kız.. yedim hepsini.. ne dediiii...

zu---"ziyaya daha yakın görüyorum seni.. daha yakıştırıyorum.. senin tavrından da ,
ona karşı birşeyler hissettiğin belli..
gönlün onu mu istiyor.. bana açıkça söyle ... diğerlerine yok diyeyim "dedi..

ir---- .. tüylerim ürperdi ha...
enişteme bak , adam gözlemlemiş.. eeeee...

zu---  ben de.. "evet babacığım öyle "..dedim..

ir---- yihhuuuuuuuuuuuu... yaşaaaaaaaa... aferin sana.. asıl ,enişteme aferin ya neyse..

zu--- kulağım offf.. ne bağırıyorsun ki.. ziyanın henüz haberi yok...
önce bazı şeyler için,değişirim demeli.

ir--- ben,açar söylerim şimdi..

zu--- ağzımı bozdurma,akıllı ol.. paralarım seni..  
babam .."peki kızım.. hayırlısı neyse öyle olsun "dedi.. eve geldik.. beraber,yemek yerken benimle konuştuğunu.. xxx ları istemediğimi söyledi sadece.. karar verilmiştir.. dedi.

ir--- benim,aslan eniştem.. gelirken ,ona ne alayım zuhal..

zu---   hiçbir şey..istemez o.. alma..
az önce...annemler gitmeden,lütfü abiyle neşe abla geldi... yarın bizi yemeğe çağırdılar..
önemli bir konu hakkında ,konuşacaklarmış... acaba ne.. tabi bilmiyoruz...

ir---- kız ziyayı söyleyecekler, işteee... seni,istemeye geleceklerdir..

zu--- haddii bee.. biz anlamamıştık.. sazanım atladın yine.. hah hah hah..

ir---- var yaa.. seni elimden,kimse alamayacak... ne dalga geçiyorsun...
.. zuhaall.. sözünde,ben de bulunmak istiyorum.. beni beklee.. gün vermeyin sakın... lütfeennnn..

zu--- ziya düşman olur, sana...
ir---- o kim miş ...benimle eğlenirken iyiydi dimi..
ben de ,çok seviyor değilim zaten kendisini.. hıhh..

zu----öyle mi diyeyim...
ir--- yok deme tabi.. bak 18 inde geleceğiz... tuna,yıldönümümüzü..
 burada kutlayalım diyor... plan yapmış..

zu--- kısmet iremim.. nikahın,ölümün ve doğumun tarihini kimse bilmezmiş..
kısmetinde görmek bulunmak varsa.. mutlaka gelirsin..
annemle de..uzuuuuunnn bir konuşma yaptık... sevim hanım,döktü incilerini ortaya... tabu falan
kalmadı.... ikisi de ,son dakika golü attılar bana... şaşkınım yani..


ir--- vayy be.. haklısın.. bencillik ettim ,ziyadan bulaşmıştır.. bana da...
seni ,ziyandan ayrı koymayı istermiyim hiç...
zu--- henüz ziyaya evet ,demedim...ve o benim ziyam değil..

ir---- hadi len.. beni mi kandırıyorsun.. kendini mi..
ağzınla demedin mi..babama gönlüm onu istiyor ,dedim diye...

zu---- lafı çarpıtma... babam sordu,bende evet dedim... ağzımdan öyle bir laf çıkmadı... hem ,
öyle olsa bile.. ziya bunu hiç bilmeyebilir..
çünkü ,giderken çok manidar bir şarkı mırıldanıyordu..
"beni böyle sev seveceksen..
olduğum gibi göreceksen..
girme kalbime girme ömrüme
 ne dertliymiş bu diyeceksen... "

ir---- hah hah hah... sesi de,karga gibidir.. 

zu--- yoo.. çok güzelmiş .. çok da ,güzel söylüyordu.. o benden bazı şeyler bekliyorsa...
bende bekliyorum.. değişemem derse.. kendisi bilir..
onun için.. ziya, henüz ziyam değil ..anladın mı..

ir---- anladım.. çok akıllısın valla.. ne ara düşünüyorsun ..bu kadar şeyi.. bilmem..

zu--- iremm  kapat ,iki saattir konuşuyormuşuz.. saat onu geçiyor....
telefon kulağıma niye yapıştı ,diyorum bende..
hadi iyi geceler..size.. öptüm gülüm..

ir--- bende seni öptüm.. birileri çatlasın..
zu---- ................

ir---- zuhaaalllll...
zu--- hah hah hah...

kapattı telefonu...

bende kapattım.. gülerek.. kolum uyuşmuş sahiden de.. tırnaklarım testere gibi olmuş.. ısırmışım
hep..


**************

Hiç yorum yok: