Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

487.bölüm..

ir---- zuhalll konuş.. skor ne..

zu--- yaa,işte öyle iremciğim... aa babamlar geldiler... hoşgeldiniz...

os---- hoşbulduk.. selam söyle... ireme...
se--- zuhal, niye gelmediniz.. abinler neredeler...

zu---- söylerim ..  yattılar anne... yorgunlarmış.. gelmedik...

se--- iyi tamam.. ben yukarıdan ,çamaşırları alacağım osman...

ir----- ayyyy.. bana ver kız ,teyzemi.. çabuk ol... oyalarım onu..
bu saatte ziyanın sizde işi ne..

zu--- anne çamaşırları ben toplayıp, katladım...ütüledim... hepsi yerine yerleşti bile..
 bir telefonla konuşturmadınız ha...

se---- sağol kuzumm.. ellerine sağlık..

" xxxx lara nasıl vereceğiz  "gibi birşey duydum..

ir---- xxxx lar kim kız... ziya ya ,yok mu dedilerrr...

os--- iyi geceler kızım...  hıı,kediyi odana alma sakın... üstünde yatıyor
tüyleri dökülüyor...

ir--- hah hah hah... allahım tam komedi ...

zu---- iyi geceler babacığım... peki, almam... niye canın sıkıldı senin...

os---- başım ağrıyor biraz.... yarın seninle konuşmam lazım... onu düşünüyordum...
zu--- .......... peki..

os---- demir kapıyı kilitledim... sen inme ..
zu---- tamam,sağol...

ir---- kahretsin.. ziya nasıl çıkacak...

zu---- (kısık sesle... )üçüncü kattan aşağı ,kanat takacağız artık... hadi benim işim var...
kedi,kurtarma operasyonu yapacağım.. öptüm seni, tunaya selam söyle...
kız iremm ,ağzından birşey kaçırırsan.. Adanaya dönme sakın...

ir--- yok yok.. zuhall,abimleri uyandır.. sen karışma...

zu--- evde değiller ki.. cumartesi bugün.. kız arkadaşlarıyla, dışarıdalar...idare ediyorum,onları..

ir---- pes vallahi.. sizden korkulur... üç silahşörler gibisiniz...

zu---- ayy..
ir---ne olduu..

zu---  kalbime inecekti.. ziya pencereden bana , el sallıyorr..
allahım neydi günahım.. kapattım.

ir---- sabah saat onda.. arayacağım seni.. dikkatli ol...
zu--- sabaha çıkacakmıyım acaba... kalbim durmazsa iyidir... by.
ir--- by.



kapatıp... deriin bir nefes aldım.... tunam uyumak üzere.. oy kıyamam ben ona..
saçlarının arasında dolaştırdım parmaklarımı...

tu---- hımm... iremm çok rahat geldi...
ir---- rahatsa, uyu tunam...ama karşı koltuğa geçelim ayakların uyuşur.. üstünü de örterim ha...
kucağıma alamam ki...hadi canım...

üçlü koltuğa geçti..
bende battaniyeyi.. sigaramı aldım... ışıkları azaltıp.. tunayı dizlerime yatırdım....

sessizlikte  sigara içerken.. tunayı seyrettim..üşümesin diye battaniyeyi örttüm sıkıca..
sigaram bitince... başımın altına kırlenti koyup.. gözlerimi kapattım....

ben de,uyumuşum.. boynum tutulmuş ama olsun.. tunam rahat..
nefesi de.. göbeğime geliyor.. blüz sıyrılmış.. ben kaykılınca...

ağır hareketlerle onu uyandırmadan kalkıp.. başının altına kırlenti koydum... saat dört olmuş..
vücudumu esnettim... nasıl ağrıyor her tarafım... ayakkabılarımı çıkardım...
terliğimi giyip... salondaki ve mutfaktaki dağınıklığı ses çıkartmadan topladım...
düzenledim...dolaba koydum..

 yıkama işi kaldı sadece..su sesine uyanmasın istedim.. hem,benim de uykum var...
yukarı çıkıp... eşofmanlarımı giydim... bir battaniye ..iki yastık alıp .. salona indim...
üçlü koltuğun ,yaslanılacak bölümü .. aşağı indiriliyor.. yatak oluyor demişti tuna...

yaptım... tunanın yastığını değiştirdim,bende yattım yanına... battaniyeleri üst üste örtüp...
sokuldum kollarının arasına...

içimden güldüm...evde o kadar, oda.. yatak var biz koltukta yatıyoruz diye..

aklımda ki..... zuhal kedi kurtarma operasyonunu başarıyla bitirdi mi,acaba...
abimler, demir kapı kilitli içeri girebildiler mii.. diye...
 soruları düşüne düşüne uyursam.. kabus ta görürüm tabi...

böyle aslan gibi kocaman tüylü tüylü kediler.. kovaladılar beni..
osman eniştem ,kementle yakalıyor hepsini.. kazana tıkıyor...

zuhal de kazana su dolduruyor devamlı...
lütfü abi.. kucağında odunlar getirip kazanın altını yakıyor...

neşe abla.. cadı gibi gülerek... canım kedi çorbası çekiyordu zaten diyor...
iğrenççç ...
bulantıyla uyandım ,kanter içindeyim...eşofmanla yatmaya alışıkmıyım ben... hala karanlık her yer...
tuna da.. uyuyor..her kıpırtıma uyanan adama ne oldu böyle...
sarsıyorum sarsıyorum... hımm diyor...

ir---- tuna ben terlemişim... duşa giriyorum tamam mı...
tu---- (gözünü açamıyor... )niye terledin...
ir---- kabus gördüm..

oturuverdi... birden.. elini,enseme dokundurunca..

tu---- korktun mu.. hıı.. ooo.. çok terlisin sen.. koş hemen..
ir---- tamam.. geri inmem ama... sen gel..
tu---- gelirim... offf yaa.. nasıl uyumuşum ben...

********

Hiç yorum yok: