Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

483.bölüm..

ir---- peki madem... teşekkür ederim...
ye---- irem,iyi misin...
ir--- hımm...iyiyim...

ye--- bülent bu sefer ,tekmeyi hak etti... kusura bakma olur mu...
okumama kararını ,ben bilmiyordum..
o biliyormuş...duyunca, çok kızdım.. çok..

ir---- yapacak birşey yok yeliz.. artık duymaya da alışmam lazım.. kızma bülente...
içki içecek misiniz, kahve yapayım mı, bize...

ye--- oturmayacağım onun yanına... yap, kahve içelim..

çi----  içerim.. bende oturmayacağım...
ir---- hah hah hah... niyee..

çi---- gülerken ,fırsattan istifade eder gibi..üstüme üstüme ,yaslanıyor.....
elini koyacağı yerleri şaşırıyor...

ir--- ye--- hah hah hah....

çi----gülmeyin ya.. yanımda, tuğrul var.. tunaya bakamıyorum...eren karşımda..
bülent görmedi allahtan... 
itiyorum olmuyor..
çekiyorum olmuyor...
aaaa, bu ne ya..koca adam.. ayıp denen birşey var..
haddini bilmesi lazım...

ir--- adam ilk kez bir ortamda ..seninleyse... huyunu,bilmiyebilir çiğdem...
samimiyetini yanlış anlama..

çi--- (............. ............. ) beni tanımıyor mu.. samimiyetine başlarım onun..

gönüle sordum kahve içermisin diye... yok dedi.. sigarayı alıp... mutfağa geldim...

bulaşıklar bitince ,onlara da ikram ettim.. kahveyi de burada içelim dediler.. çocuklar olunca
salona gitmek istemedik..

gönüle söyledim yine... tamam siz ,için canım dedi...

pencereyi aralayıp oturdum... kahve içiyoruz,güya...

ikisi de dudaklarını kemiriyorlar...

ir---- çiğdem ne kadar zamandır, tanıyorsun şakir beyi.. ve ne zaman samimi oldunuz...

çi---- iki yıldır..iş ilişkisi içindeydik...
çekler, senetler kredi falan derken...
kızımla da tanıştı..
kızını getirdi.. mağazaya...
altı ay öncesinde..
bir pazar günü ziyaretime geldi.. mağaza kapalı ama ben içeride sayım yapıyordum...
buyrun dedim... sizinle konuşmam lazım.. özel dedi.. oturup konuştuk.. kendi hayatını anlattı..
beni çok beğendiğini..  niyetinin ciddi olduğunu ..evlenmek istediğini söyledi..
bende kendi yaşadıklarımdan dolayı ,çekincelerimi anlattım..
kızım var diye... üvey babaya sıcak bakmadığımı .. evlenemeyeceğimi söyledim..
tanımıyorum ki,dedim..

ye---- biz yaşadık ama yine tanıyamıyorsun ki.. yıllar geçse de.. tanıyamıyacağım...

ir--- bir yerde haklısın tabi.. ama hepimiz değişmiyormuyuz..
kim kendini tam anlamıyla tanıtıyor ki...önemli olan samimi mi, onu anlayabilmek...

çi---- bende öyle dedim.. kendini bana tanıt, bir arada olabilirmiyiz... fikrim olsun..
ondan sonra sık sık
geldi.. çok nazik ,saygılı.. sevecen halleri etkiledi beni.. kızını anlatırken bile ,gözleri doluyor..
benim .kızıma karşı da, öyle.. o tamam diyelim...
bu geceye kadar, hiç bir yılışık hareketini görmemiştim..
içeride ki davranışı ,kabul edilemezdi..

ir--- içkiden dir.. uzun zamandır içmiyorum dedi ya.. hemen karar verme...

çi---- bilmiyorum da.. bozuluyorsa içmeseydi canım...

ye--- toplumda sürü psikolojisi vardır..çiğdem..
genellikle topluluklarda ,birisi ne yaparsa diğeride yapar...
erkekler arasında... egolar da yaygındır... onlar içerken, hayır diyememiştir...
sen yalnızken ki ,tavrını baz al..
ve samimiyetiniz ölçüsünde içki içince.. biraz ,değiştiğini söyle..

ir---- ne güzel akıl veriyorsun, yelizciğim..
ufuğun yanında.. konuşmanıza dikkat edin dedim,tuna bunu baskı olarak nitelendirdi..
 ters etkilenmiş..
hiç yapmadığı hareketleri yaparak..
çıldırttı beni bu gece.. yani siz gelmeden..
 ama az önce.. hepsi uçup gitti.. çok,değişkenler yani..
sen bülente ,ne yapmayı düşünüyorsun... peki..

ye--- (gülerek... ) herkesin, hali tavrı düşüncesi, alışkanlıkları ..öncelikleri farklı...
bülente göre , reçetem hazır.. ilacı yuttu mu..iş tamam..

ir--- olta gibi ha.. avlayacaksın...
ye---çi-- ir---- hah hah hah...

ye--- aynen öyle iremciğim...

biraz sonra gönül geldi.. mügeye hazır mama yapacakmış... su ısıtırken.. o da katıldı sohbete..
eren abiden bir iki şey anlattı.. kırdı geçirdi bizi...
biberonu çalkalayarak...

g--- beyler,içeride oluşunuza içerliyorlar.. merak ettiler... bülent ve şakir bey.. huzursuzlandı..
gelin hadi..
çi---- bırak gönül.. acıma.. hatalarını anlasınlar..

g---- sence ,genel olarak ..onlar da öyle bir kapasite var mı çiğdem.. söylemezsen..
anlayabilirler mi..
ben,eren de.. göremiyorum.. mesela..
ki, çok becerikli.. yardımcı olmasına rağmen..
bir yerde tıkanıyor...
evlenince de.. seni sahiplenip.. gevşiyor.. centilmenlikten, Adanalılığa terfi ediyor..

ye-- çi-- ir--- hah hah hah..

Hiç yorum yok: