Translate

22 Şubat 2012 Çarşamba

467.bölüm..


tuğ---- gelmeden,birşeyler yedi o .. sabah erken kalkıyor, ufuk.. bize müsade edin,gidelim.. 
 
er---- bizde kalkacağız,tuğrul.. biraz sonra... beraber gidelim.. 
 
tuğ---- sağol da, size uzağız.. hem arabayla geldim... 
 
er--- olsun... araban kalsın.. nasılsa ufuğu bırakıp.. çıkmayacak mısın... bizimle gelirsin işte... 
 
tuğ---- bilemedin... biz artık, ufukla beraber kalıyoruz... 
baba oğul.. gece alemine dalamadığımız için.. bende gidemiyorum.. 
 
ir---- niyee.. yani, annesi nerede... sen işe gittiğinde kim bakıyor, demek istedim... 
 
tuğ--- sabah okula bırakıyorum... akşama kadar oynuyor.. gece de.. beraberiz.. 
tunanın kucağında,uyudu baksana... kuzum.. 
 
kalkıp.. tokalaştı herkesle... 
 
tuna... ufukla beraber kalkınca.... bende beraber yürüdüm..onlarla... kapıya doğru...  
 
tuğ---  artık,bize de gelebilirsiniz... engelimiz kalmadı.. tamam mı...
 
 
ir---- nasıl yani.. abii. 
 
tu--- sormasana irem.. madem öyle diyorsun abi.. geliriz ... sizde gelin.. ufukla.. 
 hatta beraber gidelim şimdi..
 
tuğ---- (gülümsedi.. ) ufuk ,yatağına yeni alışıyor daha.. zorlamayalım..çocuğu.. 
tu--- peki... 
 
ir---- abii.. okulun adını ver.. yarın,ben alırım onu.. gezeriz biraz... olur mu... sende akşama gelirsin.. 
tuğ---- sabah idareye adını bildirip.. ondan sonra seni ararım... hadi hoşçakalın..
iyi geceleer...
 
ufuğu aldı...çıktı ,kapıdan...
onu gönderdikten sonra..
 
ir---- ya ufuk çok küçük daha.. annesine ihtiyacı var... sen biliyor muydun .. 
tu--- ...............yok.. ama çok sevindim..  
 
masaya geldiğimizde.. eren abiler de.. hazırlanmışlardı... 
 
gö---- çok güzel bir geceydi, sağolun... artık evimize bekleriz..
er--- restoranlar bize göre değil.. 
evde çorba içmek bile güzel... 
 
tu---- hah hah hah... aman allahım, abime ne olmuş.. 
er--- dalga geçmee..  gençler... sizi de bekleriz .. 
 
bü--- geliriz abi.. dediğimi yapmayı unutmaa..
er--- tamam.. 
 
gönül ve ereni de yolcu ettik.. 
masaya oturduğumuzda.. 
 
bü---- tunaa.. çok eğlendik..  sağol ama bizde bekliyoruz.. 
 
tu----  başka bir zaman geldiğimizde,inşallah bülent... 
ir---- tabi canım.. acelemiz mi var.. 
 
ye--- yarın kahvaltıya gelin, öyleyse.. 
ir--- ben geç kalkıyorum.. mümkün değil,gelemeyiz... 
 
ye---- gelin dedim.. geleceksiniz..işte o kadar... itiraz kabul etmiyorum... 
 
bü---- vaayy.. gelinin sesi çıktı.. yaşa karıcığım.. aa, karıcığım dedim.. ben... 
 
tu--- ir--- hah hah hah... 
 
tu---- peki yeliz... madem istiyorsun geliriz.. saat  altı, iyi mi.. 
bü--- illa,küfrettireceksin bana... 
ye---- tamam tuna... 
 
bü--- ama hayatım... ahh, ya yeliz yapmasana... 
 
ye---- bütün gece.. ayağına vurduğumu söyledin... ama ben masumdum.. 
madem bu kadar arzu ediyorsun.. şimdi görürsün sen....iftira atmayı... 
 
bü--- ayağımı kaldırdımm ...
 
tu-- ir-- bü-- ye-- hah hah hah.. 
 
 
kahveleri ve sigaralarımızı içerken... 
 
tu---- sempozyum neredeydi.. 
bü--- ne oldu.. sherlok.. iz mi ,süreceksin.. 
tu---- yok ya... öylesine sordum... gideceğimden değil.. 
 
bü--- üroloji sempozyumu, kültür merkezindeydi. bugün bitti..
ilaç camiası klassis de.. kalıyor, çoğunlukla... 
yarın döneceklerdir. 
 
tu---- yolları açık olsun.. 
 
******
 
biz konuşurken kalktı tuna..  hesabı ödemiş..
geldiğinde..
 
tu--- gidebiliriz, buyrun.. 
kalktık beraberce.... 
 
bü---- teşekkür ederiz ,tuna.. biz biraz yürüyeceğiz.. yarın bekliyoruz,unutmayın..
tu----peki,iyi geceler.
 
tokalaştık.. öpüştük yelizle de... 
 
kulağına...
ir--- yelizz.. 
ye--- sus irem.. 
ir---- saat 10 gibi geliriz.. diyecektim ..
ye--- yalancı senii. tamam.. buyrun.. 
 
ir---- hava soğuk.. üşümesin damat bey.. gelirken, ekmeği biz alırız...gönderme sakın..
 
ye---ir---  hah hah hah... 


Hiç yorum yok: