Translate

22 Şubat 2012 Çarşamba

466.bölüm..




 ufuğun gözlerinin içine bakarak... kısık sesle...
ir--- anneni,ben de çok seviyorum ama  bu kelime yerine ,sen sevdiklerine.. canım dersen daha iyi olur.. anladın mı..
uf---- anladım... 
ir---- şimdi amcana gidebilirsin... 
 
tunanın boynuna oturttum... ufuğu... ama bırakmadım... 
 
uf---- heyyoooo... bana bakın... babaaaaa... baakkk..
er---- ufuukk.. müge uyanırsa.. tuna bakacak haberin olsun... 
 
tuğ--- hadi ordan,kendin bak..  çocuk ne zamandır görmüyor ,amcasını.. hevesini ne kırıyorsun ki.... 
 
er---- niye lan.. gittiniz ya, Adanaya... gördü diye dedim.. 
tuğ--- onu saymıyorum.. gitmez olsaydım,keşke...
 
ufuk komut aldı sanki.. 
tunanın omuzunda hopluyordu... kaldırıp, kucağına verdim... 
 
bende tunanın arkasından eğilerek... 
ir---- ufukcuğum.. amcanın, boynu ağrısın ..istemeyiz değil mi.. 
 
bü--- amman oğlum.. amcanın,her yeri platin dolu..  karı koca.. kemiklerini zenginleştirdiler.. 
 
tu---- bülenntt.. sırası mı şimdi.senin ,yine uykun geldi herhalde... 
 
tuğ--- sahi... bir haftam var diye ,söyleniyordun... ne iş.. buradasınız..
 
bülent.. sandalyesini itip.. ayağa kalktı... yelizin arkasına geçti yani... 
 
tu--- ya bülent, şaka yaptım... otursana..
 
bü--- biliyorum da... kendimi garantiye alayım dedim.. ağzımı açınca.. tekmeleniyorum.. ya..
 
kahkahalarımıza müge uyandı...ciyak ciyak ağlıyor... 
 herkes ayaklandı tabi...
ben tuğrul abinin yanına gidip..
hoşgeldin dedim.. sarılıp öpüştük.. 
 
ufuk , tunanın eline çarpınca.. rakısını döktü.. 
tunanın gömleği  boydan boya ıslandı .. 
çocuk da.. suçlandı.. onu teselli ediyor tuna... ben mendillerle siliyorum...
 
her kafadan bir ses çıkıyor.. rakı koktu..leş gibi.. müge hala,ciyaklıyor.. abim hoplatıyor...
 biraz daha bağırıyor ,velet... 
 
gönül,altını değiştirelim.. yatır arabaya.. ben hallederim derdinde.... 
 
bülentle yeliz..fırsattan istifade ediyorlar gibi... 
tuğrul abim.. 
cam kenarına gitmiş sigara içiyor... 
 
balıklar soğudu... yenilmedi .. garsonlar da servis değiştirme peşinde... 
tuna  gömleğim kurur,silme bırak ..peçete yapışıyor dedi.. 
 
ay bir hengame ki.. hiç sormayın... 
 
tuğ---- yeteerr... oturun.. hepiniz... 
 
abim sesini yükseltince... müge dahil herkes sustu... 
 
tuğ--- ne oluyorsunuz ya.. hiç kimse çocuk büyütmüyor mu ,sanki.. bırak ağlasın.. 
paniğe ne gerek var.. kaç zaman sonra,güzellikle biraraya gelmişiz.. iyiyiz.. balık yiyeceğiz.. 
(masaya baktı... ) kim yedi lan.. balıkları... 
 
kahkahalarla güldük..  
mügenin ağlamasının nedeni gazmış.. rahatlayınca.. geri uyudu çocuk.. 
 
ufuk kuzum.. tunadan çekindi herhalde..suskunlaştı.. 
aramıza aldım  onu.. balık ,yediriyorum bir yandan da..  .. 
 
tuğ--- hadi hadi.. şerefinize... 
 
bardaklar kalktı.. tabi.. 
 
tuğ---iremm... zuhal ve ziyada.. son durum nedir... 
 
ir----  yazın görüşmüşler.. niyet de, artık su yüzüne çıktı... 
ikisi yemeğe bile gitti..  biz gelmeden önce... son durum bu abiciğim.. 
 
tuğ---- ben ziyayı hızlı sanmıştım .. daha evlenmediler mi yani... 
tu---- ziya hızlı da,zuhal izin verir mi..
 
bü----  ziya İstanbul da.. sempozyuma geldi..yani, gelmiştir... 
 
er---- hadi ya... baskın yapalım ,şuna... var mısınız...
tu---- ayıp olur.... hem kızın var.. unuttun mu... nerede kaldıklarını bile bilmiyoruz ki.. 
 
er---- kızım bir melek canım... mışıl mışıl uyuyor baksana... gecede cin gibi olacak.. 
 
bü--- vah abim vah...  ahhhh... 
 
tu--- ir--- g--- er---tuğ---- hah hah hah... 
 
er---- oh olsun sana.. vur yeliz.. 
 
bü---- ne yani... gazi olursam,kızın uyuyacak mı... halbuki.. bir önerim olabilirdi.. vazgeçtim..
söylemiyeceğim... 
 
er---- bülenntt.. kardeşim... gel, seninle yürüyelim biraz... 
 
tu--- ir--- g---tuğ----bü-- ye--- hah hah hah... 
 
tuğrul abi içini çekince... öyle kötü oldum ki.. ufuk da.. huysuzlandı.. uykum geldi diyor... 
 
ir--- ufukk, daha balığın bitmedi ki.. 
uf--- doydum iyem.. veyme daha.. 
 
ağzını sildim, tuna aldı kucağına.. konuşuyor onunla.. 


Hiç yorum yok: