Translate

22 Şubat 2012 Çarşamba

468.bölüm..


arabada gidiyoruz... 
ir---- tunaa daha gelmedik mi ya.. hiii, klassise mi gidiyoruz... ama kahvaltıya çağırdı kızcağız...
 
tu--- yok hayatım.. gitmiyorum..  dondurma alacağım şuradan... tatlı da.. alayım mı.. 
 
ir--- sen bilirsin.. ben yemem.. 
 
tu--- yemek için değil.. .. yarın götürürüz diye alacağım zaten.. bülent ,buranın dondurmasına
bayılırdı.. 
 
tuna indi... ben de.. bakıyorum öylesine... 
 
durduğumuz cadde de.. bir çok gazino, bar falan var...epeyce kalabalık yani..  
 
tuğrul abiyi düşünüyorum.. ne oldu da,ufuğu  neslişahtan  aldı.. acaba....
 abimde,ne kadersizmiş ya.. 
tek başına hayatını sürdürmeye çalışırken.. bir de oğluna bakmak kolay değil... 
efkarlanıp.. bir sigara yaktım... camı da açtım... hava soğuk ama duruyoruz nasılsa... 
 
karşı kaldırımda ki.. barın kapısından.. çıkanı önce tanımadım.. 
sonra, lütfü abi.. olduğuna emin oldum..
 
 seslenmek de,işime gelmedi..selam vereceğim ya.. inecektim tam... 
arkasından gelen afet.. yılışık yılışık, koluna girince... (................. ) demişim.. 
kakara kikiri.. öpüşe koklaşa... bir taksiye binip gittiler... 
 
benn,yıkıldım adeta... 
neşe abla, hamile  ..evde koca bekliyor.. bu burada fink atıyor...
güya kavuşabilmek için yaşadıkları aklıma gelince...  lanet olsun dedim.. hepiniz aynı (........ ) 
 
tuna ,yanıma oturur oturmaz anladı ...
bir terslik olduğunu da.. şaka yapıyor güya... 
kutuları arkaya koydu...
 
kızgın kızgın bakıyormuşum... 
tu---- goncam, sıra vardı.. ondan geciktim, kızma..lütfen..... 
 
ir---- ...................
 
anahtarı çevirecekken... 
 
ir---- dur.. sana birşey söylesem.. yapar mısın ama hiç yalansız.. dosdoğru anlatacaksın... 
 
tu--- (gülerek..) ayy.. elim ayağım titredi... 
ir---- of tuna.. söz ver ,bana.. hatta en sevdiğin üstüne ,yemin et.. 
 
döndü bana doğru.. 
tu---- etmem,sözüme güvenmen lazım.. en sevdiğim sensin.. üstüne yemin edermiyim hiç.. 
hadi söyle.. neyin var... ne istiyorsun.. 
 
ir--- şu karşıdaki bara girip.. içeride ziya var mı ,bakacaksın.. ve yanında kim var onu da
 söyleyeceksin tabi.. 
 
tu---- nereden çıktı bu şimdi.... içeride olduğunu ne biliyorsun .. ziya bekar, niye takip ediyorum..ne bağı var ki.. 
hadi girdim diyelim.. hadi ziyayla yanındakini de gördüm..  gelip, sana anlattığımı farz et.. .. eee, ne yapacaksın... 
 
ir---- bilmiyorum... bağı olanlar,evliliğine .. karısına değer verir gibi ,görünenler.. aldatırsa.. 
bekarlar ne yapmaz... hadi gidelim... vazgeçtim.. 
 
tu---- .................. aldattığını ne biliyorsun... 
 
ir---- çocuk değilim tuna... ne gördüğümü biliyorum...
çookk üzüldüm.. çokk.. erkekler hakkında ,dediklerin doğruymuş.. 
kullanma,kelimesine itiraz etmiştim ya... malesef haklıymışsın... 
hayal kırıklığı yaşıyorum ,şu anda.. 
 
tuna elini ,hafifçe dizime vurdu birkaç kez... sonra da hareket etti.. 
 
tu---umarım ,başka hayal kırıklıkları yaşamazsın.. 
 
ir---- umarım.. ben karısının..kendisinin yüzüne nasıl bakacağım şimdi.. nasıl susacağım.. 
 
kaşlarını kaldırıp... 
tu---- bilmem.. söylesen, olacakların senin yüzünden olduğunu düşünüp.. 
vicdan azabı çekeceğini , telkin ederek olabilir.. hadi boşandılar diyelim.. o bebeğin günahı ne..
daha doğmadan.. annesiz babasız kalacak... 
ya da evlilikleri,sürecek.. onların sana ve senin onlara bakışın değişecek.. 
 aldatılan,aldatan olmak kolay kabul edilmez.. 
 
işte ben bu yüzden ,iki kişiyi tanıştırmaktan.. sebep olmaktan hep korkarım.. 
gönül işi.. hiç birşeye benzemez... kişilerin iç yüzünü bilemezsin.. 
sana başka, karısına.. sevgilisine .. başka davranır... önce seviyordur,sonra sevgisizleşebilir...
yada hala sevdiğini iddia edebilir... evliliğinde sorunları da olabilir... alışkanlığıdır.. bilemeyiz.. 
bence aldatmak , kişinin kendi şerefsizliğidir... 
 
ir---- bebek dedin.. 
 
tu--- evet.. lütfü beyi gördüğünü anlamak için.. kahin olmaya gerek ,yok ki... 
ir---- ..............
 
başımı cama yasladım... içim bomboş.. gözlerim yaşlı.. kendiliğinden akıyor, bağıra bağıra ağlamak istiyorum...
hep duyardım da..ilk kez şahit olunca.. çok etkilendim... 
 
kendimi neşe ablanın yerine koyuyorum, elimde olmadan... 
berbatım yaaa.. 
 
yalının önünde durduğumuzda.... tunaya dönüverdim..hışımla.. 
korkuncum herhalde, rimellerim akmış olmalı... ama umurumda değil... 
 
tek elimle ,gömleğini göğüs hizasından.. kavradım... sıkı sıkıya...
şaşırdı da.. birşey demedi.. 
 
ir---- tunaa.. beni aldatırsan,yemin ederim ki.. seni öldürürüm.. 
gözümü bile kırpmam.. anladın mı.. 
 
tu--- hımm.. anladım.. 
zaten,  prova da yapmıştın.. tetiği çekemedin ama... 


Hiç yorum yok: