Translate

22 Şubat 2012 Çarşamba

441.bölüm..


tek gözümü açtım.. biraz flu görüyorum ama yine de tanıdım...
hemen,doğrulup.. toparlandım.. 
 
ir---- aaa...bak seen.ergün abim değil mi o... çalışmaya ara verip.. kendine de,zaman ayırıyor demek ki.... 
yanında hiç  kız görmemiştim..şimdiye kadar... 
 
tu---- (gülerek...) görmeyince....yok mu sanıyordun.. 
 
ir---- herhalde.. hep o abiydi.. benim gözümde.. 
 
tu---- abiler erkek değil mi.. peki.. 
 
ir---- ....................... ama zevkli değilmiş.. yakışıklı abimin tercihine bak..kız,kara kuru.. çirkin birşey... 
 
tu---- bizi fark edip,tedirgin olmasın  diye gülemiyorum.. 
biraz kıskançlık seziyorum ,sanki...ne dersin.. 
 
ir---- yooo, hayal kırıklığı sadece... hem bunlar nasıl sevgili ... gayet resmi duruyorlar....
 
tu---- zaten ,kız öyle bir tipe benzemiyor.. 
yeni tanışmışlar da, arkadaşlık aşamasına gelmeye çalışıyorlar gibi.. 
 
ir---- çözdün bakıyorum... tecrübe tabi..öyle bir tipe benzemiyorsa ,bu saatte burada işi ne... 
 
tu----  öğretmen gözüyle.. gözlem bu.... hem,niye imalı konuşuyorsun ki.... 
aslında hata bende.. niye gösterirsin,
geçip gidecektik yanlarından... haberin bile olmayacaktı... kimbilir ,belki aynı yerde çalışıyorlardır..
 
 
ir---- offf... sarhoşum ben.. evimize gidelim.. kalmam burada.. 
tu---- .................... iyi.. .. 
 
hesabı istedi...
 
ir---- tunaa.. 
tu---- efendim.. 
 
ir---- bu kızla evlenmez dimi.. ben .. ergün abiye.. ilk gördüğüm anda... tülayı yakıştırmıştım.. 
bir fırsat bulup.. tanıştıramadım ki.. 
 
tu---- kısmet irem.. yakıştırmışsın da.. tülayı ne kadar tanıyorsun ki.. tavsiye edecektin.. 
hem .. sen ergünün isteklerini,önceliklerini biliyor musun .. bu bambaşka birşey.. 
hoşlanmak,sevmek.. cazibe ..arzu ..ısmarlanmıyor.. kendisi istemeli..
 
ir---- ..................... tülay,kaydını yaptırdı mı ..acaba.. yarın, cumaydı dimi..  
tu--- .............................
 
ir---- niye susuyorsun.. 
 
tu---- cuma desem.. son gün olduğunu ..ima ediyorsun diyeceksin... 
kayıt yaptırmış desem, beni  seni zorlamakla itham edeceksin.. en iyisi.. susmak.. 
 
ir---- ........................ liste mi gelmiş.. okula.. 
tu--- hımm...
ir---- kayıt yaptırmayan var mı... bizim sınıftan... 
tu---  evet,bir kişi...
ir---...............
 
*****
 
dışarı da.. 
yağmur sonrası kokuları, derin derin çektim içime...ayıktım sayılır.. 
 
ir---- tuna yürüsek nasıl olur.. yorulunca bineriz ,taksiye.. 
 
tu----  saat çok geç .. taksi bulamayız... ve evden çok uzağız.. yürüyemezsin o ayakkabılarla.
taksiler hazır, bekliyorlarken... binelim... yoksa arabayla gideceğim... çabuk karar ver...
 
ir---- ben..senin için.. kullanamazsın diye demiştim.. kendine güveniyorsan.. neden olmasın... 
tu---- güvenmesem, söylemem... 
 
arabaya binip.. kemerleri  bağladık... 
tuna hiç içki içmemiş sanki.. ufak bir falsosu bile olmadı.. 
 
tu---- araba işini ,tekrar düşündün mü.. beğenip, ısmarlarsan.. ancak gelir... 
 
ir---- bir yere yetişecek miş gibi ,söyledin...
kendimi,kullanmaya zorlamak istemiyorum... 
benim arabamı ,bir başkasının kullanmasını hiç istemiyorum.. 
 yani,şimdilik araba istemiyorum tuna.. tamam mı.. 
 
tu---- peki, tamam... 
 
**************
eve gelip..
yatağıma yattığımda ,aklımda binbir düşünce olmasına rağmen.. nasıl uyumuşum hayret..
aslında sızmışım demek daha doğru... 
içkinin ,dertli insanlar tarafından tercih edilmesinin sebebi bu olsa gerek... 
"unutmak,olabildiğince sıkıntılarından uzaklaşmak" 
 
""""""""*çok daha sonraları, bende denedim bir süre... içki kullanmayı.. 
ama unutulmuyormuş.. hatta 
dahada takıntı yapılıyormuş... onu da ,öğrendim yani.. *"""""""""""
 
**********
 
sabah gözlerim birden açılıverdi.. 
 
saat beş daha... ezan okunuyor.. böyle içimden bir ses.. "namaz kıl" dedi.. 
 
kalktım usulca... 
 
abdest alıp... kılığımı uygun hale getirince... 
elimde seccade..salona geçtim.. 
 
namazımı kıldım.. huşu içinde.. allaha yalvardım dualarımı kabul etmesi için.. 
ne istediğimi söylemiyeceğim de, gönlümde ki huzur.. inanılmazdı..
 
neyse... 
evde ,kahvaltılık fazla birşey yok ya.. yumurtayla sütü görünce..
krep yapayım ,reçelle yeriz dedim.. 
ben kendimi kaptırmış.. tavada, şekilli şekilli krep denemelerini pişirirken..  
 
tuna seslendi içeriden..
tu---- ireemm.. bu koku, senin eserin mii.. 
 
tavanın altını kapatıp... son krebi,küçük  tabağa aldım...üstüne biraz şeker serpiştirip... 
yatak odasına gittim... 
 
ir----- günaydın.. 
tu---....... sana da... başında niye örtü var.. saçın dökülür, diye mi.. 
 
oturdum yatağa... 
krebi tunaya bir güzel yedirdim... 
ir----ohhh ,afiyet olsun.. başım örtülü ,çünküü... namaz kıldım.. 
 
tu---- allah kabul etsin.. krep de, çok güzel olmuş.. sağol.. madem yapmışsın..
krebi al, kahvaltıyı yaylada yapalım... hı,ne dersin..
 
ir---- oluurr.. sen istiyorsan.. gidelim... 
tu--- sıkı giyin ama soğuktur.. öğlen gibi döneriz..
ir---- tamam... 
 
 
ben mutfakta dağıttıklarımı toplayıp.. kreplerimi saklama kabına koydum..
 
 çoraplar fazla geldi ama.. üşürüm dedim.. 
botlarımızı giyip, 
 
montlarımızı da alarak.. saat yedide.. çıktık evden... 


Hiç yorum yok: