Translate

21 Şubat 2012 Salı

440.bölüm..


zuhal..ergünle, alinin arasında.. güven ve destekle dimdik duruyordu.. 
ablayla bile,paylaşmakta zorlanacağın konuları ..onlar...rahatça konuşabiliyorlar demek ki.. 
 
 ne kadar şanslı ,dedim kendi kendime..
bir kere daha hayran oldum, aralarındaki bağa... o sıkı bağı oluşturan... teyzemle enişteme.. 
 
allah bozmasın diyerek... üç kere,torpidonun üstüne vurup.. kulağımı çektim. 
gelinler ve damat..aralarına kara kedi sokmazlar inşallah.. 
 
teyzemlerin arabası, devam etti... babamla,biz bulvara döndük... 
 
tu---- kim içindi ,bu.. 
 
içimi çekip... goncamı aldım elime... 
ir---- bizim içindi..canım..
 
annemler de.. evlerine doğru...döndüler... 
 
tu--- uykun var mı..
ir---- yook... niye sordun.. 
 
tu---- gece kulübüne gidip... biraz eğlenelim diyorum..
 
bulvardan  ters istikamete geçip.. gitmeye başladık..
 
ir----  burada .. hiç gitmedik de.. şaşırdım.. sen neler de bilirmişsin.. öyle.. 
 
tu---- bilmem mi.. canım..
aklımda ,gönlümde sen.. ne olacağını bilemeden.. serseri mayın gibi ,dolaştığım günlerde... 
çok gittim oralara... ziya eve gitmiyorum diyince.. anılarım canlandı..birden.. 
 
ir---- tunaa... gitmeyelim.. şimdi tesadüfen, ziyayla karşılaşırmışız .. yanında da bir kız olursa.. 
saçını başını yolarım..ben onun..
 
tu---- ne alemsin irem... ziya, genç bekar bir erkek.. henüz bir bağı yok..
 
çalışma şartları,ortamı gereği.. kadınların olduğu birçok yerde bulunmak zorunda...
 .. yani, her konuştuğu kıza da.. yakıştırma yapmamalısın..
içinden 
geliyorsa ,gözü dışarıdaysa... dünyanın en güzel kadınına sahip olsa bile..
engelleyemezsin... erkeği.. 
karşılıklı sadakat,vicdan ..güven..sevgi  .. sağlam karakter.. ve birçok şey gerekiyor ,
mutlu bir evliliğin oluşması ve sürmesi  için.. 
 
ziya .. bunların bilincinde mi... ona da, zuhal karar verecek..  işte... 
konuşmadan ,görmeden 
en azından birşeyleri paylaşmadan.. da,bu mümkün değil... 
dış görünüşten... fikir edinirsin.. belki  ama karakter okunmuyor...malesef... 
 
ir---- onlar yarın, bizimle gelmiyorlar... biliyor musun... 
tu--- aa, niye... lütfü bey izin alamamış mı.. 
 
ir---- istememiştir belki de... ziya, zuhale..
 seninle yalnız konuşmak istiyorum diyip..kartını, telefonunu da vermiş..  abinlerin haberi var.. 
eşi olmak istediğim kadını ,
izin verdiği kadar yakından ...tanımak istiyorum ,yarın benimle yemeğe gelir misin demiş..  
 
tu---- aferin,dile gelmiş ha.. zuhal olmaz dememiştir , dimi.. 
 
ir---- cık... peki gidelim, demiş.. 
 
tu---- ona da aferin...  onların ..tutkunluklarına , dayanışmalarına... 
anlayışlı oluşlarına hayranım... ziyayı en iyi onlar tanıyor, 
demek güven vermiş ki.. kabul etmişler..
 
ir---- bende.. zuhale ,dikkatli ol diyordum da... bana ;
merak etme.. ilk yemeğe çıkışım değil.. abimler dışarıda beklediler.. 
yine de... beni ,adaylarla konuşturdular dedi..
düşünebiliyor musun... abilerin,kardeşleri için yaptığı özveriyi...  imrendim valla...
benim canım abiciğim de... .arabayı görünce... karşılığında,sana  ne verdiğimi sorup
 (..............  ) yakıştırması yapmıştı.. .. 
 
(içimi çektim...) 
sonra da gelip.. hastanede ki, halimi görmüş... çok ağlamış.. peh.. affedermiyim ben onu... 
içimde ki ,
kırıklar yeniden kaynar mı.. birbirine.. 
 
 
tu----belki, kimbilir.. seni üzgün ,ağlarken bulunca..
 dediğini tahmin ettiğimde
çok kızmıştım... çok.. 
şimdi düşününce...nurinin o zaman, yaşadıklarını da... gözönüne alınca.. saçmalaması 
daha kabul edilebilir, gibi..geliyor bana...
seni bilmem de, hastanedeki halini görünce ben affettim onu.. orada sadece abiydi ve samimiydi.. 
 ben,  senin başımın tacı olacağını  söylemiştim ona..inandırama mışım demek ki..
 
otelin önünde ,arabayı durdurunca ...elimi avucunun içine aldı... 
 
tu---- irem, neredeyse bir  yıl oldu.. sözümle, tavrımla ...hiç seni incittim mi.. 
 
gülümseyerek.. yanağını okşadım... 
 
ir---- hayır ,asla..  ben senden ,eşim olmandan....çok çok memnunum..
iyi ki, kaderimmişsin..
yoksa benim nazımı, kim çekerdi
dimi..
 
elimi dudaklarına bastırarak..öptü... 
tu--- senin her halin güzel... nazın bile..
ir---- tunaam.. sağol.. 
 
 
************
 
gece klübüne girmek için.. otelin alt katına indik..
saat biri geçiyor da..
içerisi nasıl kalabalık,inanılır gibi değil.. 
gençler tepiniyorlar resmen... müzik gümbür gümbür...
kızlı erkekli grupların yanından geçtik....
bizi dört kişilik..bir masaya aldılar.
 yan yana oturduk..ikili koltuğa... 
 
siparişleri verdi tuna.. 
gözüm loşluğa alışınca... bar kısmına baktım ilk önce.. 
iyi ..ziya yok dedim ,kendi kendime... 
 
kulağıma eğilip...
tu---- teftiş tamam mı... 
ir---- eveet.. 
 
içkilerimiz ve çerez geldiğinde... 
tu---- ...  içersem,arabaya binmekten  korkmazsın dimi.. 
ir---- hımm, taksiyle gideriz.. 
tu--- (bir yudum aldı... ) yada gitmeyiz... 
 
gülümsedim,kulağına yaklaşıp.. 
ir---- sorun değil de... yarın, misafirlerimiz ve deniz yolculuğu var.. unuttun mu.. 
 burada kalırsak, uyuyamazsın.. ben söyleyim de... 
 
sıcak nefesini ,boynumda hissedince... tepeden tırnağa ürperdim...
tu----  uyumak isteyen kim.. 
 
omuzumdaki parmaklar ,okşuyor sanki.. 
ir---- tunaa.. uslu dur .. beni coşturma ,bak.. sonra şikayet ediyorsun.. 
tu---- hah hah hah.. 
 
sarmaş dolaş dans ettik.. kaç kere.. 
yabancı müzik eşliğinde..hoplayıp zıplayıp,bir güzelde deşarj olduk.. 
 
durmadan yenilendi kadehler.. içki  ,özellikle bende etkisini gösterdi..
tuna da çakırkeyf.. 
yoruldum.. başım dönüyor..  uykum yok da, bir ağırlık çöktü üstüme... 
 
oturuyoruz..  tunanın arkasından beline sarılıp..  yaslandım... gözlerimi de, kapattım..
kokusunu
içime çekerek... mırıldandım..
 
ir---- tunaa..  hadii.. 
tu---- ne oldu.. canım.. dans edecektik ya.. pes mi ediyorsun... 
 
ir---- hımm.. 
tu---- bahse girerim, bara gelenleri görünce.. fikrin değişecek.. 
 
tek gözümü açtım.. biraz flu görüyorum ama yine de tanıdım... hemen,doğrulup.. toparlandım.. 
 
ir---- aaa.bak sennn...
 

Hiç yorum yok: