Translate

21 Şubat 2012 Salı

432.bölüm..


ne---- neşe,ablama bugün açıkça bizde dünürüz dedi.. 
ziyanın ailesinin gelmesini ,bekliyorlarmış..
lütfülerle,yemeğe gidecekmişsiniz  sanırım.. zuhalin de gelmesi için..izin aldı ablamdan...
tu---- ziyanın da geleceğini söylemediyse.. o ortamda bulunmak istemem.. 
teyzemlerin arkasından iş çevirmek gibi olur.. bana uymaz...
ir---- yok yook.. söylemiş.. ziyayla,zuhal konuşup.. ilerisi için.. umut var mı ,bir görsünler
birbirlerini demiş.. 
tu---- iyi, gideriz öyleyse... 
ah---- nermin... ergünü ve bacanağı oyalamak lazım.. bize çağır o gece... 
hatta.. uzak bir yere götürelim onları.. dönemesinler.. 
ben bozarım arabalarını...
güldük hep birlikte... 
ir---- o zaman gece değil de.. gündüz biryere gidelim... lütfü abi,ne zaman gelecekmiş anne..
ne--- bu gece dedi, neşe... 
yağmurun sesini duyunca... 
ir---- ay şimdi neşe abla, evde yalnız mı yani.. 
ne---- herhalde...ablam gitme dedi ama...işe gideceğim diyerek,gitti..evine...  
ir---- uf ya.. ne yapıyor acaba... 
tu---- bu merak niye,irem.. saat daha dokuz... ara çok istiyorsan... 
ayağa kalktım... 
ir---- daha iyi bir fikrim var... eve giderken, uğrayalım.. 
bebekleri olacakmış,tebrik de ederim hem.. 
************
babamın arabasından.. bizim arabaya aldım, poşetlerimi.. 
ıslanmak istercesine, ağır ağır... 
annemi babamı öptüm... ertanımı sıkıştırdım... sonra gidip arabaya oturdum..
yüzümdeki damlaları,
silerken..  
el sallayıp hareket ettik.. 
tu---- sen ıslanmadın mı şimdi.. 
ir---- eehh..işte..çok değil.. 
saçlarıma,omuzlarıma dokununca... 
tu--- iyi ki çok değilmiş.. bana soyun diyordun dimi..
ir---- sende de.. hemen soyunurum... 
gülerek,başını salladı sağa sola...
tu---- biliriimm... 
evimizin önünde durunca... 
ir---- tunaa.. hani neşe ablaya gidecektik... 
tu----o, sen bana nispet yapar gibi ...ıslanmadan önceki plandı..  yukarıda üstünü değişirsen..
gideriz.. 
ir---- of yaa.. offff... 
tu--- suuss.. söylenme.. vücudun dirençsiz daha... anlamıyor musun.. 
hasta,yatan bir  irem görmek istemiyorum.. 
ir---- .............. bende.. istemiyorum .. bu kadar ıslanmaktan da hasta olmam herhalde.. 
içini çekerek... elini dizime koydu.. 
tu--- sen , denizde.. çaresiz kalmaktan,korkuyorum demiştin.. 
işte ,o çaresizliği aylar boyunca yaşayan birisi olarak.. bende korkuyorum.. 
ben bira içmedim.. sende ,kendine dikkat edersen... anlaşırız..  
seni kısıtlamamaya çalışıyorum... bak bugün peşinde dolaşmadım.. mesela..
zordu ama yaptım..
asilik edip ,beni kışkırtma olur mu.. 
ir---- hımm.. peki kocacığım.. uysal ve uslu kız olacağım.. seni hiç kışkırtmayacağım.. 
 dantel örüp, akşama kadar börekler açacağım sana... geldiğinde ,leğende ayaklarını yıkayıp... 
gülümseyerek.. sözümü kesti.. 
tu---- of iremm.. ben ciddiydim.. sen, dalga geçiyorsun..
o dediklerini ,ben tercih ve talep etmem senden.. 
ir--- hııhh... birde etseydin.. ama yapsam.. hayır da demezsin gibi geldi bana.. yanılıyor muyum.
tu---- bilmeemm.. denemek lazım... hah hah hah... 
şakacıktan,koluna bacağına vurarak... 
ir---- demek deneyeceğiz ha... leğende banyo da yaptırayım istersen... 
tu---- hah hah hah... oluurr...  
omuzuna sertçe vurup.. 
ir---- sen çok oluyorsun ha... 
yüzünü buruşturarak ,omuzunu tuttu... hareket ettirirken... 
tu---- vurmak da ,nereden çıktı... hadi doğğru eve.. 
ir---- bana ne ,bana ne.. bluzüm kurudu bile... neşe ablaya bakıp, öyle gelelim... tunaa lütfeenn.. 
arabayı çalıştırıp... 
tu---- ahhh ah.. niye sana hayır diyemiyorum ki... 
hareket edince,
uzanıp, yanağını öptüm... 
ir---- çünküüüü... aşııııkksııınnn.. nanana nam.. aşşıksııınnnn... sen aşıksın arkaddaaşşş... 
bende aşığım amaaa aynı zamanda,iflah olmaz bir şımarığım... ve sen nazımı çekiyorsun... 
el üstünde tutuyorsun... hıı,elinin altında tuttuklarını da unutmamak lazım... 
tu---- hah hah hah... 

Hiç yorum yok: