Translate

21 Şubat 2012 Salı

411. bölüm..




çok şık ve etkileyici.. bir o kadar da ,rahat ve zevkli  döşenmiş.. 
biz içini gezerken.. hareket ettiğimizi bile anlamadık.. 
kaptan hoşgeldiniz dedikten sonra.. yerine gitmişti zaten... 
güvertedeki ilk izlenimim...suyun üstünde kayıyoruz sanki.. denizde var ya.. çarşaf gibi.. 
çağırıyor beni.. nasıl gireceksem..artık.. hayal işte..
 
 
maruf ve zübeyde  masanın kenarındaki.. koltuklara kurulmuşlar bile..
masada da yok yok yani..
 
tunaya bakarak.. fısıldadım.. 
ir---- bana arka tarafı gösterir misin ,tuna.. 
tu---- az önce.. bak.... ...peki, hayatım göstereyim... maruf geliyoruz.. şimdi.. 
ma---- tamam... 
 
bu yatlarda ,saklambaç güzel oynanır valla.. oradan giriyorsun,buradan çıkıyorsun.. labirent gibi..
kaçış yolları çok..kapının işlevi de önemli tabi.. 
 
ideal yerlere  açılıyor.. .. tuna niyetimi fark edince.. 
elimden tutup..
içeri de.. başka bir... kamaraya götürdü beni...
 
iki kamarayı gezdik de... burayı görmemiştiikkk...  
ayyy ağzım açık kaldı...
genişliğini.. kırmızı ve beyazın uyumunu görünce...
 hemen dolaşıp ,baktım.. süperrr..
 
tu--- aşkım.. arka tarafı da, gördün... burayı da.. bizi bekliyorlar çıkalım hadi.. 
 
ir---- (omuzlarımı kaldırdım..) bana ne.. bu,kamaraya getiren sensin... burayı kimse yokken niye gösterdin acabaa.. 
 
tu----  o nasıl konuşma öyle.. ben ,kimse bizi görmesin diye getirdim ,seni buraya.. 
yani ,rahatça öp diye.. 
 
ir---- ay ne alemsin.. birde açıklama yapıyor bana. bu yatın sahipleri,başkasına  nasıl kiralıyorlar ya..yepyeni daha.. 
ben olsam kıyamazdım valla.. huysuzluk ederdim.. 
 
(tunanın beline sarılıp.. kendime çektim... )
ama madem buradayız..  en azından öpeyim bari.. 
 onların yapamadığını da, ..kiralayarak yapacağız .. unutma.. 
al işte başbaşa., beş yıldızlı tatil...
birde afilli kavga edersek ,tam olur...
 
uzunn bir öpücükden sonra.. 
 
tu---- iremm.. nefesimi kestin.. dur .. sana birşey söylemem gerekiyor.. 
sahipleri hakkında konuşuyorsun ya.. 
dayanamadım.. 
 
ir---- niye, tanıyor musun ki.. 
 
tu---- hımm.. hemde çok yakından.. tanıyorum..
öyle ki..
sahibi olan..kadının ,dövmelerini bile gördüm.. 
hatta bana da yapacak.. 
 
kaşlarımı çatarak ,bakıyorum... jetonum köşeli ya benim.. düşmedi daha.. 
ir---- tunaa.. ne diyorsun sen... nasıl görebilirsin .. beni al...
 
parmağını dudağıma değdirdi.., konuşturmamak için... 
 
tu---- asıl ,sen ne diyorsun..seni, aldattığımı mı söyleyecektin.. yoksa..
inanamadığım,kızamayacağım kadar.. saf olmayı nasıl başarıyorsun.... 
sana aldım ,sanaaa... uyan artık.. 
 
 
gözümden düşen, bir damla yaşı sildim... öyle çok şaşırdım ki.. anlatamam.. 
 
ir---- tunaa.. bana mı..  sen bana ,yat mı aldın.. niyee.. ne gerek vardı ki.. 
dünyanın parasını mı,bağladın buna.. delimisin sen... 
 
gülerek.. yanaklarımı tutup.. öptü.. 
tu---- evet evet evet.. deliyim.. senin için..  deliriyorum..anladın mı...
 
 boynuna.. sıkı sıkıya... sarıldım...
 
ir---- ben... ben ne diyeceğimi bilmiyorum... hediye alınacak ,verilecek ne yaptım ki.. 
 
tu---- birşey deme.. goncam.. yanımda ol ,sadece.. yaş gününde ,eve yat getiremeyeceğime göre.. 
şimdi, gör istedim.. 
 
***********
toplasanız, on dakika kadar kalmışızdır içeride..ama beni alt üst etmeye yetti..
 
çok duygulandım....tunaya baktıkça.. hala,  kalbim titriyor ... 
elimle.. kendiliğinden akan..göz yaşımı sildim...aceleyle.. 
 dışarı çıkarken.. tuna elimi tutmasa.. yürümeye mecalim yoktu... 
 
serin deniz havasını içime çekerek..sakinleşmeye çalışırken... 
 masaya geldik.. 
oturduk... sessizce... 
 
balıklar da geldi.. geniş bir servis masasıyla.... 
garson balıklarımızın kılçıklarını ayıklıyor... çabuk çabuk.. 
diğeri de ..bize,servis ediyor.. 
 
bardağa uzanıp.. suyumu içtim.. dilim damağım kurudu..çünkü..
 tuna da... bize içki koymak için..şişeyi aldı... garson uzandı ama.." ben koyarım sağol "dedi.. 
 
ma---- ne oldu..size.. deniz mi tuttu ,yoksa...irem, rahatsızlandın mı.. yüzün bembeyaz olmuş..
 
tu---- ( gülerek ) yok yok... irem, yatı öğrenince... çok şaşırdı da... 
 
ma---- hıı, şu mesele... hayırlı olsun, irem.. iyi günlerde..güle güle, kullanın.. 
 
ir---- teşekkür ederim,maruf.. inşallah.. öyle olur da.. siz dostlarımızla.. gezeriz... 
sen ilgilenip.. getirmişsin.. asıl biz teşekkür ederiz.. çok naziksiniz.. 
o yüzden mi..ayrı ayrı geldiniz... 
 
zü---- hayıır.. sara gerçekten ateşlenmişti..bende yatla gelecektim yoksa.. 
bilmediğini düşünemedim,irem.. kusura bakma.. olur mu.. 
 
ir---- önemli değil.. zübeyde.. haziranın beşinden,bu yana... hayatımız da.. çok şeyler oldu..
sarsıldık..  hala bir o yana, bir bu yana.. dalgalanıyorum..    
tıpkı ,tunanın dediği gibi.. ruhsal olarak berbatım..
 sürprizini de,hiç beklemediğim için..çokk etkilendim.. 
 
tu---- hıh.. almanca konuştuk güya.. senin anlayacağını nereden bileyim ki.. 
 
ir---- (güldüm.. ) ama dediğin doğruydu.. . 
yaralar 
kolay kolay geçmiyor.. iz bırakıyor... hele bende ki izler.. unutulacak gibi değil.. 
 
zü---- haklısın,irem..
ama yaşadıklarını unutturacak.. başka kalıcı,acıların...izlerin olmasın... 
tu---- ne güzel söyledin zübeyde..  kötü gün ,görmeyelim.. inşallah.. 
 
*****
 
 
gayet güzel bir ortamda.. arkadaşlarımız ve kocamla.. akşam üstü.. denizde süzülüyoruz... 
içki biraz gevşetti beni.. sohbet ve hizmet çok güzel.. hafif bir müzik duyuluyor... 
koylarda demirlemiyoruz... rotamız neresiyse artık.. bir yere yetişecekmişiz gibi de.. hızlıyız.. 
 
hala inanamıyorum.. bu yatı bana aldığına... 
arada bir, adını ne koyacaksın diyip.. takılıyorlar bana..
önerilen isimleri duysanız... çok komikler .
marufa ,insan olarak.. bir sempati oluşturuyorum
sanırım.. 
bu yatın dizaynını,kendi profosyonellerine yaptırmış.. orada inşaa edilmiş yani.. 
 
ben, şu an ki.. halimi unutmam ..için.. tunanın.. hemen al,getir dediğini.. sanmıştım.. 
halbuki,dubaiye gittiğimizde
bir yıl öncesinden ,sipariş vermiş.. 
hiç ağzından kaçırmadı ... . ne kadar ketummuş.. sır küpü.
ben olsam... hemen,söylemiştim.. 
planlanmış yani.. evlilik yıldönümü ve yaş günüm...için.. yaptığı...sürprize bak... 
 
 
tu---- iremmm.. niye dalgınsın.. 
ir---- (gülümseyerek...) ben olmayım da, kim olsun.. darmadağın ettin beni.. 
 
tu----(fısıldadı )  tekrar birleştiririm..  
müziği sevmedim ,sen zevkine göre değiştirir misin.. canlı birşeyler çal.. 
kasetler,az önce girdiğimiz kamaradaydı.. başkası girmesin dimi.. 
 


Hiç yorum yok: