Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

41. bölüm..


 
 
lacivert etek -ceket takımımın içine pembe bluzümü giyeceğim.. 
 belime gelen saçlarımı ,kurutup .. açık bıraktım.... gözlerime ağırlık vererek..makyajımı da yaptım..parfümümü unutmadım tabi..
kıyafetimi giyince baktım aynaya.. evet,iyi oldu.. 
 topuklu siyah ayakkabımı ayağıma geçirdim ki, 
zil çaldı.. çantamı kapıp ,çıktım odadan.. 
 
babamla annem.. ergün abiyle konuşuyorlar kapıda.. 
yaklaştım yanlarına.. 
ir--- hoşgeldin abi.. 
er--- ( gülerek ) ooo, bu ne güzellik bacım.. hoşbuldum.. 
 
annem ve babam bana dönüp ,baksalar da pas vermedim.. 
ir--- sağol abim.. sen de çok yakışıklısın.. zuhalle ,ali neredeler.. girsene.. 
 
er--- gidelim,irem.. geç oldu.. bende,onu anlatıyordum..  
 nuri ,bize uğradı.. peşpeşe ,saadet teyzemlere gittik.. 
nuri telaşlıydı.. zuhal ve ali de,çıktılar..onunla..
ben ,bekledim arabada.. iyi ki, çıkmamışım.. ortalık karışırdı kesin.. 
saadet teyzem , aliyle zuhali alıkoymuş.. hülyayı öyle göndermiş.. 
 
ir--- (elimi ağzıma kapadım ) aaaaaaaa.. 
 
ah--- saadet şaşırdı iyice.. nuri nerede şimdi.. 
hülyayı buraya getirseydi.. keşke..
 
er--- aman enişte dur.. nurinin aklına iş düşürme.. arada ,babam var.. çok sinirlensem de..  yanına çıkıp.. "teyze sen ne yapıyorsun " demedim.. 
irem,hazırsan gidelim.. 
 
ne--- haklısın ergünüm ama iyice saçmaladı ablam.. 
sanki,bizim haberimiz.. rızamız varmış gibi.. kızı da nuriyi sevmiş.. hadi vazgeçirsin elinden geliyorsa.. bir yıldır görüşüyorlarmış.. 
yiğeni hepsi.. onları rehin almak ,ne demek oluyor .. ben onu anlamıyorum.. 
ablam madem böyle ,davranıyor..hülya gelirim derse.. kapım açık..  kıyarız nikahını, gelinimiz olur.. herşeyini de, dört dörtlük yaparım.. 
 
er--- neyse, hiç istemediğimiz şeyler oluyor da.. sonu iyi olsun, bari.. 
aşağı indiklerinde.. hülya da.. nuri de,şaşkındı..  
"biz konuşalım,sonra aliyle zuhali de alıp.. getiririm "dedi.. 
bacım,hadi gidelim.. tuna da bekliyordur şimdi.. yolumuz uzun.. 
 
ir--- tamam da.. gitmeyebiliriz ,istersen.. hiç tadı olmayacak ki.. 
er--- ne yapalım.. söz verdik.. aramadan,gitmemek olmaz.. bekletmeyi hiç sevmem.. iyi geceler size.. 
ah--- ne--- size de.. 
 
ah--- güle güle,irem hanım.. 
ir--- sağolun, ahmet bey.. 
 
aralarından geçip.. dışarı çıktım.. 
arabaya binip..hareket ettik.. 
 
er--- irem.. ahmet bey .. dedin.. 
ir--- hımm.. nedenini, boşver abi.. konuşmayalım.. özellikle babama,çok kızgınım.. 
 
er--- aman da ,aman.. bücürüm,kızmış mı.. 
ana-babaya kızılmazz.. 
ir--- kızılır.. 
er--- kızılmazz.. 
ir---  abi.. inan ki ,anlatsam bana hak verirsin.. (içimden de, şüpheliyim diyorum ama ) 
birden; yolda giden, arabayı tanıdım ) abii, nuri gidiyor.. o da ,bir deli.. ne yapacağı belli olmaz.. korna çal ,şuna.. bizi takip etsin.. yakınımızda konuşurlar hiç olmazsa.. 
 
er--- gördüm de, çalmam.. ben nuriye ,gereken uyarıyı yaptım.. sözü de, aldım.. nereye gideceğini de, biliyorum.. annenlerin yanında söylemedim.. 
gerçi bülentte var ama  seni , tunayla yalnız bıraksam..  bir sakıncası var mı.. 
 
ir--- yok da, niye.. 
er--- o da ,bana kalsın.. bak istemezsen, eve getiririm seni.. 
 
ir--- haaa, anladımm..ergün takipte ha.. ikisi konuşsun diye,üç kardeş özveride bulunuyorsunuz.. ne diyeyim ki.. sağolun.. 
ama sonu hüsran olacak.. bak görürsün.. hülya cesaretli değil.. teyzemin sözünden asla çıkamaz.. 
 
er--- konular derin.. cesaret,  kişilik yapısı.. yaş, kendine güvenme.. hepsi var.. 
olur olmaz, bilemem.. 
ama benim içim , rahat olmalı.. aramızda kalacak ve nuri asla duymayacak.. anladın mı.. sana ,hadi gidelim dememin nedeni buydu.. 
 
ir--- hımm,anladım.. 
er--- tabi tuna da..duymayacak..  ben.. yanınızdan ayrılmak için, ne bahane bulacağımı düşünüyorum.. 
 
ir---  gelmediklerini görünce.. durumu mutlaka .. yüzeysel de olsa..  anlatmamız gerekecek zaten.. 
açıkça,kalkmam gerekiyor desen.. daha iyi değil mi abi.. 
 
er--- neyse gidelim de, duruma göre söylerim birşey.. kız iremm... seni düşünmem gerekmiyor ,değil mi.. bak yeniden soruyorum.. kalmak zorunda değilsin.. beraber dönebiliriz.. hiç içime sinmeyecek çünkü.. 
 
ir--- hahaha.. yok abi.. gerekmiyor.. nuri de geleceğim dedi.. , beraber döneriz.. 
 
er--- gülmee.. sen yine de uyanık ol.. neme lazım.. dimyata pirince giderken.. evdeki bulgurdan da olmayalım.. 
 
ir--- hahaha abimm.. bayılıyorum sana.. evleneceğin kız ,kesin çok şanslı.. 
 
er--- (içini çekerek ) bilemem artık.. şans mı, şansızlık mı.. diyecek.. katlanılması zor bir adamım.. mesela, çok kıskancımdır..  
 
ir--- bilmem mi, canım.. zuhali ,canından bezdirmiştin bir ara.. 
er--- o benim, bir tanem.. canımı veririm.. ama yine de,karışırım.. onun iyiliği için.. 
 
ir--- ( dışarı baktım ) ya biz nereye gidiyoruz.. buralar neresi.. adresi yanlış almış olmayasın.. 
er--- (gülerek ) hemde ben ha.. hiç olur mu.. hep gittiğin, göl kıyısının ..tam karşısındayız.. 
bu yoldan..bizim köye gidilirmiş,bir zamanlar..
tali yol gibi kalsa da..  restoranları bilenler.. gelir.. en iyi tatlısu balıkları ,burada yenilir..
 
şık bir yerin önünde durduk.. araba parkı dolu.. şaşırdım ,ben nasıl bilmiyorum diye.. 
sonra da içimden.. "biz balıkçı değiliz ki, kebapçıyız.."dedim.. 
tunanın arabasından ,epeyce uzak bir yere park ettik.. demek ki, çok önce gelmiş.. 
nasıl acaba.. o da ,beni merak ediyordur.. mutlaka.. 
 
arabadan indik.. serin serin esiyor ,rüzgar.. cekedimin düğmesini ilikledim..
hava bulutlu da, yağmur yok.. göle vuran ışıklara baktım..
olanlardan sonra.. tekrar onu göreceğim için.. acayip bir heyecan duyuyorum.. kalbim pır pır uçuyor sanki.. 
aileme de, seviyorum dedim.. o sinirle söyledim ama aramızda birşeylerin farklılaştığını hissediyorum.. eğer öyle davranmasalardı.. kesinlikle, diyemezdim..
 
            
er--- bacım..  daldın.. ayakkabıların topuklu.. burkma sakın.. gir
koluma diyeceğim de.. tunanın tepkisini tahmin edemiyorum.. 
 
ir--- (gülerek, girdim koluna..yürüyoruz.. ) hiç umrumda değil .. sen benim abimsin.. o kim oluyormuş.. sözlünüm bile ,diyemedi daha.. çatlasın.. 
 
er--- hahaha.. 

Hiç yorum yok: