Translate

21 Şubat 2012 Salı

408.bölüm..


tu---- ................ evet, benim.. buyrun.. ....................... tamam.. geliyorum... teşekkür ederim... 
kapatıp, bana bakarak... 
tu---- bülent Mersindeymiş.. nasıl haber aldıysa,beni görmek için.. otele gelmiş.. 
daha çok erken.. sen yat.. 
banyoya girdi.. bende bornozu fırlatıp.. yatağa yattım.. 
pikeyi örtmekle,örtmemek arasında gidip geliyorum... 
sonunda,yüzüstü yatıp.. yine,pikeye sarıldım...
dalmışım ,uykusuzluk sersemleştirdi beni ama yaşadıklarım daha ağır geldi.. 
... tuna banyodan çıkıp giyinmiş..
  yanağımı öperken ,açtım gözlerimi.. 
hıı, sakallarını kesmiş.. top sakal derler ya..işte öyle.. 
çok da yakışmış.. 
ir---- ne zaman geldin..ben uyumuş muyum ya..  sakalın da,çok yakışmış.. 
tu---- (gülerek..) sağol.. uyandırdım ama haber vereyim dedim.. 
yeni, gidiyorum ... gecikirsem.. merak etme.. 
maruflar, yakınlardaki bir arazi için.. pazarlık 
aşamasına gelmişler.. onunla gidebilirim.. sen uyu.. tamam mı.. yemeği odaya iste..dinlen..
ir---- hımm, tamam da.. bütün gün odada kalamam,bilmiş ol.. 
yemeğe inerim.. sevmiyorum tek yemeyi..
denize de,girecektim.... 
omuzumu tutarak...çevirdi beni.. pike arkamda kaldı doğal olarak.... 
önünde boylu boyunca yatıyorum... 
göğsümdeki kalp dövmesini de, fark etti tabi... 
elini minicik bir temasla,dövmenin üstüne ..dokundurarak... 
gülümsedi... . 
tu---- sürpriz,gerçekten sürpriz oldu... on dakika ayrı kaldık sadece... dövmeci çok mahirmiş..
 hint kınasıyla... bana da yapsın... isterim..
gülmemek için.. dudaklarımı kemiriyorum... kınayı banyoda görmüştür,delilleri ortada bıraktım..
çenemden kaldırıp.. gözlerimin içine bakarak... 
tu---- kullanılmış,iki şablon vardı... gülü nereye yaptın, görmek istiyorum... 
kızardım kızardım... ateş gibi yanıyorum... 
yine de,pikeyi çekiştirerek... gösterdim , dövmemi... 
tu---- çok güzel olmuş.. şu an..gözlerimde ne görüyorsun,bilmiyorum.. 
ama içimden geçenlerin binde biri,bile olmadığına inan...
 ve sen gitme deseydin, değil bülent.. kim gelirse gelsin.. beni aşağıya, indiremezdi... 
marufla da gitmezdim..
eğer, bu dövmeleri benden başka birisi görürse.. denize girecekmişsin ya.. işte o zaman.. 
bakışlarımın hiç ummadığın şekilde.. değişeceğini de.. biliyorsundur umarım... . 
hoşçakal...
kalkıp... cekedini giydi... kapıyı  açarken.... 
oturdum..yatağın içinde... 
ir---- tunaa... 
döndü bana..
tu---- evet.. 
ir---- gitme diyemiyorum,çünkü bülente çok şey borçluyum.. 
denize girsem de, girmesem de.. bunları kimse göremez..  
kaldı ki.. senin bile görmediklerin olabilir..... 
denize tek  yada sen olmadan gireceğim demedim ki.. ben,tekneyle  ..açılırız diye düşünmüştüm..
bakışlarının değişeceğini ima etmene ,gerek yoktu.. yani..
ne zaman istiyorsan..o zaman gel.. 
hiç sorun değil.. yolu biliyorum nasılsa... ben gidebilirim.. 
sana , güle güle diyorum.. bülente selam söyle.. 
sere serpe uzandım... yatağa...
yastığa da,koydum başımı...
"niye duruyorsun daha.. gidebiliyorsan,gitsene madem" der gibi de .. bakıyorum.. 
tuna yanıma gelip, gelmemek arasında bocalıyor.. sinirlendiğini  de,görebiliyorum ... 
ağzını açsa,kalbimi kıracak.. e doğal olarak..istemiyor.. tabi.. 
yine de... olduğu  yerde konuştu...
tu---- denizi ,yanlış anlamış olabilirim de.. 
sen ,sana olan zaafımı kullanıyorsun.. 
hiç görmediğin tunayı ,uyandırma bence.. 
 ben ve misafirlerimiz yokken, sen otelden ayrılıp.. 
tek başına,Adanaya 
döneceksin .. bende sesimi çıkarmayacağım .. öyle mi...beni,evliya falan mı sanıyorsun.. 
 zübeyde olduğu halde.. sana neden, gel demiyorum acaba... 
karım.. uykusuz bitkin.. kendini iyi hissetmiyor..diyip..sırf senin rahatını düşündüğümden ,olabilir mi.. 
ve aldığım cevaba bak.. 
"ne zaman istiyorsan..o zaman gel.. hiç sorun değil.. yolu biliyorum nasılsa... ben gidebilirim.. "
yok ya.. hadi git gidebiliyorsan... herkes yapacağı işten bahsetsin... irem hanım.. 
ve sonuçlarına da katlansın... 
kapıyı açıp.. dışarı çıktı.. ve hızla kapattı.. 
ben.. tunadan... hiç duymadığım sözler ve tavır karşısında dondum kaldım.. 
o hırsla telefonu kaptığım gibi... fırlattım... gümmm diye ,duvara çarpıp parçalandı... 
umurumda mı.. tabi ki değil.. 

Hiç yorum yok: