Translate

21 Şubat 2012 Salı

407.bölüm..




konuşmadan,balkonda karşılıklı oturuyoruz..geniş koltuklarda.. 
bakışarak,iç çekişlerle ..bir saat kadar geçti sanırım... 
... hava alacakaranlık oldu,denizden hafif bir esintiyle... balıkçı teknelerinin, sesi  geliyor..... 
nihayet sakinleşmiş bir halde... sigaramı söndürdüm.. 
ayağa kalkıp.. tunaya,elimi uzattım... 
tutunca... 
ir---- kusura bakma,tuna.. halimden hoşnut olmadığımı bil.. ya seni.. taciz ediyorum ,ya da.. 
yanına gelemiyorum... arada bir yerde normal çizgiyi ,kaçırıyorum herhalde.
 aslında bu tarz dengesiz davranışların olabileceğini ,yeliz söylemişti ama ben yaşayacağımı tahmin etmiyordum.
sevgimizin, travmamı aşacağını düşünmüştüm... 
yarın ilk işim.. doktora gitmek olacak.. seni de,uykusuz bıraktım.. hadi biraz uyuyalım... 
tuna elimi bırakmadan... hafifçe kendisine çekti.. 
tu---- gel... 
masum masum ,kucağına oturdum.. başımı omuzuna yaslayınca.. 
ayaklarımı ,koltuğun kenarına çektim..buz gibi olmuş... 
hızlı hızlı,nefes alışını duyuyorum... 
kolunu belime sardı.. 
tu---- yeliz ve her konudaki.. diğer uzmanlar...  muhtemelen,neler yaşayabileceğimizi.. 
bana da söylediler...
.. benim sana eskisi gibi, davranmamı da.. 
sıkı sıkıya tembih ettiler.. 
senin ve benim açımdan .. birbirimizden...uzaklaşmamamız için.. gerekliymiş.. 
beraber olmamız,kırılma noktasıymış.. sakın kaçınmayın,irem hanım  gayet sağlıklı dediler.. 
hiç bir şey olmamışcasına.. 
kaldığımız yerden devam ediyormuşuz gibi..algılaman,
kendine duyduğun güveni ,sağlamlaştırırmış.. 
görülen o ki.. . 
teorilerini alt üst ettin.. 
benim sıcak.. arzulu tavrımı,farklı algıladın..
çıplak gerçek şu ki.. onların demesiyle değil,ben seni herşeyinle 
isteyip.. arzuluyorum.. 
ama kendini hırpalamadan,zorlamadan.. zamanla gelişsin... acelemiz yok..demedim mi ben sana.. 
doktora gitmek istiyorsan.. git.. 
yalnız ...sana yapılabilecek ,en iyi ve etkili tedavi  sevgimizmiş.... 
bundan sonrası sana ve bana kalmış..yani...
ikimizin çabasıyla.. yolumuzu yeniden  bulacağız.. tamam mı.. hayatım...
bana bakar mısın... 
başımı biraz geriye çekip... kızaran, gözlerine baktım.. 
üzgün, solgun ama yine de.. 
gülümsüyor.. 
tu----  hayatımın,tek gayesisin...  seni ,seninle yaşamak istiyorum.. sensiz değil.. 
aramıza engeller koyma...hiç bir mahrumiyet beni, .. sana ulaşamamak kadar... üzemez.. 
. ve ben sana şu anda ulaşamıyorum.. 
(yanağıma bastırdı ,dudağını... ) hadi yat sen... 
ir---- tunaa.. 
tu---- hımm..
ir----- seni seviyorum ,ben... 
göz yaşlarım akmaya başlayınca..  boynuna sokularak.. ağladım ağladımm.. 
tuna kucağında,bir bebek tutar gibi ..saçımı.. omuzumu.. sırtımı okşayarak.. 
sabırla içimi boşaltmamı .. hıçkırıklarımın dinmesini bekledi.. 
durulduğumda, rahatlamıştım biraz... 
burnumu çeke çeke..bomboş gözlerle.. denizin üstündeki.. pırıltılara bakıyorum..
güneşin ilk ışıkları bile yakıyor... 
kucağında doğrulup.. ellerimle yüzümü,silerken.. 
ir---- bornozun kuşağını çok sıkmışım, midemi ağrıttı.. sıcak da,oldu.. 
içeri girelim,derhal şunu çıkarmam lazım... 
tu----  madem ağrıyor, gevşetsene... kaçıncı kattayız.. kim görecek.
 kuşağın düğümünü açmak için.. belimde ellerini hissedince... 
kalbim ,güm güm atmaya başladı... 
kuşağım açılınca ... ben nefes aldım da.. 
o da..
içimdeki çamaşırları gördü.. 
ellerimi ,sakallarının üstüne koydum...
ir----ben, sadece senin görmeni isteyerek..aldım,  giydim .. 
ama kendimi tuhaf ..hissedince,  yanına gelemedim.. 
doktorlar doğru söylemiş.. arzulandığımı bilmek,beni sana doğru çekiyor... 
kocamın gözlerinde
aşk,ihtiras görmek .. için yanıp tutuşuyorum..
kalıp.. kural... eski ,yeni.. olumsuz düşüncelerden.. uzaklaşalım istemiştim..
o kırılmaya,gerçekten  çok ihtiyacımız var......... dı... ama.. olmadı...
tu---- (gülerek... ) olmayan ne... 
ne demek.. "kendimi tuhaf hissettim" kocanım ,ben senin... 
bizim özelimiz de.. dediklerimiz, yaptıklarımız.. tavırlarımız.. sınırsız,yasaksız ve doğal olmalı.. 
birbirimize herşey mübah..
 gerçek hayatta sorun olur bunlar..
karı koca arasında değil... 
ellerimi kucağımda birleştirdim.. parmaklarımı kırmaya uğraşıyormuşum gibi ,bir görüntüm var.. 
ir---- haklısın da... offff ne bileyim...  çekindim... işte..
 sanki, elin elime ilk kez değecek.. 
ellerimin arasına koydu.. elini.. parmaklarımı kurtardı yani.. 
tu---- (eğilip,yüzüme bakarak... )
ilk kez değdiğinde bile,evet "giyerim" demiştin.. geçen süre içinde,benden çekinecek ne yaptım  ki... 
şimdi "giydim"
diyip karşıma geçemiyorsun... bilmek isterdim.
odadaki telefon çaldığında.. niyetimi bozmuş "sen görürsün şimdi "diyordum ama.. 
kalktım mecburen... 
tuna içeri girip ,açtı telefonu... 


Hiç yorum yok: