Translate

21 Şubat 2012 Salı

406. bölüm..


yüzümü gözümü, yıkadım..
saçımı lavaboda bile yıkayabiliyorum..bir  bu pratikliği sevdim zaten.. ... 
spreyi gitsin yeter.. 
havluyu sardım.. başıma.. 
 
kalp ve gülün kuruduğunu görünce... kıyafetlerimi katlayıp.. 
yeni iç çamaşırlarımı giydim... kıpkırmızı ,ateş rengi.. 
enfes oldu.. diye geçiriyorum içimden..
 
kolye,küpe ve bileziği de taktım.. 
ayakkabıların bağcıkları ,çok uğraştırdı beni.. iki adım atıyorum,hoop bileğime düşüveriyorlar... 
neyse diz altımda,bağlayabildim..
başımı da,iki yana sallayıp.. saçlarımı dağıttım... 
 
tunanın bana ne diyeceğini.. nasıl bakacağını , hayal ederek..heyecan yaptım ..kalbim güm güm atıyor.. 
 
odaya girmek için.. kapıdan adımımı atarken..
.. kendimi ne bileyim.. tuhaf hissettim..kocam da olsa.. 
 
 böyle frapan giyinip.. 
hani onun dediği gibi.. 
tüm dişiliğimle onu elde etmeye çalışıyor ,olmamı ..düşününce,durdum... . 
 
ayağım odaya giremiyor bir türlü.. 
buna hazırmıyım, bilmiyorum.. 
tunayı çok arzu ediyorum da.. ya birden.. "vazgeçtim" durumu olursa.. 
 
tunaya bunu ,nasıl yaparım.. 
içimi çekmişim.. farkında olmadan... 
 
tu---- iremm.. 
 
yakalanmışım gibi.. telaşımı bir görseniz.. 
ir---- efendim... 
 
tu---- öğlenden bu yana.. yine ürkek ceylan mı oldun..
arkamı döndüm... sana bakmıyorum...  gel ve yat..iyi geceler.. gece lambasını da,kapadım... 
ir----.................. 
 
omuzlarım düştü, az önce niye o kadar hazırlandım ki ben..  
yanına gidemediğim için.. beni rahatlatmak adına....sözlerinde,birde 
kabulleniş vardı.. "sana bakmıyorum "dedi.. 
 
tunadan,ısrar etmesini mi bekledim.. bilmiyorum... 
o zamanda, başka bir kulp takardım ya.. neyse.. 
 
yeniden ,banyoya girip.. lavoboya dayandım..
başım önümde.. kendime kızıyorum..
iyice saçmaladım...  
içim karmakarışık.. 
 
bornozu ... giyip, kuşağını  da bağladım sıkı sıkı.. 
ayakkabıların bağcıklarını çözmek için.. eğildim... 
düğümlemişim..yada beceriksiz oldum.. açamıyorum... bir türlü.. 
 
tuna gelmiş ,bana bakıyormuş... 
tu---- bende , banyoda .. ne yapıyor diyorum.. meğerse.. irem  hanım.. savaş veriyormuş burada..
 
başımı kaldırdım.. aynadan bakarak... 
ir---- dalga geçme tuna..  kör düğüm olmuş...makas bul keselim yada kopar şunu...
çığlık atacağım neredeyse..
 
belimden tutup.. doğrulttu beni... sessizce banyodan da ,çıktık.. koltuğa oturmamı söyleyince..
itiraz edemedim.. yorgunum , ayaklarım beni taşımıyor.. ruhsal çöküntüm de, cabası....
oturdum...
 
tuna elini bacağıma,bağcığa dokundurunca.. ürperdim.. ama o sadece açmak için.. uğraşıyor.. 
anlamıştır bir şeyler ama 
"gece gece ayakkabıyı,niye giydin... yeni aldıkların nerede "diye.. hiç sormuyor..
 
takılarım bile ağır geldi.. birden...bunaldım... 
 
bilekliği, küpeleri  çıkarıp.. sehpaya bıraktım..
aksilik ya..  kolyenin kilidi bozuldu herhalde.. nasıl sıkıldım,anlatamam.. boğuluyorum sanki..
 
kolyeyi tutup,çekiyorum.. kopsun diye..ipi ,çok sağlammış.. kahretsin... birde boynumu ağrıttım.. 
durduk yerde.. 
 
tuna bağcığı çözdü...   benim ,telaşlı ...halimi görünce.. 
 
tu---- iremm.. dur sakin ol..  çek elini... ben hallederim.. 
 
kolyemi elinde,görüverince... ona hak verdim...bozulmamış işte.. 
 herşeyden panik olabiliyorum.. 
aslındaa... 
tunadan korkuyorum ben.. saçma ama gerçek bu.. elim elime dolaşıyor.. 
nasıl bir çelişkidir bu, allahım... onu istiyorum,seviyorum... amaa.. yaklaşınca... geriliyorum..
 
buzdolabından.. su şişesini getirdi.. bardağa doldurup.. uzattı... 
içip.. bardağı bıraktım...  
 
tu---- başka birşey yoksa.. uyuyalım hadi... sabah olacak neredeyse... 
ir---- ..............tamam.. sağol.. 
 
yattık,ikimizde... 
tuna arkasını dönerken.. 
tu---- iyi geceler... dedi... 
 "sana da" dedim.. 
 
bir süre geçtiği halde... ikimizde uyuyamıyoruz... belli.. 
o hiç kıpırdamıyor da.. uyanık ...ben bilmezmiyim... 
 
. bornoz kalın geldi, sıcakladım.. dönüp durduğumdan..kumaş kaymış.. 
kuşakta o kadar sıkı ki... 
ağlamak istiyorum.. bağıra bağıra... 
aniden yataktan kalkıp... balkona attım kendimi.. derin derin nefesler alıyorum... 
 
tunanın  elini omuzumda hissettim... 
 
tu---- ne oldu.. irem...
 iyi değilsen... benimle, aynı yerde olmak sana ızdırap veriyorsa..
 giyin gidelim yada.. ben oturayım.. sen yat... 
 
gözlerim dolu dolu... döndüm ona... 
ir---- bana, ne olduğunu bilmiyorum.. anlayamıyorum.. seni istemesem.. deli gibi ,sürpriz yapmaya 
çalışmam herhalde değil mi..
 
tu---- sağol ama bana, gösteremeyeceğin ..sana sıkıntı veren...sürpriz gerekmiyor.. 
sen iyi ol yeter.. 
söyle,.paylaş benimle ki.. bileyim... sana..nasıl davranacağımı şaşırdım,irem.. 
 
 

Hiç yorum yok: