Translate

21 Şubat 2012 Salı

409.bölüm..


yarım saat kadar, yatakta oturdum öylesine... olanları,konuşmalarımızı düşündüm.. kızgınım..
 
nihayetinde... 
yataktan kalkıp... banyoya giderken söyleniyorum.. 
 
ir---demek gidemem ha.. yapacağım iş değil ..gör bakalım.. 
el mi yaman, bey mi.. yaman..
 
bir kaç yerime daha dövme yaptım.. nasılsa kalıcı da değil. biraz abartmışım sanırım.. 
 
hıı.. birde ayak bileğime..fırçayla hal hal gibi.. zincir ve boncuklar çizdim.. 
kurumasını beklemek için... odada birkaç sigara içtim, üst üste.. balkon kapısını açtım, canım.. 
birde alarm çalmasın şimdi.. 
 
neyse.. 
küvete girdiğim de,perdeyi kapatmaya gerek görmedim.. kimse yok nasılsa.. 
..duşun ılık suyunun altına bile.. kendi kendime,söyleniyordum hala... 
 
dövmelerin çoğu bozuldu.. tabi.. 
şampuanı döküp.. saçımı yıkadım ,birkaç kez.. dalgınlıkla .. çok olmuş..  
yüzümden , vücudumdan akıyor, köpükler.. öyle yoğun ki..
 
bir ses duydum sanki..irem diyordu.. kim olacak ki.. dedim  kendi kendime... 
kulağıma su kaçmıştır.. 
 
hem,uzun saçım olduğunu mu sandım nedir..  
suyla beraber.. akıyor akıyor, bitemedi..... arındırmaya çalışıyorum ..
şampuana da kesin , deterjan karıştırmışlar bu ne yaa... 
... inceletip.. oteli,mahkemeye vermeyi bile düşünüyorum..  
 
saç kremi geldi aklıma.. o köpüğü keser.. el yordamıyla.. arıyorum... 
küvetin kenarında görmüştüm,ben .. e nereye gitti.. 
 
ir---- uffff gözüm yanıyor... gerizekalı kremm... nerdesinn.. 
tu---- burada.. al.. 
ir---- teşekkür ederim... hiiiiiiii... 
 
elime verilen minik şişe , küvete... düşüverdi.. 
 
sesin sahibini... görmem lazım..inanmam  için.. yüzümü  yıkamadan açıverince... 
ölüyorum sandım... 
biber attılar sanki.. gözlerime... 
 
perde açık,sıçrar diye aklıma mı gelir..  
 
duşu elime aldım .. direk yüzüme gözlerime tutuyorum.. 
kahretsin ya.. 
 
ir---- niye buradasın.. sessizce gelinir mi.. ödümü kopardın.. 
 
tu---- resepsiyondan, odayı aradım.. açmayınca.. ne yapsaydım.. 
geldim,seslendim yine duymadın.. 
banyoyu havuza ,beni de balığa çevirdin.. iremm..çek şu suyu..
 
ne diyor diye...tunaya döndüm...o da, o kadar yakınımda durmasaydı canım.. 
cekedi yok, pantolon.. gömlek sırılsıklam 
olmuş.. baştan aşağı ıslatmışım adamı.. yer de göl gibi..
 
ama ben nereden bileyim.. köpüklerle uğraşıyordum.. 
öyle komik görünüyor ki.. 
gülmeye başladım.. kahkahalarla hemde.. 
hala da, ona doğru tutuyorum ha..
 
duşu elimden almaya ,musluğu kapamak için.. uzanmaya çalışınca.. aklım başıma geldi.. 
musluğun önüne geçtim... suyu bilerek ve isteyerek tunaya tutuyorum şimdi.. 
 
tu---- iremm.. sırılsıklam oldum..zaten, kendine tutsana.. 
ir---- yok yookk... balıklar susuz yaşayamaz.. biliyorum,ben de balığım ya... ıslanman iyi oldu..
hala kuru yerler olduğuna eminim.. biraz daha ıslanman lazım..hem,sinirlerin yatışır..
 
tuna üstündekileri çıkarırken... 
tu---- demek iyi oldu.. pekii.. sen bilirsin.. ıslanırız bizde.. senin,sinirlerine de..iyi gelir.. belki.. 
 
ağzımdan ,saçma sapan birkaç sözcük döküldü.. 
ir---- bülent,maruf..hani sen gidiyordun..kızgındın, bana.. bende sana çok kızdım.. 
 
mırıldandı.. 
tu---- .. aptalca,kızgınlığımız bize zarar verecek.. irem, çek şu suyuu.. 
 
ir---- hah hah hah.. 
 
********
 
saatler sonra, sesimiz soluğumuz çıkamadan..
 
. yatakta ,yarı uyur ...yarı uyanık vaziyette ..koyun koyuna.....yatarken... 
kapı tıklatılınca..önce anlamadım.. henüz,sarhoş gibiyim ya.. 
 
ir---- kapı mı çaldı.. 
tu---- hımm.. 
ir---- e baksana..
tu---- hayıırr.. rahatsız etmesinler diye kağıdı çevirdim...
 
karnım guruldayınca.. saate baktım.. saat üç olmuş.. 
tekrar tıklatılınca.. söylenerek... kalktı.. 
 
kapıya yaklaşıp.. 
tu---- evett.. 
----- özür dileriz,efendim.. telefon cevap vermeyince rahatsız ettim.. 
arkadaşlarınız,ısrarla ..geldiklerini haber vermemi istediler..yemek salonunda bekliyorlar...
 
tu---- peki,bir dakika bekle..
 
cekedinin cebinden anahtarını alırken.. bana da..kısık sesle..
tu---- üstünü ört.. dedi..
ir---- niyeee..bornozum var.. beni göremez kiii..
tu---- iremmm..
ir---- örtmeyeceğim işte.. 
tu---..............
 
kapıyı aralayıp.. komiye ,anahtarı verdi..bagajdan çantasını getirmesini istemiş..
 
kıyafetleri ıslak ya..o yanında yedek birşeyler bulundurur zaten.. 
sıcakta ,terleyince değişmesi gerekiyor çünkü.. 
 
yatağın ayak ucuna geldiğinde.. muzip muzip gülüyordu... 
.. 
tu---- seenn.. bana itiraz mı ettin.. yoksa ben mi öyle anladım.. söyle çabuk.. 
ir--- yok yok yok.. etmedim canımm... 
 
tu----iyiiii...  bundan sonra böyle, irem hanım.. sana davranışımı değiştirdim.. 
sözümden dışarı çıkmayacaksın.. ben ne dersem, o....kapris falan da yok.. 
 
 ayağa kalkıp... 
gözlerimi de kıstım.. üstüne üstüne yürüyorum... 
 
ir---- ne dedin seenn.. 
tu---- yok ya...birşey demedim.. 
ir---- dedin dedinn.. duydum ...
 
gülmeler eşliğinde, odada bir tur koşturmacadan sonra.. tam yakalıyacaktım ki..
 yine,kapı tıklatıldı.. 
 
tu--- geldimmm.. 

Hiç yorum yok: