Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

397.bölüm..

ir--- biraz ?
tu--- ( gülerek )canımı zor kurtardım desem..
 
ir--- hah hah hah.. inanmıyorum.. niye kurtardın madem.
tu--- çünküü,eskiden olduğu gibi.. ruhen hazır hissettiğinde.. bilerek ve isteyerek.. gelmelisin bana.. 
 
aklımı başımdan alan,birkaç kelime daha söyleyince..
 .ir---- offf.. tunaa.. sabah sabah.. bu nasıl konuşma.. terledim,valla.. 
 
tu---- (gülümsedi.. )terledin demek.. tatlı ,içimden geldiği gibi.. doğal ve açık bir konuşmaydı.. 
karısını arzulayan.. bir erkeğin sözleriydi yani.. 
..hadi kalkalım.. kahvaltı hazır.. maruf aradı..
zübeyde gelmiş.. saat beş gibi.. açılışta buluşalım dedi..... 
 
*****
. üstümüzde şortlar,kolsuz tişörtlerle..kahvaltı ederken.. gazeteleri okuduk.
sohbet edip,işlerle ilgili konuştuk..
 
 hasat çok bereketli olmuş mesela...
tuğrul hiç hak geçirmeden..parayı  paylaştıran olmuş.. bu kez.. 
 
eren toprağını sattığı için ,
verilen parayı almamış.. ama kardeşler işte..
 tunayla tuğrulun içine sinmemiş.. 
mügenin adına hesap açıp.. yatırmışlar.. parayı.. 
 
 uzun zamandır olmadığım kadar keyifliyim.. masayı kaldırıp,bulaşıkları  da yıkadım.. 
 
sigaralar, kahveler içildi.. 
saat 11 olduğunda.. 
 
ir---- ben,yukarı çıkıyorum.. duş almalıyım... ütülememi istediğin ,birşey var mı ..
 
tu---- yok,canım.. hazır giyeceklerim.. birazdan bende gelirim.. 
ir---- tunaa... 
bana bir daha,bağırma ..hak vermesem, ilk kavgamızı edecektik... 
 
tu---( içini çekip ) öyle çok üzdün ki, beni.. 
 iyi ki,lutf edip  hak vermişsin..
acelemiz yok,nasılsa... yaparız birgün.. 
 
********
 
duş yaparken.. 
tunanın dedikleri,kulağımdan... hali de,gözlerimin önünden gitmedi bir türlü..
 
 hele kahvaltıda, bana omleti zorla yedirmeye çalışması görülmeye değerdi.. 
ses tonunda ki.. arzuyu.. ilgiyi.. itinayı anlamamak için.. aptal olmak gerekir.. 
 
tamam yaa.. ben anlamayabilirim.. ama ben bile,iliklerime kadar hissettim..yani..  
 
tunanın sevgisi ..çocuk için söyledikleri.. müthişti.. 
 
"tüm dünya nimetleri bir yana.. sen bir yana.. var mı ötesi "dedi yaa.. 
sözleri ,gözleri samimiydi.. .. 
ah tunam ahhh.. nereden vurulmuşsun bana.. çekmediğin kalmadı... 
 
kıyamam ben ,kendimi çabucak toplamaya gayret etmeliyim.. 
tunam da, ilgimi fazlasıyla ..hak ediyor.. 
 
havluya sarılıp..çıktığımda.. . tunanın yüzünün ,köpüklerle kaplı  olduğunu gördüm.. 
banyodaymış meğerse.. tişörtünü çıkarmış... traş olacak.. 
 
ir---- tunaa,sakalını mı kesiyorsun.. yoksaa.. 
 
kısacık saçımdan sular boynuma süzülüyor...ama silmedim..
 
tu---- yok,düzelteceğim..  
okulların açılmasına kadar..kalsın demiştin ya.. 
 
ir---- onu diyeli, bir asır oldu sanki.. 
 
bana döndü... 
tu---  sıhhatler olsun.. 
öpeyim mi..  köpüklü köpüklü.. 
 
"sağol "diyerek... sarıldım arkasından... 
sırtına dayadım,ıslak  yüzümü... 
çıplak tenini hissederek ,kaslı göbeğinin üstünde dolaştırdım parmaklarımı... 
 
kokusundan başım dönüyor.. 
kendimi frenliyemiyorum.. tüm hücrelerim ,tuna diyor.. 
bende onu arzuluyorum, deliler gibi.. yüzüm yanıyor, alev alev.. 
 
mırıldandım.. 
ir---- ben öperim seni.. 
tu--- hıı, bak seenn... o zaman.. bırak da.. 
yüzümü yıkayayım,bir an önce.. öpecek alan açayım sana...
 
yanağından öpeceğimi sanıyor.. hıhh..
çevirdim kendime.. kalbim güm güm atıyor.. niyetlendiğim şeyden dolayı... 
 
boynundaki havlunun uçlarından tutup.. 
 silerek,köpükleri   temizledim... 
hiç itiraz etmedi.. 
ta ki.. dudaklarını,aşkla  öpünceye kadar... 
 
tu---- iremm,dur.. verdiğim, bütün sözler uçup gidebilir.hep yaptığın gibi.. . beni zorluyorsun.. 
dayanma gücümü ,deneme.. istemediğin şeylere ,maruz kalabilirsin.. 
 
ir--- istemediğimi nasıl söylersin.. kaçan sen mişsin ya..
tu--- niye kaçtığımı söylemiştim..  
 
biz bakışırken.. 
fatmanın seslendiğini ,duyduk... 
fa---- beyiimmmm..  misafirleriniz geldilerrr... 
 
tuna derin bir nefes alıp... marufa söylenerek, çıktı banyodan.. 
 
 konuşmalarını duyuyorum... 
tu---- fatmaa.. maruf mu geldi.. 
 
fa--- evet beyim.. eşi gelince,irem hanımı görmek istemiş.. mimar adam söyledi ve gitti. o.....
..iki adam daha var ,yanlarında.. çardağa aldım.. 
sizi bekliyorlar.. 
 
tu---- tamam.. geliyoruz.. soğuk birşeyler ikram et.. yemek hazır mı.. 
fa---- hazır,beyim.. ben çıkıyorum.. 
 
tuna yanıma geldiğinde.. ben hala kendime gelememiştim.. 
zamanlamaya bak..marufu ,sahiden öldürmek istiyorum...
 
tu---- (gülerek..öptü yanağımı... )  
marufa  ne yapacaksan..hak etti.. yardım ederim.. sana..
 
ir---- offff yaa.. 


Hiç yorum yok: