Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

398. bölüm..


tuna aceleyle,giyinirken.. 
dolabımı açtım.. 
ir--- tunaa,bu benim mii.. sen mi aldınn.. ay çok hoşşş.. 
tu---- eveett.. başka kim olabilir..
üstünde , nasıl duracak.beğenirmisin,bilmiyorum ama aldım.. 
ir----- niye beğenmeyeyim canım... 
askıyı çıkardım dolaptan.. bürümcük den, yapılmış.. 
açıktan koyuya giden ,mavinin tonlarını görebileceğiniz..harika , bir  tunik..
altında da..  eteği var..astarın ucu fistolu..
ir--- sağol, teşekkür ederim.. çok naziksin.. beni getirteceğini hesaplayıp.. 
açılışta giyeceğimi de ayarlamışsın.. 
ne diyeyim ki ben sana.. tek kelimeyle .. olağanüstüsün.. 
kemerini takarken.. 
tu---- rica ederim,güle güle giy.. 
  bugün için ..  almamıştım ben onu.. 
hastaneden çıkmanın şerefine, burada ki.. yemekte  giyersin demiştim.. 
tabi,gelmediğinden.. göremedin.. 
yanlış anlamanı istemem..
marufun teslim tarihi  ,net değildi..
benim de,seni getirtmek gibi bir planım yoktu... 
ne gelecek,ne de çağıracaktım.. 
telefonda konuşurken,halam seslenince.. 
 birden gelişti.. 
ir---- tunaa,lütfen sitemli konuşma..kendimce nedenlerim vardı..dedim ya... 
neslişahın burada olmasından dolayı da ,istememiştim gelmeyi.. 
tu---- şöleni iptal ettiğimde,senin gelmediğini söyleyemedim.. ertanı özlemiş dedim.. 
eğer,durumu bilseydi.. 
nasıl mutlu olurdu kimbilir.. 
tuğrul abi niye durgundu diyeceğim de...zamanı değil.. 
giyindim bende.. 
üstüme cuk oturdu.. derler ya..işte öyle.. 
gözüme kalemimi çektim.. rujumu sürerken.. 
ir---- tunaaa.. ayakkabılarım aşağıda odada kaldıı.. getirir misin.. hıı,birde limon istiyorum.. 
sarıldı arkamdan... boynumu öptü.. gıdıklandığımı bile bile.. 
ben boynumu kapamaya çalışırken, çok eğlendiğine eminim.. 
tu---- mis kokulum.. getirdim,ayakkabıların burada.. saçına da, sprey kullanabilirsin.. 
ben aşağıdayım..çabuk gel, olur mu.. 
ir---- tamam...  
fırtına gibi çıktı odadan.. 
*********
on dakika sonra... 
 .. aşağıya inmeden ,aynada baktım kendime.. 
yüzümdeki ifade bile ,değişik geldi.. 
seven ve sevildiğini hisseden bir kadının gözlerini gördüm..
spreyle tel tel şekil verdiğim saçım,kulağıma taktığım.. iri iri halka küpelerle..güzel oldu.. 
bujiteri ürünü.. bileziklerimden de.. iki koluma da.. yirmişer tane geçirdim.. 
çok inceler zaten.. 
şıkır şıkır ses çıkarıyorlar.. 
zıpır kızlara benzedim..
parfümümle zıt olan.. görüntüme ..  tuna ne diyecek acaba..
aşağıya indim... ev boş ama dışarıdan kahkahalar duyuluyordu...  
kapıyı açacakken.. tuna içeri..giriverince, boş bulundum tabi...
ir---- ayy.. sen miydin.. 
kapının yanında ,burun buruna geldik..
tu---- korkma benim.. geciktin de.. seni çağırmaya geliyordum.. 
( beğeniyle baktı ) hımm... çok güzel ve asi görünüyorsun.. 
bilezikler ..küpeler de,değişik bir hava vermiş.. 
(bakışlarıyla, kalçamı ve göğsümü işaret ederek )
buralara da birer dövme, yaptırırsan..tam olacak... 
aaa , dalga geçiyor benimle... altta kalırmıyım.. hiç.. 
gülerek.. 
ir----   içimi okudun tuna..
bende dövme yaptırmak istiyorum, diyecektim...
göbeğime ve  belime diye düşünmüştüm..
 senin yaptırmanı istediğim, yerler de var..  tabi... 
dediklerimi  beklemediğinden.. rengi attı.. kısa bir şaşkınlıktan sonra.. 
tu---- ufff.. irem..bu neydi şimdi..  hiç şaka yapılmıyor sana da.. ..ciddiye almasana dediklerimi.. 
dövmeyi de unut.. 
ne sen,ne de ben.. yaptırmıyoruz..eksik kalsın.. 
istiyormuş.. hıh ...sen şaşırdın mı..
kabul edeceğimi nasıl düşünürsün..inanamıyorum..
birde ben yaptıracağım demek..  çok ilginç.. 
maruflar olmasa.. bazı konular üstünde ,uzun uzun tartışırdık amaa.. zamanı değil.. 
ir---- demek öyle.. kocacığım..emir ve karar veriyorsun.. ama bana sökmez.. 
bilirsin, alerim var.. dayatmalara karşı.. 
 o dövmeleri yaptırmazsam,bana da irem demesinler.. 
tartışalımm,sorun değil.. 
sabah tatlı ve içinden geldiği gibi açık ....konuşurken iyiydi dimi.. niye şimdi susuyorsun.. 
zaman,mekan.. kişiler seni engellermiydi.. hıı.. 
formuna ne oldu.. beni sarıçamda sıkıştırdığını ,unutmadım daha..
 benim de,intikam saatim geldi.. kolla kendini.. marufların yanında.. her an herşey olabilir.. 
renkten renge giriyor.. haklıyım, birşey de diyemiyor.. 
elini alnıma koydu.. ama var yaa.... sahte telaşı, çok komikti..
 gülmemek için zor tuttum kendimi..
tu----  irem senin ateşin çıkmıışş..
gülümsedim... 
kararlı bir ses tonuyla ... 
ir---- hayır.. alnımda,ateş yok.. ateş benim içimde.. fıkır fıkır kaynıyorum.. 
aylardır, yattığımdan.. dışarı çıkıp,hava alarak.. koşup zıplamak.. enerjimi biraz olsun ,harcamak istiyorum.. 
acelemiz yok muydu ,bizim.. 
tu---- misafirlerimiz, çevreye ve atlarımıza bakmak istediler...  
arabayla gideceğiz ... yetişiriz,dert etme... 


Hiç yorum yok: