Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

396. bölüm..




gülümsedim..
ir----duydum.. sana inanıyorum
ama kesinlikle ağzından,işitmeliydim.
 teşekkür ederim.. 
 
 elimi uzattım tunaya..
 
ir----  bacaklarımı hiç hissetmiyorum.. tamamen uyuştu.. kalkmama yardım et.. lütfen..
 
ellerimi tutup.. kendine doğru çekerken.. 
tu----  öyleyse kalkma da.... mindere yat , kan devri daha normal olur.. 
 
tuna yana çekilip.. yer verdi,bana..uflaya puflaya  kendimi..minderin üstüne.. bıraktım.. yüzüstü..
ay nasıl karıncalanıyor,bacaklarım.. 
birde kanım hala az seviyedeymiş..
 çok etkiliyor beni.. 
bu kaçıncı uyuşukluk..yaşayışım.. annemlerde,uzun zaman ..koltukta bile oturamıyordum ....
şimdi.. de,dizlerimin üstünde çok fazla kaldım,tabi.. 
 
yan döndüm.. hızlı hızlı,elimi sürtüyorum bacaklarıma..ağlıyacağım neredeyse.. 
tuna elimi tuttu.. 
 
tu---- dur, kan hücum ediyor zaten.. birde sen,yapma.. çok hızlı yayılırsa... acı çekersin.. 
sakince yat ve başka şey düşünmeye çalış.. 
 
ir----  çekiyorum zaten.. 
 
koluyla ,göğsüme bastırıp..arkaya,yatırdı beni.. 
sonra,bana hiç dokunmadan..kendisi de ,yanıma uzandı...
 gözlerime bakıyor.. 
 
tu---- saçlarına ne yaptın..diken gibi..ama güzel  olmuş.. 
 
ir---- limon suyu,sürdüm.. tunaa, saçımı hastanede nasıl bu kadar muntazam kesmişler ... 
kuaförleri mi var bunların.. 
 
gülerek, hala bacağımda gezinen... elimi yakaladı..
bırakmadan... 
 
tu---- çok alemsin.. o hengamede,ne kuaförü.. 
saçlarını diplerinden.. kırpık kırpık kesmişler...
toplayamamışlar,ameliyata girerken.. 
ıslak ve çamurluymuş.. 
yengen.. hemşirelere "ne duruyorsunuz.. ölüyor.. saçları derhal kesip ,dezenfekte edin..
ameliyata giriyoruz.. 
yaşarsa ,yeniden uzar".demiş..
 
ben,ayağa kalkınca..abdullahı arayıp.. hastaneye çağırdım..  özellikle seni görünce.. şok oldu..
traş makinasını ,üç numaraya ayarladı.. ikimizin saçlarını keserken de, ağlıyacaktı neredeyse... 
sonra  tekrar geldi-- alçıların izin verdiği ölçüde- makasla düzeltti.. onun için muntazam,saçların.. 
bacakların nasıl.. uyuşukluk geçti mi.. 
 
ir---- (gülümsedim..) hımm,oyaladın beni.. geçti gibi..teşekkür ederim..sabah oldu neredeyse.. 
kalkalım da.. yatakta uyu .. biraz.. 
 
tu---- hıh,uyku mu kaldı sayende.. bir daha saçma sapan konuşmalar, yapmayalım.. tamam mı.. 
ir---- ................. 
 
elimi sakalının üstüne koydum.. 
ir---- kapat gözlerini.. 
tu---- hayıırr.. sana bakmak istiyorum.. 
 
ir---- bakacak çok zamanın var.. uyu lütfen.. dinlenmen lazım.. yorgunsun.. gözlerinin altı ,morarmış.. 
 
içini çekerek..uzanıp,yastığı aldı.. başımızın altına yerleştirdi.. 
 
tu---- giyinmek istersen....... 
ir---- hayır,istemiyorum.. 
 
arkamı dönüp.. kollarının arasına girdim.. sırtımdaki ,ipek gibi tenin dokunuşunu.. 
sıcaklığını da unutamıyorum.. 
 
kolunu belime koyup.. ensemi öperken... ... 
tu---- öyleyse..sende uyu ve ben uyanmadan da.. kalkma.. 
ir---- .............
 
tu---- ireemm.. 
ir---- benim de..kalkmaya hiç niyetim yok,kocacığım..
yerim rahat.. burada olmayı.. böyle uyumayı.. çokkkk özledim.. çok.. 
 
 sıkıca sarılıp.. göğsüne bastırdı..
tu---- ben de,ne çok  özledim..bir bilsen...
 
*********
 
ben birkaç saat ..uyumuşum da.. tunanın uyuduğunu sanmıyorum.. 
gözlerimi açtığımda.. üstüme, pike örtülmüştü..
 tuna da, dirseğinin üstünde doğrulmuş... bana bakıyordu... 
 
tu---  günaydın.. 
ir---- (esnedim.. ) günaydın.. sen uyumuş gibi değilsin.. 
benim yüzümden mi.. yoksa.. 
 
başını yastığa koyup.. gülümseyerek,dudaklarıma dokundu parmağıyla... 
tu--- biraz öyle.. 

Hiç yorum yok: