Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

395. bölüm..



 
ir--- sen bana mecbur değilsin..
başka bir kadından..çocuğunun olması için.. gönlümle izin veriyorum sana.. 
ikinci bir kadına, dayanamayacağımdan.. 
tek şartım boşanmak... anlıyormusun..beni...
 
ikilemler yaşadığımı .. saçma düşüncelere kapıldığımı da,kabul ediyorum..
ruhsal durumum ,hiç hoş değil.. 
senden ayrılmak mıı.. ayrılmamak mı..
 bütün meselem bu işte..düşüncesi bile korkunç acı veriyor,inan bana... 
 
 .. kendimi,dalından kopmuş..rüzgar nereden eserse  savrulan ,amaçsız  bir yaprak gibi..
görüyorum.. 
hal böyle olunca..nereye ait olduğuna da,karar veremiyorsun..tabi..
o yüzden.. giderim dedim..
 
ben,boşanma kelimesinden bile hoşlanmam.. birgün bizim için kullanacağım ,aklıma mı gelirdi.. 
...seni , istemediğimi  nasıl söyleyebilirsin.. 
ben, seni çokk seviyorum..
şimdi gösteremesem de,biliyorsundur umarım..
( sesim titriyor) sana her baktığımda ,hamile haberini aldığımızda ki.. halini.. bakışını,
o coşkunu hatırlayıp, kahroluyorum.. tuna,inan kahroluyorum.. 
 
çiftliğe o kadar zor, geldim ki.. 
hiç aklımdan çıkmıyor,hiç.. 
 şımarıktım..birde psikolojik sorunlarım çıktı..
çok ağır,belki hiç unutamayacağım ..travmalar yaşadım.. 
çocuğumu ,dengemi ..kaybettim.. 
 
daha sayayım mı.. sende,biliyorsun zaten.. katlanılması çok zor ,birisi oldum.. 
gitme ve boşanmam diyorsun madem..asıl sen, karar ver.. 
 
benimle mii, bensiz mii.. darılmak yok.. 
ne dersen kabulümdür.. 
 
hiç fark etmedim..bacaklarım, ta kasıklarıma kadar ..müthiş  uyuşmuş.. kıpırdayamıyorum.. 
onlar benim değil sanki.. 
ama cevabı duymam gerekli.. 
yüzümü buruşturarak..sabırsızca sordum.. 
 
 
ir----- evet?
 
tu---- bana bunu sormanı bile abes..ve inanılmaz.. buluyorum.. 
hala beni tanıyamadın ,herhalde... ne imasından bahsediyorsun..
sevgimi gizleyip,göstermedim mi ..sana..
tereddütüne sebep olacak..bir tavır mı sergiledim.. 
biz,beraber yaşamadık mı ...
bilmiyor musun da... soruyorsun.. 
 
evet, çok sevinmiştim.. ama şartlarımız artık bu.. tek üzülen sen misin,travmayı sadece sen mi..geçirdin.. 
durumumuzu kabullenmekten başka çaremiz mi, var..
daha,nasıl inandırayım ki..seni..   
tüm dünya nimetleri bir yana.. sen bir yana..var mı,ötesi..
 
yerine geçebilecek,senden daha fazla sevebileceğim bir varlık yok ,yookk..olamaz da.. 
hiç birşey için ,vazgeçmem senden.. 
 sana olan hislerim ilk gün de böyleydi, şimdi de böyle.. 
yanlış tavırların ,düşüncelerin ...beni 
o yüzden ,çok üzüyor ya.. 
asla ,boşanma kelimesini  dahi.. kullanma bir daha.. 
 
hem,neler söylediğinin farkında mısın..
sevgili dedim diye,beni vurmayacak mıydın. 
 
eee, bu ne şimdi..
gönlünle başka bir kadına izin vermek ,ne demek oluyor..
 
ağzıma bak.. iyice ,kazı aklına.. ""başkasınıı is-te-mi-yor-uummm.. ""
hele başkasından olacak çocuğu,hiç istemiyorum.. 
sen demiyor muydun..
"bizim binlerce çocuğumuz,olacak "diye.. 
onları da..öz çocuklarımız yerine koyup..  korumuyor muyuz...
 
madem beni sevip,düşünüyorsun.. takıntını yenmeye çalış lütfen.. benim ruhsal durumum da ,hiç iyi değil çünkü.. 
 konuya,noktayı koydum..bir daha,hiç açılmamasını diliyorum... beni,duydun mu irem....
 

Hiç yorum yok: