Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

394. bölüm..



gece saat üç gibi.. nihayet , gittiler.. 
uyku gözümden akıyor.. şarapta çarptı sanırım.. 
işçiler de.. dağılıyordu.. ben eve girdiğimde.. 
 
tuna ,daha çavuşlara para vereceğim dedi.. 
kışlık erzak kolilerinin ,yüklenmesine refakat edip.. helalleşecekmiş..  
birazdan yola çıkacakmış kafileler.. 
 
içeri girmemi bekleyip.. "gelirim " dedi..
 
 o, gelirim dedi ama yatak odasına çıkmak.. istemedim.. 
bu tunaya ,işkence çektirmek gibi olacak... 
 
"alt kattaki odada yatmış.. 
 çok uykusu gelmişti.. 
..yukarıya çıkamamış ..burada uyumuş " desin.. istedim...
odaya girince, kapıyı aralık bıraktım..yine de..
beni arayıp..telaş yapmasın sonra.. 
 
 perdeleri de ,kontrol edip.. klimayı ayarladım. 
üstümdekileri aceleyle çıkarıp.. 
iç çamaşırlarımla yattım yatağa.. üstüme de ,pikeyi örttüm iyice.. 
anında uyumuşum.. 
 
*****
 
 
sarsılıyorum sanki.. tek gözümü ,çaktırmadan araladım.. merdivenlerdeyiz.. 
tuna beni kucağına almış.. yatak odasına taşıyor.. indir diyeceğim ,olmayacak.. 
 
bir yandan da, mırıldanıyor.. 
tu---- kaçmasana benden.. aylardır, ne haldeyim bilmiyor musun.... sen yoksun diye...
yatağımızda hiç yatmadım.... 
onun için hayatıımm.. kokunu duyarak... sarılacağım,sana.... 
iki saat de olsa,beraber uyuyacağız.. anladın mı.. ayrı ayrı değil..
 
aa,uyandığımı fark etmiişş.. 
 
yatağa bırakırken.. yeni uyanıyor muşcasına.. gerinip.. etrafıma bakındım.. hava aydınlanıyor.. epeyce zaman geçmiş demek ki.. 
 
kendimi de gördüm tabi.. hiii, pike yok üstümde..
..tunanın karşısında,dantelli iç çamaşırlarıyla.. 
venüs yatıyor... düşünsenize halimizi..  aniden, panikledim...
örtünme telaşıyla 
..yatak örtüsünü üstüme çektim..hemen.. 
 
 tunanın,alınıp .. sinirleneceğini nereden bileyim.. 
sesi yükseldi birden.. hem de bana.. 
 
tu---- karımsın sen.. karıımm.. ne yapıyorsun.. 
yukarı çıkartırken.. duydun beni.. 
ben ne dertteyim.. sen ne düşünüyorsun..
 aslında ,saldırılmayı hak ediyorsun.. ama..  beklerim diyip,sana değer verende kabahat.. 
benimle aynı odada bulunmaktan..hoşnut değilsin , madem..  
yat, tek başına..
bir daha ,yanına gelip.. seni rahatsız edersem de, namerdim.. 
gözlerinde ki,korkuya bak..
 sanki ,azrailim de..
canını alacağım.. 
 
 
kapıyı gümm diye kapatıp.. çıktı dışarıya... ben uyku sersemi ,şok oldum tabi..
 
adamcağızın,masum isteği..
kokumu duyup ,uyurken sarılmaktı ... 
sinirlerimi kontrol edemiyorum da demişti... ben,yine yapacağımı yaptım yani..
 
madem o kadar ürkeksin.. niye çamaşırlarınla yattın ... 
tunanın gözleri kadın görsün demiyor muydun.. e gördü işte.. 
 
 
 
kalktım yataktan.. üstüme gecelik falan giymeden.. olduğum gibi.. yatak odasından dışarı çıktım.. 
tunayı arıyorum.. 
televizyonun sesini duyunca... oturma odasının, kapısını açtım.. 
pantolon,gömlek çıkmış.. hemde fırlatmış düşünün yani.. 
iç çamaşırıyla..divana değil de.. yer minderlerine yüzüstü uzanmış..
 
 
erosum kafasını kaldırıp ,bana bakmadı bile.. 
daha önceden seyrettiğimiz .. bir kaset takılıymış herhalde.. video da..
 kumandaya basınca.. 
film yarıdan başlamış ama ona da bakmıyor.. 
 
ses olsun mu, istedi nedir.. 
hızlı hızlı da nefes alıyor... hala...
 
başucunda ,ona doğru dönüp.. yere diz çöktüm... 
elim saçlarına doğru gidip..geri geliyor..  dokunmaya cesaret edemiyorum.. 
ya çekilip, dokunma  bana derse.. 
 
kendimi onun yerine koyuyorum .. lafları ağırdı ama alınmakta  haklı.. 
onu tanımıyor muyum.. sanki beni ,daha önce
hiç görmedi mi.. 
hastanede o berbat halimle .. bile, ilgilenmedi mi..
 
 
ir---- tunaa.. refleksti o.. birden,nerede olduğumu anlıyamadım..
çıplak olduğumu görünce..panikledim..
senin için..özellikle yapılmış bir hareket değildi.. 
alınma lütfen.. bana saldıracağını tabi ki,düşünmüyorum.. 
 
hiç kıpırdamadığını,görünce.. 
gözlerim dolu dolu..
içimden" beni takmıyor, çabalamaya gerek kalmadan.. istediğin oldu..irem hanım..
evliliğini,bitirdin işte.. 
sabah olmuş,gideceğim madem..
son bir öpücük alayım.. "diyerek.. 
 
ellerimi başının iki yanına koydum,destek almak için.. 
eğilip.. sırtından öptüm.. 
 
ir---- özür dilerim... sen benden, daha iyilerine layıksın..ne zaman istersen.. boşan...
 
altımda bir anda,yüzüstü dönüverince..  öylece kalakaldım..
 
allahım istemediğim şeyleri yapmakta üstüme yok yani..
hale bak,komedi gibi.. 
toparlanıp.. doğrulmalıyım,birde bileğimi tutmasa...eyleme geçeceğim de... 
bırak da diyemiyorum..
yüzüne bakmaya çalışarak.. kısık sesle..
 
ir---- ben gerçekten üzgünüm ,tuna.. afedersin... 
sabah oldu neredeyse.. giyinip.. ayrılırım..şimdi..
 
bileğimi bırakıp.. kalktı .. 
karşılıklı olarak..iki çıplak..dizlerimizin üstünde duruyoruz.. 
hayal kırıklığı ,o kadar belli ki.. 
 
 tu---- tuhaf hareketlerin ,daha da anlam kazandı..
bilinçaltında  böyle yaparsam.. tunayı yıldırıp, ayrılırım diyorsun ..kendini engeliyorsun ,dimi.. 
derdin- çocuğumuz olmayacağı için.. - benden boşanmaksa ,sen..hayal görüyorsun derim......
 
ir----....................... 
 
tu---bir    gitmedir,tutturdun..durmadan,hatırlatmam mı gerekiyor.. burası senin evin.. 
bir yere gidemezsin.. 
eğer,asıl istemediğin bensem.. ben giderim.. söylemen yeter.. 
şu çocuk konusunu da,kapat.. olmazsa olmasın..dünyanın sonu mu,yani.. 
 boşanmayı konuşan bir anne babanın,çocuğunun olmaması.. daha hayırlı zaten.. 
ben yaralarımızı birlikte saralım ,diyorum.. sen boşanalım diyorsun... 
ne istediğine .. derhal karar ver ,irem.. hemen şimdi...
 
 
ir---- ben.. ben.. kendimi ezik,eksikmiş gibi hissediyorum.. 
takıntı yaptım iyice.. yanlışlığının da farkındayım ama.. dünyanın sonuymuş gibi geliyor bana..
başkalarının bile olsa.. 
tek sözü, tek bakışı yıkıyor beni.. 
senin tarafından yapılacak...herhangi bir ima da ölürüm herhalde..
neden tunayı engelliyorum..ben hayatından çekilirsem..
başkasıyla evlenip, paşalar gibi.. çocuğunu alır kucağına diyorum.. 
aylardır tek düşündüğüm bu...

Hiç yorum yok: