Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

391. bölüm..


evin önüne geldiğimizde..
fatma kapıdan,öyle bir hızla çıktı ki..  çarpışıyorduk neredeyse.. 
gülümseyerek..açıklama yapıyor güya.. 
f---- kusura bakmayın hanımım ,hoşgeldiniz.. 
mutfakta eksik birşey var mı diye, kontrol ediyordum da.. tekrar hoşgeldiniz.. ben gideyim artık.. 
ir---  (gülümsedim )  sakinleş.. eksik falan yoktur.. 
tu----  fatma,halam odasında  mı.. ayşe de yok... ilaçlarını içtiğini göremedim ben.. yine aksatmasın...
f----- içti beyim..ben gördüm..odasında değil..ayşe hanım valizini toplarken.. 
bana ..aynen söyle, beyine dedi..
( bana bakıp,sustu ) 
tu--- ee.. 
f---- size diyecektim, dee..
tu--- iremin,duymasında ne sakınca  olacak.. söyle,sen.. 
f--- ( yutkundu bir ) pekii,söylüyorum ;
" sevgili rolünü ,daha fazla oynayamam.. iremin, yüzüne bakamadım.. çok utandım.   
... ilgilenince, bir hafta da iyileştim ...
burada kalmak,beni çok hüzünlendiriyor.. irem ,geldiğine göre gidebilirim..."
(gülerek) birkaç laf daha dedi ama ben diyemiyorum.. beyim.. 
o sırık gibi adamla beraber, evine gitti.. 
şok oldum.. gözlerimi kısarak, tunaya bakıyorum.. 
itirafı  dinledi.. ama yapılacak birşey yok.. olan oldu.. 
halim komik olmalı ki,dudaklarını ısırıyor ,gülmemek için.. 
"sevgili" muazzez hanım mıymış yani..kandırıldım,ayy birde haspa dedim halasına... 
hiii, nazlanıyor dediimmm.. tuh ya.. 
tabi ,duyunca kıskanıp geleceğimi biliyordu ..
planladığı gibi..tunanın ,oyununa geldim..kahretsin..
halası hastalanmış demek ki..
fatma da şaşırdı.. halimize... 
bir bana, bir tunaya bakıyor... 
tam o sırada.. içkilerimiz de,geldi mi.. 
tuna tepsiyi alarak... 
garsonu gönderdi.. 
fatmaya da.. misafirlerden giden olursa ,mutlaka haber ver dedi.. 
içeri girmek istemedim ,önce.. 
sonra..niye girmeyim ki dedim ,kendi kendime.. 
aslında niyetim ,evi kolaçan etmek değil miydi.. kimi kandırıyorum ki.. 
tuna da, giremezsin der gibi..imalı imalı bakıyor.. ona koz verirmiyim.. 
bismillah diyip adımımı attım..
 içerisi tamamen değişmiş.. koltuklar ,masa ... halılar.. perdeler falan yenilenmiş.. 
modern ve iç açıcı olmuş..
ana renk.. uçuk yeşil..
hepsini benim için yaptığına da, eminim.. eskiyi düşünmeyim,istemiştir..
 anıları silmek de,eşya değiştirmek kadar kolay olsaydı keşke.. 
kapıyı örtüp... klimayı açmak için.. tepsiyi masaya bıraktı.. 
tu---- cekedini çıkart istersen... çok sıcak burası.. 
kendisi ,cekedini astı bile sandalyenin arkasına.. bardağını da alıp.. 
davetkar bir biçimde..ikili koltuğa oturdu.. 
sigarasını yaktı.. beni izliyor..
e madem öyle..izle bakalım  tuna bey.. cekedimi ,sandalyeye astım bende.. 
kolsuz gömleğimin ,açılan yakasını  düzeltip.. masada ki.. sigaralıktan sigara alıp.. yaktım.. 
kül tablasını ve bardağımı alıp.. karşısında ki.. tekli koltuğa oturdum.. 
sehpaya bıraktım elimdekileri.. klimanın serinliği iyi ama  tam arkamdan boynuma geliyor.. 
ikimizde sessizce sigaralarımızı ve şaraplarımızı içiyoruz.. 
o tepkimden çekinip ..yanıma gel diyemiyor, 
ben kalkıp ,başka yere oturamıyorum.. 
ya tuna "yanıma oturamıyor musun "derse ..
 tehlikeli olabilir.. dimi..
aslında olabileceklerden,korkuyorum.. yoksa hiç itirazım olmazdı.. 
tunayı,öyle çok özledim ki..
. ama yapmamalıyım.. onu çocuksuz bırakmaya hakkım yok.. ben kısırım artık.. raporları gördüm.. 
hemde altında yengemin ve birçok kadın doğumcunun imzası vardı.. 
yumurtalıklarımdan birisi alınmış, diğeri de hasar görmüş.. 
kısacası "asla çocuğum olamazmış"

içimi çekip,...düşüncelerimi dağıttım.. durumu en kısa zamanda tunaya açıklamalıyım...
yani niyetimi..bilmeli... diyorum.. 
klimanın ayarı çok fazla...  ensem ,üşüdü...saçımda yok ya.. 
boynum ağrımaya başladı desem ,daha doğru.. 
neyse ,daha bitmeden sigarayı söndürdüm.. 
ir---- saat geç oldu.. ayağımla geldim.. ama ben gidiyorum.. iyi geceler..sana.. 
buz gibi bir sesle..
tu---- nereye gidiyorsun.. gücüne gittiyse..benimle gelseydin,madem..
hem ,dert etme..ayağınla kendi evine geldin, irem hanım.. 
yoksa...sevgilinin gerçek olmasını mı, tercih ederdin...
ir----  vurulma olayı gerçekleşmeyeceğine göre.. 
misafirlerin gidinceye kadar ,kalmama gerek yok demek istedim...
kapı tıklatılınca.. kalkıp açtı aceleyle.. 

Hiç yorum yok: