Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

392.bölüm..


fatmayla konuşup ,yanıma geldiğinde .. 
gülerek.. 
tu---- gidemiyorsun malesef.. maruflar geliyorlarmış.. 
ir---- iyi gelsinler bakalım,sonra giderim..
  
kalktım ayağa, boynumu oynattığımda... yüzüm şekilden şekile ,giriyormuş kii.. 
tu---- ne oldu, ağrın mı var.. 
ir---- yok yok.. klimadan oldu.. cekedi giyince geçer.. 

tunanın ,sıcak eli enseme değince ürperdim..
diğer elini de koyunca..bende ,ipler koptu..
tamamen iyi niyetle yapılmış ,bir hareketti-önceleri- ama susturduğum.. bütün hislerimi canlandırdı birden.. 
ensemde saçlarımın arasında dolanan parmakları ,mest ediyor beni.. 
dondum kaldım..kıpırdayamıyorum.. 
kendiliğinden ,kapanmış gözlerimi açtığımda..tunayla burun burunaydık..
o da ,benden farklı değil..
gözleri içime akıyor..bir kıvılcım bekliyor ... sanki.. 
şarap kokan nefesi yüzümü yakıyor..zayıflığımın da ,bilincinde... 
tu---- gitme irem.. 
yanağımda ,sakallarını hissediyorum.. kulağıma fısıldadı.. 
tu---- ben ,karımı istiyorum.. 
dudakları boynuma ..yanağıma dokununca, titreyen ellerimle ... omuzlarını tutup.. ittim hafifçe..
ir---- tunaa dur.. yapma lütfen.. istemediğimden değil ...ben,ben korkuyorum..böyle olmamalı..
konuşmalıyız.. 
tu---- konuşmak mı? şu an en gereksiz şey.. 
gülümseyen gözleriyle bana bakarak.. yanaklarımı tutup..dudaklarımı öptü..usulca.. 
dudak temasının ..hasretten.. aşka geçmesi uzun sürmedi.. 
bende öpmesini , bekliyormuşum gibi.. bıraktım kendimi tunaya..  istemem yan cebime koy misali..
açlığını, açlığımızı tahmin edersiniz.
 öpücüklerden eriyip, kollarında kaybolmuşum zaten..
 belimi kavramasa, yığılacağım yere.. 
durmalıyız..
nefes nefese çekildim biraz..ama gözlerimi kaçırıyorum..
çenemi tutup,kaldırdı... 
tu---- bak bana.. benden uzak da olmana..utanmana..çekinmene dayanamıyorum.. 
.kocan olduğumu  ,unuttun mu .. 
ben,karımı ..iremimi arzuluyorum..
senin de ,halin ortada.. 
neden korkuyorsun..
seni, ne zaman birşey için zorladım ki.. 
ne sanıyorsun..sana saldıracağımı mı.. duygusuzmuyum ben ,hıı.. 
 zamanla,yaralarımızı birlikte sararız.. 
 bekleriz..ama yanımdan gitmeyeceksin.. görmeliyim, dokunmalıyım sana...  
birbirimize ihtiyacımız var.. 
yoksa,benim üzülmediğimi mi sanıyorsun..
ama bir şekilde üstesinden gelmeliyiz.. yenilmeyip.. hayatımızı yaşamalıyız.. 
tamam mı.. sevgilimm.. 
ir---- ufff.. dediklerin doğru da.. benim başka planlarım var,aslında.. 
ben ,seni mahrum bırakamam.. bir varisinin olmasını istemen kadar ,doğal birşey olamaz.. 
.. benim ..ço...
dudağıma bastırdı parmağını... 
tu----  suss  konuşma,gidişatı hiç beğenmedim.. 
ben de iyi değilim.. irem.. 
her an patlayabilecek ,bir bomba gibiyim.. varis umurumda mı ,sanıyorsun.. 
sensiz kalabileceğimi 
nasıl,çaresiz olduğumu düşündüm aylarca..
etkilendiğim çok şey var..
 hiç yoktan...tetiklenip,sinirlerim bir anda kontrolümden çıkabiliyor..
böyle sözlerle 
üzme beni.. .. 
 sükunetim bozulmadan,
marufları karşılayalım hadi.. 
gözlerim dolu dolu.. başımı omuzuna yasladım..
 o da ,bana.. doladı kollarını.. 
hızlanan nefesler.. çarpan kalpler duyuluyor.. 
ipekli gömleğimin,incecik  kumaşı.. hisleri - ürpermeler dahil - saklayamıyor.. süper iletken.. 
tu---- iremm..arada bir ,benim de insan olduğumu unutuyorsun sanırım..  bırakamayacağım bak.. 
çekildim ,birşey demeden..  
ir----  çıkalım .. marufu boşver de.. zübeyde varsa ayıp.. olur.
cekedini giyip,elimi tuttu.. kapıya doğru, yürüyoruz... 
tu---- iremmm.. 
kapıyı açıp.. 
ir----- efendim.. 
tu---- cekedini giymedin.. yanlış anlama da,dışarısı serindir.. üşürsün diye söylüyorum.. 
ir---- (gülümseyerek.. ) daha iyi ya..  geliriz,giydirirsin...
tu----(  kısık sesle..) söz veremem... 
ir---- bekleriz demiştin,sanki.. 
kapının dışına çıkınca.. 
tu---- ( gülerek ) ahhhh, ah..şu dilimi ne yapmalı bilmem.. sana.. tutamayacağı sözler verip,
 süründürüyor beni.. 


Hiç yorum yok: