Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

376. bölüm..


kapı tıklatılınca...
 
tu---- annenlerdir.. 
ir--- dur , arkama yastığı koysana ..yatar halde görmesinler..
 
dediğimi yapıp, aceleyle açtı kapıyı.. 
 
solgun ama güler yüzle, annem girdi içeri.. 
o da önlük giymiş.. ayağında galoşlar var.... 
 
tu---- hoşgeldiniz.. 
ne--- hoşbuldum, tuna..
 
gözünden süzülen yaşı silerek.. yanıma yaklaşırken..  
sesi titriyor...
 
ne---- yavrumm.. bu ne güzellik böyle.. 
ir---- ( gülümsedim ) yaa, ne demezsin.. hoşgeldin..annem..  otursana.. babam yok mu.. 
ne---  insülin vuruyor,gelecek ..
 
tuna koltuğu çevirdi,
 annem otururken.. 
 
ne--- gözün aydın,tuna.. çok şükür..bu günü de gördük.. 
tu---- sağolun.. hepimizin gözü aydın... olsun.. 
 
ir--- (elini tuttum..)  annee.. ertan ne yapıyor..kocaman olmuştur dimi.. kime bıraktın da, geldin sen.. 
 
ne---  beraber geldik.. 
aşağıda.. zuhal,ergün ve ali var.. onlara bıraktım.. büyüdü tabi, ablasını ..eniştesini özledi.. 
 
tunaya döndürdüm başımı.. 
 
ir---- tunaaa.. lütfenn.. 
tu---- tamaamm.. tamam..anladım.. ben, yarım saatliğine gidebilirim değil mi.. 
 
ne---- tabi ,biz buradayız.. git de.. eğer, kıyafet ..gecelik içinse..ahmet getiriyordu..  
tu---- sahi mi.. 
 
ne---- evet.. yeliz telefon etti.. nermin teyze gelirken,normal birşeyler getir..
. ireme iyi gelir, çok sıkıldı dedi.. bende evinizden, birkaç şey getirdim.... 
 
ir---- ah yelizimm.. anlayışlı arkadaşım.. tuna, babama bir bak.. nerede kaldı ki.. 
 
tuna dışarı çıktı.. 
annem yüzüme dokunmaya korkuyor belli ki... 
 
elini .. yanağıma koydum... 
ir---- annem, senin elin zarar vermez bana.. çok özledim,sizi.. çook.. 
 
annemin halini tahmin edersiniz artık.. ikimizin de.. gözleri yaşlıydı.. babam içeri girdiğinde.. 
 
kocaman kırmızı  ve beyaz güllerden oluşan buketi bıraktı.. komodinin üstüne.. 
tunada arkasından ,çantayla girdi odaya...
 
ah---- maşallah maşallah..  nermin artık ağlama.. yeter..
kızım iyileşmiş..  şükürler olsun..
(elimi ellerinin arasına alıp, alnımdan öptü.. )
kuzum.. hastaneden kaçma planlarına daha başlamadı diye,
 endişe ediyordum bende.. tuna söyleyince sevindim..  kolun alçılıyken,nasıl kaçmıştın... 
 
ir---- (güldüm.. ) yardım et ,babaa.. kaçmam için ,yardım lazım bu sefer.. hoşgeldin.. 
 
ah---- hoşbuldum.. bir tanem.. tuna, engel olur bize.. ben onu oyalarım..tamam mı.. 
 
tu----( gülerek..  babamın omuzunu tuttu.. )
sizi sizii.. işbirliği yapıyorsunuz ha.. hemde bana karşı.. aşkolsun abi.. 
 
ne--- ahmet ,kızın aklına iş düşürüyorsun.. 
 
ir---- babamın suçu yok anne.. ben demiştim zaten tunaya.. ama kaçırsa da ,yok demem yani..
 
ah--- (içini çekerek..) o kadar da,değil .. biraz daha zamanı varmış.. çıkmanın.. sakın kaçayım deme.. 
bak ,nerminle ..tuna.. benden bilirler ha.. 
 
tu---- yok canım.. daha neler.. yapmaz.. dimi,irem.. 
ir---- ..............
 
tu---- iremm... 
ir---- yorum yook.. 
 
odam da ilk defa ,gülme sesleri duyuluyor.. 
o kadar çok ağladıktan sonra.. 
bu.. hak mıı, haksızlık mıı.. 
bahadırımın günahı neydi.. peki... 
düşüne düşüne ,aklımı kaçırmazsam iyidir...

Hiç yorum yok: