Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

375. bölüm..


serumu da, çıkardılar bugün.... 
akşam yemeğinde çorba içecekmişim... masaj yapan görevli gidince..
yelizde arkasından çıktı.. uyu biraz.. dinlen dedi.. 
 
üç aydır hareketsiz kaldığımdan,kaslarım nasıl ağrıyor bir bilseniz.. 
oda da ,çalıştıran bayanla beraber..  bir kaç adım atıyordum ama koridorda 
yürüteceklermiş beni..  
 
 *******
uyumuşum demek ki.. oda da yalnızım..
güneş batıyor,perdeler açık kalmış .. gözümün içine giriyor ışıklar.. 
 
yatakta doğrulmaya çalıştım.. gayret ederek  oturup ayaklarımı sarkıttım ,yataktan aşağıya... 
yere bakıyorum,o kadar uzak gibi görünüyor ki bana... 
 
cama yansıyan görüntüme baktım..
saçım yok.. kesmişler,erkek çocuğu gibiyim.. yüzümde ,göz çevresinde hala duran,morlukları söylemiyorum bile..
 
elimi başıma sürdüm...hala inanamıyorum.. çünkü.. 
ilk gördüğümde çığlık atmıştım..o şokla.. 
 
kısacık saçlarımın arasında, elim değince hala acıyan yerler var.. dikiş izlerini hissediyorum.. 
dişlerim de takıldı dün..ama hiç rahat değilim.. 
 
dizlerim titrese de...yatağa tutunarak ayağa kalktım.. 
banyoya kadar, serum askısını  destek  olarak kullandım.. iki metrelik bir mesafeyi 
on dakikada yürüyüp... banyoya girdim nihayet... 
 
duşa girmek gibi ,aklımdan ne cazip..fikirler  geçiyor.. kaşınıyorum deliler gibi.. 
üstümdeki önlüğün iplerini açıp.. çıkardım..
 
boy aynasında 
 yabancı  birisine bakıyorum sanki..bu ben miyim....dişlerim çok güzel .. 
bu burnumda iyi olmuş allah için.. 
 
bülent sanat eseri yaratmış.. ne bir iz ,ne de başka bir  fiziki kusur kalmamış... 
muhteşem bir vücudum var.. belime bakk,incecik.. .. elim dümdüz,midemin.. karnımın üstüne gezinirken..
kötü oldum yine.. zaten ,yavrum ..hiç aklımdan çıkmıyor ki... 
 
sırtımı döndüm.. yatmaktan dolayı kızarıklıklar var.. 
ellerim bile bana yabancı...
 
 büyük havluyu vücuduma sardım.. 
lavoboya yaklaşıp... sabunladım ellerimi.. 
 
kağıt havluyu koparıp ıslattım.. boynumu ensemi sildim.. ama hem halim yok.. yapamıyorum.. hem de ,temizlenmiyorum ki.. 
 
yüzümü yıkayacaktım ki.. tuna daldı içeri.. 
o bana bakıyor ,ben ona..
 
tu--- ne yapıyorsun sen.. yatağı boş görünce aklım çıktı.. nasıl geldin,buraya.. 
 
ir---  tunaa.. 
tu--- canımm.. gel hadi.. giyin de.. yat...
ir--- ısrar etme..giymem o ,iğrenç şeyi... burada geceliğim falan ,yok mu benim.. 
 
 gülümseyip.. 
tu--- kusura bakma hayatım.. kısa ,mor olanı getirmeyi unutmuşum.. otel mi ,burası.. steril
onlar.. izin vermiyorlar,başka birşey giymene.... 
 
ir---- yaa.. tuna bir duş yapsaydım.. siliyorlar ama kaşıntıdan, ölec..
 
tu---- sus irem, o kelimeyi duymak istemiyorum.. 
duşu, gece yatmadan önce yapabilirmişsin sordum..tabi benim yardımımla.. 
üşütmeni istemiyorlarmış.. 
 
ir---- yüzümü yıkayayım öyleyse... 
tu---- iyi yıka hadi.. 
 
 
 
yüzümü kuruladığımda.. tunaya döndüm.
hiç bir şey söylemeden.. askıdan kolunu çıkarıp, açtı bana doğru..
 
usulca girdim ,kollarının arasına... 
hasretle sarıldık ,sımsıkı.. ne kadar özlemişim onu.. içim titriyor.. o da benden farklı değil..
 
boynuma sokuldu iyice.. 
tu--- aşkımmm.. sana bir daha sarılamayacağımı sandım..çok şükür,ediyorum..allaha..
 
 
sakallarına dayadım yanağımı.. 
.mırıldanarak.. 
 
ir----.. bende ediyorum.. sen iyisin değil mi..boynun, omuzun acıyor mu.. sargı hala duruyor.. 
tu--- iyiyim canım.. merak etme.. çok ayakta durdun.. çıkalım da.. yat,sen.. 
 
ir---- havluyla mı yatacağım.. 
tu---- şimdilik, yeni önlüğü giy de.. izin verirlerse.. gecelik alıp,getiririm.. 
 
banyodan çıkarken.. bir koluyla belime destek oldu... 
 
tu---ne renk olsun.. 
 
ir---( gülümsedim.. )kısa ve morr.. 
tu--- hah hah hah.. 
 
.........
 
yatağa oturdum hafifçe.. yeni önlüğü dikkatle,giydirdi .. yandaki ipleri bağlayıp... yatırdı beni.. 
havluyu kaldırdı,çabucak.. yanıma gelip.. öptü alnımdan... 
 
ir----   saçlarım olmadan.. kendimi çok tuhaf hissediyorum...
(yutkundum.. ) niye kesmişler tuna.. 
 
tu---- gerekliymiş irem.. uzar dert etme,iyi hissedeceksen peruk alırım ..ne var..
birazdan annenle,baban gelecekler.. heyecanlanma olur mu... 
 
içimi çektim.. heyecanlanmamam mümkün mü.. 
üç aydır görmedim onları..yeliz,annemin ve babamın ..beni her gördüklerinde.. fenalaştıklarını söylemişti.. 
 
başımda beklemişler..tunayla beraber.. 
kendime geldikten sonra.. bir de kriz geçirince...
normale dönene kadar.. doktorlar odaya girmelerine izin vermemişler.. 
ben travmayı ,yeniden yaşamayayım diye...
şimdi, normal miyim .. bilmiyorum.. 
 
tunanın elimi tutmasıyla ..başımı çevirdim ona doğru.. 
 
tu--- daldın, iremim.. 
ir---- hımm.. ben,kendimde değilim..bilmediğim..karanlık noktalar, bölümler.. o kadar çok ki.. 
neyi, nasıl düşüneceğimi bile bilmiyorum.. sırasını şaşırıyorum.. 
 
tu---- (gülümsedi..) yavaş yavaş,herşey netleşecek..  konuşuruz nasılsa..
 kendine birden yüklenme.. zamanımız bol,hayatım... 
 
ir---- bugün,günlerden ne.. hangi aydayız.. 
tu---- 17 eylül ,cuma.. 
 
ir---- benim bayramım yani.. 
tu---- (güldü.. ) evet.. bayramımız.. 
 
ir---- birşeyler  yap,beni dışarı çıkar tuna.. beş dakika olsun.. lütfen... 
tu---- peki.. denerim..

Hiç yorum yok: