Translate

19 Şubat 2012 Pazar

353.bölüm..


pist hiç boş kalmıyor.. zuhal de... aliyle dans etti..
 
hülya ve beyhanda kalktılar.. 
saadet teyzem.. tek başına, misafirlerle ilgilendi.. ..arif enişteyi, giderken görebildik ancak... 
 
pasta kesildi , meşrubatla beraber  dağıtıldı... 
merdivenlerde daimi bir hareketlilik var... 
 
ir---- zuhali görüyor musun ,tuna... hii,ziya da yookk... nerede bunlaarr... 
 
tu---- göremiyorum da... sana ne..zuhal kendisini korur.. hem ziya burada bak.. 
 
annem de.. ertanı doyurmuş evde.. yanımıza geldi... babama verdi.... oğlunu.. 
tuğrul ve eren abimlerle konuşuyorlardı... 
 
ne---- ahmett... kim geldi.. bil bakalım.. 
ah----- kiimm.. 
ne----  iştee, geldiler.. 
 
özcan eniştemle,zuhal el ele.. merdivenlerden çıkınca.. 
 
kalktık hepimiz.. 
sarılıp ,öpüşme faslı bitmek bilmiyor... baldız, bacanak.. yiğen çok tabi... 
 
eski tanıdıklar ..akrabalar özcan enişteme hal hatır soruyorlar.. 
abimler de çok mutlu oldular... özcan eniştemi gördükleri için... 
 
bu arada,zuhalin elini de bırakmıyor ha.. 
onlarda çok iyi anlaşırlar, zaten.. 
 
lütfü ve neşe ablayı tanıştırdı.. zuhal... 
ziyanın anne ve babasını atlayamadı tabi... tokalaştılar... eniştemle.. 
 
eniştem kül yutar mı.. cin gibi.. ziyayı gösterip... 
 
öz----bu delikanlıyı tanıştırmadın... yoksa , sıfatına karar veremedin mi daha..
 özel de, ben anlarım ..zuhalim... 
 
zu---- ziya beyle,bende az önce.. tanıştırıldım.. sevgili enişteciğim.. sen,iremle uğraş.. 
benimle değil.. 
 
zi---merhaba efendim.. ben ziya.. nasılsınız.. 
öz---- iyi ve yorgunum delikanlı.. Manisadan geliyorum da... sen nasılsın.. 
 
eliyle güya herkesi gösterip.. en son, zuhali işaret ederek... 
zi---- burada, iyi olmamak mümkün mü.. 
 
öz---- hah hah hah... bence dee.. 
 
ateş bacayı sarıyor mu ne... 
 
****
 
saatler geçiyor.. oynayanlara bakarak..
hep birarada oturuyoruz... eniştem.. hayal ve dündarı da tebrik etti.
. hülya ve beyhanı da.. 
 
''yıldız iyi mi.., oğulların nasıl.. gözün aydın ''laflarından sonra... 
 
öz--- saadet baldız.. arif nerede.. 
sa--- özcan,kızını vermek zor geldi.. arifime.. dokunma bana dedi.. geldiğini duymamıştır.. 
bulurum şimdi.. 
 
öz---- bulma öyleyse..  buradayım.. görürüm.. nasılsa...erol da yok.. 
sa---- erol,geldi gitti.. allah çocuklarının mürüvetini görmeyi, sana da nasip etsin.. özcan..
 çok sevindim.. geldiğin için ,sağolasın.. 
 
öz---- amiinnn.. işte bir zuhalim var.. bizimkiler ,evlenene kadar.. yaşarmıyız ki.. 
sa--- öyle deme.. hepsini görürüz ,inşallah.. 
 
******
 
zu--- enişte.. bir müsade et istersen.. 
öz---- neye kız.. 
zu---- elimi bırak diyorum...yapışık ikizler gibi ,olduk ..  aşağı inmem lazım... 
öz---- hıı, iyi .. ziyada indi.. koş koş.. 
 
hepimiz güldük... ziya ,yok sahiden de... 
 
zu---- enişteee.. abartma .. ben koşmam.. irem, oyala eniştemi.. 
 
öz----   tuna,onu .. kolunun altına aldığında anlamıştım ben... oyalayamaz..artık.. 
 güvercinin ,konuşmaya bile.. mecali kalmamış.. baksana... 
 
kahkalarla güldüler bana... pissler.. 
 
ir---- enişteee.. aşkolsun.. bir güvercin tutturdun ,gidiyorsun... 
zu--- eniştee.. terfi etti ,terfii..sazan oldu... 
 
yine güldüler kahkahalarla... 
 
 zuhalin peşinden.. gideceğim de.. tuna belimi tutmuş ,bırakmıyor ki.. 
fısıldadı... 
tu---- yalnız bıraakk.. 
ir--- hı, hııııı.. tamaam.. 
 
*************
 
gece geç saatte... 
ir--- özcan enişte.. bize gidelim.. 
 
öz--- yok yavrum.. burada kalacağım.. osman bacanaklara gitmedim.. ayıp olur ,size gelirsem..
hem senin misafirlerin var.. yarın gitmeden, uğrarım.. 
 
tu---- enişte..  seni alırım ben.. saat kaçta gideceksin..
öz---- gece on uçağıyla..İzmire gideceğim tuna... 
 
tu---- tamam.. abimler de..İstanbula gidecekler..otobüsle dediler ama aktarmalı bilet bulduk...
 havaalanına beraber götürürüm... sizi..
 
ah--- yarın konuşuruz da.. törenden sonra.. bize bekliyoruz.... 
tu----  hayır,ahmet abi..... siz bize gelin ,bu sefer de...  beraber olalım.. 
 
ir---- evet.. çiftliğe geçeriz.. enişte sende geliyorsun tamam mıı... 
 
*****
herkes kalktı.. gidiyoruz artık... 
aşağıya indiğimizde.. arif eniştem ,.. misafirleri yolcu ediyordu.. adam çökmüş sanki.. 
bizde tebrik ettik.. 
 
arabalara bindiler.. teyzemler,annemler ve abimler...  lütfü abiler ve ziya da bekliyor.. 
ikimiz konuşuyoruz.. onlar gitse ya... 
 
zuhalle vedalaştık.. fısıltılar arasında.. 
 
ir--- sıkıştırdın mı ,kız ziyayı... 
zu--- nee.. delimisin sen... 
ir---- o mu, seni sıkıştırdı... 
 
zu--- elimde kalırsın ,irem... bırak şimdi.. 
yarın için.. şimdiden tebrik ederim.. alinin mezuniyeti var biliyorsun... gelecek yıl ,gelirim olur mu..
 
ir---- olur canım.. iyi eğlenceler size... zuhall.. kız kalbin çarptı mı.. durum ne..
 
zu---  yorum yok.. yani yorum yapabilecek bir durum yok ortada.. 
 
ir---- ................... bal gibi de ,etkilenmişsin işte.. 
 
 
tu---- iremm.. hadii.. 
al---- evet yaa.. sonra konuşun.. ergünü alacağım daha... 
 
tu---- havaalanına ..beraber gidelim öyleyse ,ali... 
al---- annemleri eve bırakacağım ama... 
 
lü---- alii.. annenleri ben götüreyim... 
al---- sana zahmet olmasın.. lütfü abi... 
lü---- hiç olur mu, alii.. 
 
lütfü abi fırsatı kaçırır mı... indi hemen arabadan.. teyzemle eniştemi arabasına davet etti..
kapılar açıldı.. çok nazik canım.. oturunca... kapatıldı... 
 
lü---- ziyaa.. annenleri de,bize getir... osman abilerle otururuz.. ben sonra götürürüm onları.. 
 ergünün işlemleri için.. 
geciktirmesinler ,sen de git...
yusuf bey ,devreye girerse.. iş uzamaz.. tamam mı... 
 
zi---- tamam.. 
lütfü ve ziya hareket ettiler... 
 
ir--- nını nı nııııı... 
zu--- iremm..kendine gel.. 
ir---- bak, hatırlat bana.. sana bir fıkra anlatacağım... ali kötü bakıyor.. git hadi... 
 
************
 
araba da gidiyoruz.. havaalanına doğru... 
aliler öndeler...
 
er---- lütfü bey.. işi biliyor.. kesinlikle... 
tu---- evet de.. acele ediyor... osman enişte ,çok iyi ama ters adam..
 bir sorun olsun ,istemem doğrusu... 
 
tuğ---- ben ,zuhalle dans ettikten sonra.. yanına gidip.. konuştum.. çok tatlı adam yaa..
 
ir---- tatlıdır daa, inadı.. siniri meşhurdur... yok ,dedi mi.. iş biter .. 
er--- ziya da.. dedirtmiyecek.. öyleyse.. 
 

Hiç yorum yok: