Translate

19 Şubat 2012 Pazar

352. bölüm..


 
lü---- zuhall.. 
döndü... 
zu---- efendim lütfü abi... 
 
gözleri yanında duran ,ziyaya kayınca.. 
bir adım geriledi... şaşırdı ...
 
ir---- ayyy.. düşecek kız.. 
tu--- sakin oll.. 
 
ziya ,zuhale bakıyor.. zuhal de, ziyaya... 
lütfü abiyi ,duyduklarını sanmıyorum bile... 
 
buradan bile..aralarında ki.. yüksek akım hissediliyor.. gayri ihtiyari tokalaştılar... 
 
ziya da.. krem rengi bir pantolon,bordo bir gömlek giymiş.. ince,uzun boylu zaten.. 
zuhalin ayakkabıları işe yaradı.. göz teması başarılı... 
 
lü---- tanıştırayım.. zuhal,aliyle ergünün kızkardeşi.. 
zi---- demek ,zuhal sizsiniz... tanıştığımıza ,memnun oldum.. zuhal hanım...
 
zu--- bende, ziya bey..
 
 gülümsedi.. ayy, çok hoş gülüyor... 
zi--- abilerinizi ,çok aldım evinizden.. 
 siz neredeydiniz... 
 
zu---- ders çalışıyordum.. içeri giremediğiniz için.. görmemişsinizdir..
 bizim eve girmek kolay değildir de... babamı aşsanız,abilerime takılırsınız... 
dikenli telleri de, unutmamak lazım... 
 
zi---- (gülerek) öyleyse derhal ..bir bahçe makası almam lazım.. 
 
slow bir parça çalıyor.. elleri ayrılmadı daha... 
 
zi---- dikenli teller yok madem,... benimle dans eder misiniz... 
zu--- malesef.. sözüm var.. iyi eğlenceler.. size.. 
 
bıraktı elini.. 
 
teyzemin, yanına oturdu... gözleri beni arıyor.. 
lütfü de, ziyaya yanıma otur dedi..konuşuyorlar... 
 
er---- evveetttt... bahisler açıldı... bire bin,işlem tamamdır... 
ir---- uffffff... elim ayağım titredi ya... bana ne oluyorsa...
tu--- zuhal geliyor.. susunn.. 
 
ir---- hani, nerede..
zu--- iyi akşamlar.. tuna.. 
 
tuğrul ve eren abimlerle de selamlaştılar... 
tu--- sana da ,zuhal... otursana... 
 
oturdu.. karşımıza... hepimize ,tek tek baktı... 
 
zu--- irem ,meraktan ölüyorsundur sen şimdi.. 
ir---- evettt.. eee.. 
er---- ben de ,ben de... 
tuğ---- ok ,nerede zuhalll.. 
 
kahkahalarımız inletti, herkes bize bakıyor... 
 
zu--- sizin bilmediğiniz ,birşey vardı da.. irem onu merak ediyordur.. gerçi tuna da.. duymuştu..
tu---- sonuç ne.. zuhal.. gördüğün ziya mıydı... 
 
zu--- ziya beyi..hepiniz tanıyorsunuz ,anladığım kadarıyla... 
evet tuna... 
ben ,ziya beyi görmüşüm..
beni bile şaşırttı yani...
 
ir---- ayyy kız zuhal.. tüylerimi ürpertiyorsun.. ha.. 
 
tuğ---- hızlı ziyamız ,çatlasın azıcık.. dans edermiyiz ,zuhal..
zu--- hımm.. peki edelim.. abiciğim... 
 
t-- er-- tu-- ir--- hah hah hah... 
 
zuhal ve tuğrul abiyi.. yalnız bırakmadık biz de.. kalktık.. 
eniştem ters ters bakıyordu çünkü.. kıza laf gelmesin dedim... 
 
hülya ve beyhan öyyle oturuyorlar..el gibi..
hayal ve dündar da çıktılar piste.. allah bilir ,hayal abla kalk demiştir.. 
ikinci odun vakası.. yazık yaa... 
 
neşe abla ve lütfü abide kalktılar... 
pis pis gülüyorlar gibi, geldi bana... 
yanımıza geldiklerinde... 
 
lü---- irem hanımm.. 
ir---- lütfü beyy.. 
lü---- ne düşünüyorsunuz ,az öncesi için.. 
 
ir---- ne oldu ki.. 
lü---- okları görmediniz mi.. tek taraflı değildi ,üstelik..
 
ir---- önemli olan.. kalbe isabet etti mi.. onu bilmiyoruz henüz.. 
neş--- bence etti.. ziya dumur oldu.. zuhal,çaktırmıyor.. 
 
tu---- osman enişte atmaca gibi.. bekliyor.. ziya, zuhali zor görür .. bundan sonra... 
 
lü---- ben boşuna mı bekledim,tuna.. alt yapıyı hazırladım... kaleyi içten fethediyoruz.. 
sıra baba,anne ve zuhalde... 
 
ir---- ooo, abileri geçti mi.. yani ziya... 
 
lü---- ziyanın da ,haberi yoktu ya... ali ve ergünle arkadaş gibilerdi.. 
bundan sonra.. daha başka olacaktır.. 
aileleri ,kaynaştırma atağına geçeceğim.. zuhali tek görmek gibi bir şansı,yok çünkü.. 
 
ir----(güldüm) bu aralar başka nişan da yok... ne yapsak ki... 
lü---- ergün askere gidecek ya,irem.. 
 
ir--- boşuna hevesleniyorsun,lütfü abi... eniştem..kesinlikle, ziyayı eve almaz.. 
 
lü--- biz de, dünkü çocuk  değiliz... 
eve gireceğine,bahse var mısın... 
 
ir---- varım.. nesine... 
tu---- iremm.. lütfü bey iddialı.. bence vazgeç.. 
 
lü---- tuna haklı, bence de vazgeç.. 
ir---- hayır.. vazgeçmiyorum.. 
 
lü---- pekiii.. yemeğine olsun.. yemek benden,zuhali getirmek senden.. nasıl yaparsın.. bilemem..
kabul mü.. 
ir---- kabul, zuhalin , ziyayı tanıması açısından..  fırsatı olur hiç olmazsa..yanımızda konuşurlar.. 
 
neş--- zuhalin, bize ihtiyacı yok..aslında.. ikisi konuşsa.. daha yararlı olur.. 
ir--- ona karışamam.. neşe abla.. beni aşar.. 
 
müzik bitince.. yerlerimize oturduk... 
 
tuğrul abim daha önce, oturmuş zaten.. zuhal de.. teyzemin yanında.. 
 
nişan yüzüklerini, osman enişte takacak yine... 
tepsiyi de zuhale verdiler.. 
eniştem.. kısa bir konuşma yapıp.. dua ederek.. taktı yüzükleri.. 
kurdaleyi kesti... tebrik etti...
 
 alkışladık bizlerde... 
dündarın yengesi, hayal ablaya.. iki burma bilezik ve küpe taktı... 
dündar bey de.. gerdanlığı  takıp.. hayal ablayı, dansa kaldırdı... 
 
alkışladık yine.. 
arif eniştenin.. gözlerini silerek.. nişan yüzüklerini takılışını seyredip... 
sonra sessizce.. gitmesini de unutamıyorum...


Hiç yorum yok: