Translate

19 Şubat 2012 Pazar

342. bölüm..


ir---- ''gitmiyorum,yeliz ,anneme ..getirecek...'' yazarsanız.. anlayacaktır.. 
teşekkür ederim..derya hanım.. zahmet olacak size... 
 
---- rica ederim.. irem hanım.. bir dakika,beklerseniz... 
buyrun efendim, ne istemiştiniz... 
 
v---- arayana söyle... geldim, hasretle onu bekliyorum... 
 
ben duyduğumu, anlamaya çalışırken... 
 
----- arayan,annem.. beyefendi.. 80 yaşında ki.. kadını niye bekleyeceksin , sen... 
 
v---- pardon, irem hanım diyince... sandım ki.. 
 
----- sanmayın efendim... derhal terkedin burayı.. 
 
v---- tamaamm... gittim.. özlemişim, okulu arkadaşları.. onlarda , kesinlikle beni özlemiştir... 
dekanımızı görmeye ,daha sonra gelirim.. annenize hörmetler,efendim... onunla yaşınız tutmadı.. 
ama sizinle uyuşabiliriz..demeyin bana.. çünküüü,benim sevgilim varr...  adı da irem..  iyi günleerrrr...
 
---- aa, ,dediğine bak... pardon irem hanım.. 
orada mısınız... işte böyleleriyle de uğraşıyoruz....
irem hanım... 
 
ir----( sinirimden sesim titriyor...elim ayağım buz gibi,oldu.. ) buradayım... o kimdi öyle... 
 
----- okul kimliğinde ,vedat yazıyordu... burada öğrenciymiş... 
kusura bakmayın,sizde bir anda annem oluverdiniz ama..öyle pis bir, bakışı vardı ki... 
kendimi ,açıklama yapmaya ..zorunlu hissettim...  
 
ir---- önemli değil.. derya hanım...  görüşürüz... 
 
---- görüşürüz.. hoşçakalın... 
 
ahize elime yapışmış... öyle çok sıkmışım ki..bıraktım.. yerine.. 
beynim durdu sanki... 
 
karnımda ..tekmeler artınca... derin derin nefes alarak sakinleşmeye çalıştım...... 
tombiş kesinlikle sıkıntılanmamı  istemiyor,hissediyor beni.. 
 
el alışkanlığıyla.. mutfağı topladım... 
 
kendimi veremiyorum ama... sonra yatak odasını.. düzelttim...
yeni aldığım,pantolon ve gömleğimi giyip.. saçlarımı.. arkadan ördüm... 
babam gelmek üzeredir... 
 
çantama ,penye bluz koydum... değişirim.. diye.. 
 
koltuğa oturup.. ayağımı sinirle sallayarak... düşünüyorum... 
 
 korktum,acaba tunanın işine karışmasamıydım ki... 
telefon ve kapı aynı anda çalınca... 
telefonu kaldırıp.. kapının otomatına bastım... 
 
ir---- alo.. 
tu---- canıımm.. şimdi,aldım notunu... çok sevindim.. 
 
ir--- bende canım.. babam geliyor,herhalde.. çıkacağız şimdi... tunam.. dikkatli ve sakin ol.. 
tu---- sen,ne diyorsun irem.. 
 
ir----(içimi çekerek... ) adı lazım olmayan, zat.. okula gelmiş de.. tesadüfen duydum bende...
 
tu---- hıııııı, tamaammm.. derya hanım.. ne saçmalıyor ,diyordum bende... anlattı birşeyler..
abartmıyormuşum dimi.. 
izin ver,iremm.. izin ver.. 
 
ir---- tunamm.. ters etki yapar ,korkuyorum.. biz kötü değiliz, bize göre değil bu işler.. vicdanım kabul etmiyor.. kimseye bilerek zarar veremezsin sende.. allahından bulsun.. 
bırak.. 
babam geldi tuna.. hoşçakal.. 
 
tu--- hoşçakal.. 
 
kapatıp.. çantamı aldım... 
babam kapının eşiğinde duruyor.. 
konuşmamızın birazını ,duymuş olmalı... 
 
ah---- neyin var ,senin.. 
ir---- yorgunum baba.. sana zahmet oldu.. kusura bakma... 
 
ah----  .. neden bahsediyorsun, sen.. gel hadi.. 
 
ir---- babaa.. hastaneye gitmiyoruz.. yeliz var ya.. raporu hazırlayıp,o getirecek bana... 
ondan dedim.. zahmet oldu diye... eve gelirdim ben.. 
 
ah---- niye canın sıkıldı senin.. onu söyle.. sakın,tuna deme .. 
 
 gülümseyip... kapıyı çektim.. ikimizde dışarıdayız... 
 
ir---- değil,canım.. ya babaa.. zamanın varsa.. içeri girseydin.. azıcık geç oldu ama..açayım mı .. kapıyı... 
 
ah----(gülerek... )   öyle oldu.. içeri gel bile ,demedin.. küstüm.. 
gel hadi, geell... şımarık prensesim.. 
 
kilitledim kapıyı.. beraberce indik aşağıya... 
 
ir---- babamm.. manavdan ..meyve alalım.. 
ah---- vaarr.. otur hadi.. ablam da.. bizde... seni bekliyorlar..
 
ir---- offfff,yapma ya... hiç halamı görme havamda değilim.. şimdi sorguya çeker..
bütün gün.. patavatsız konuşmalarını,dinleriz artık... 
 
ah---- n'apim kızım.. söyle hadi.. o da.. öyle.. 
ertanı görmeye gelmiş.. 
 
 içimi çekip.. oturdum.. arabaya.. tunaya söz vermemiş olsam.. gitmez,evimde otururdum.. ama
katlanacağız artık... 
 
**********


Hiç yorum yok: