Translate

18 Şubat 2012 Cumartesi

341.bölüm..


 
 
ir--- sen bilerek... .
birisine zarar veremezsin.. verdiremezsin... 
ne senin,ne de benim vicdanım ..bunu kabul etmez.. 
edemem.. asla.. 
bizden,bulmasın... cansu yanımda zaten..hem durmuş da var.. 
şurada ,onbeş gün kalmış.. okulun kapanmasına... ondan sonra,rahatız.. 
çiftlikte kalırım.. 
hiç dışarı bile çıkmam... söz.. lütfen tunaa.. derhal vazgeç... düşüncenden... 
 
tuna birşey demeden... kalkıp ,çıktı.. odadan... 
ben biraz daha durup... arkasından gittim...
 
karanlık balkonda, demirlere dayanmış..
. sigara içiyor... 
arkasından.. sarıldım beline... 
 
ir---- tunaa.. 
tu--- git, yat irem..  
 
ir---- yatmam.. ne yapacaktın o na.. 
tu--- ............. 
ir----..............
 
tu----.. yarın hastaneden ,taburcu oluyormuş.. 
sınavlara girse ne olur,birşey bilmediğinden ..geçemeyecek nasılsa..  
memleketine gönderecektim onu.. 
 
ir--- tamam tunam.. anladım.. merak etme..  rapor alırım,hastaneden... gitmem ,okula falan.. 
senin de, için rahat olur....
anneme bırak beni... babamla gideriz.. biz.. 
geleceğine yön verme.. kalacaksa da, kendisi kalsın.. girsin sınavlarına.. vebal almayalım..
 
tu---- ...................
ir---- söz ver bana.. uğraşmayacaksın onunla... 
 
tu---- uğraşan ben değilim ,belasını arayan o.... senin hakkında, saçma sapan konuşup... 
''sevgilimle şakalaşıyorduk,kazara itti beni.. düştüm merdivenlerden ..aşk kazası yani.. şimdi kavuşacağız beni bekliyor.. öyle özledim ki " diyormuş.. ve seninle ilgili ..iğrenç planlarını anlatıyormuş.. tahmin edersin nasılsa.. 
beni,engelleme de.. o iti layık olduğu yere ,göndereyim... kesin çözüm olsun.. 
 
ir---- (çevirdim kendime... ) her ne yapacaksan..yapma tuna, lütfennn..dedim ya, beni göremeyecek bile... 
 
tu----bak ben.. senin hatırın için..vazgeçiyorum.. 
amaa iyilikten, maraz doğarsaa.. 
bir şekilde.. onu senin yanında görsem bile....... 
kendi elimle öldürürüm onu.. 
... ben hapise,o mezara gider.. 
iyi düşün.. kendini ve beni ..korumak konusunda...sorumluluk alıyorsun..
hala vazgeçmemi istiyormusun... 
 
ir---- evet.. okul bitene kadar,inzivaya çekiliyorum... 
(gülümsedim.. ) annemi delirtirim,artık..hadi yine iyisin.. kurtuldun şımarıklığımdan...
 
tu---- (gülerek.. omuzlarımı tuttu... ) delirten sen ol.. hiç olmazsa.. 
kendini,affettirmen güzel oluyor..  
 
ir---- (muzur muzur .. baktım...)  tunaaa.. 
 
tu----( gülerek... ) nee, kucağa alma diyordun hani... 
ir---- alma canım... sarıl bana.. sıkı sıkı.. seni hissetmeye, ihtiyacım var... 
 
sarıldı... 
tu---- benim de ,sana ihtiyacım var... hep de olacak.. 
 
 
**********
 
uyumamızın üstünden..neredeyse bir saat geçmiş... 
 
karmakarışık düşüncelerle.. yatınca, allahım ne kabuslar gördüm.. 
berbattı..
ter içinde kalmışım.. 
vedat kovalıyordu beni... de diyemiyorum.. 
 
tuna da,uyandı yazık.. su getirdi..bana, bende temiz çamaşır ve geceliğimi  aldım.. suyu içip.. bardağı verince..
 
ir---- sağol,banyodayım.. ben... duş alayım.. çok terlemişim..
 
tu--- girme yada geleyim mi ,desem.. farklı algılayacaksın... 
hiç olmazsa,kapıyı kapatma da.. duyayım seni.. uykulusun bak,kayma sakın.. 
 
ir---- (yanağını öptüm.. ) canıımm.. ne tatlısın sen öylee... beş dakika sonra.. yanındayım.. 
 
duş alınca.. ferahladım biraz... havluya sarılıp.. odaya girdim... 
 
tunanın gözleri kapalı... ses çıkarmadım.. ikimizde perişan olduk.. o uyusun bari... diyordum ..
ama uyumuyormuş...
 
**********
sabah.. 
 
kahvaltıdan sonra,
babamı aradı çıkmadan..illa kendisi söyleyecekmiş... abi iremi al diye...emin olacak ya... 
 parayı da.. .. geri kasaya koydu... 
 
 tu---- (takım elbisesinin cekedini giydi...) rapor alınca,bana haber ver.. 
 
ir---- tamam.. bak ,beni merak etme.. aklın bende kalmasın.. kapıdan dışarı adım atmıyacağım... 
 
tu--- aklım söz dinlemiyor..irem.. dediklerimi unutma... top sende.. 
 
ir--- hıı, oynardım ben o topla.. ama yerim dar.. karşıma çıkmasın ,yeter... güle güle hayatımm.. 
işin rast gelsin... 
 tu---- sağol seninde...
 
tunayı, yolcu ettim.. öpe koklaya.. 
 bende hemen yelizi aradım.. onbeş günlük ,rapor almak için geleceğimi.. 
arkadaşlara gidemeyeceğimi,söyleyip.. özür diledim... 
 
kısaca vedatın taburcu olacağını duyunca ,tuna tedirgin oldu ...diye açıkladım... 
 
canım benim.. biliyor ya durumu da... 
sen gelme.. ben sana raporu alır,getiririm dedi..
 
nasıl memnun oldum ,anlatamam... 
teşekkür ettim.. 
bülent nasıl ,görüşüyormusunuz... diyecek oldum... öğlen annene geldiğimde, konuşuruz dedi.. 
ben de... yemeğe bekliyorum dedim.. kapattım... 
 
tuna daha okula gidememiştir... ama.. arayıp not bırakayım bari.. 
 
mustafa beyin sekreteri ,açtı telefonu... 
---- buyrun.. 
ir---- günaydın.. derya hanım .. ben irem kara.. eşime iletmenizi istediğim bir notum vardı.. 
 
---- tabi, irem.. hanım ..söyleyin.. yazıyorum.. 
 

Hiç yorum yok: