Translate

18 Şubat 2012 Cumartesi

336.bölüm..



havaalanında.. 
bana.. arkada kal dedi, tuğrul abi.. onlar biraz önümüzdeler.. 
 
 gayet samimiyetle.. 
 
t---- ben ,senin çocuksu saflığın hoşuma gittiği için ,güldüm.. sakın yanlış anlama ..
dalga geçmedim.. 
çevremde, o kadar çok şeytan var ki.. tunaya imrendim..hep böyle..iyi niyetli ol..
iremm..seni.. kırdıysam, özür dilerim.. 
 
ir---- yok da.. offf..neyse.. abii..ufuğu öp benim için.. bunalırsan,yine gel olur mu.. 
burası da senin evin.. 
 
t---- sağol..irem..  gitmeyi hiç istemediğime emin olabilirsin.. ama şartlar onu gerektiriyor.. 
tuna çok yorulmuş.. dikkat et ona.. herkes için.. hırpalamasın kendisini.. 
1000 kişiyi doyurmak..her ihtiyacını karşılamak ..  kolay mı.. 
biraz serbest bıraksın..kendini.. mutluluğunuzun keyfini sürün.. 
 
ir---- bizim şartlarda, onu gerektiriyor abi... ne yardan..geçiyor ,ne serden..
ayy.. sana nasıl evin parasını göndereceğim.. ben.. hesap numaranı almadım.. 
 
t---- tuna da var..eve geçince, telefon numarasını da veririm.. 
ir--- tamam.. 
 
****
gönül ve eren abiyle de.. sarıldık.. vedalaştık..
.özleyeceğim onları..
tuna da.. sarıldı.. tek tek.. 
 
tu--- gereken birşey olursa.. haber verin bana.. tuğrul, ufuğa ver topu.. öp bizim için.. 
 
t---- tamam... kendinize iyi bakın.. ve hiç değişmeyin.. okul sınırları içinde..çok  görüşmeyin.. 
 herşey için teşekkür ederim.. uzun zamandır, böyle güzel bir birliktelik yaşamamıştım... 
ben biniyorum uçağa.. hoşçakalın..
güle güle dedik... 
 
eren abi.. konuşamadı.. bile.. ikimize de yeniden sarıldı.. 
gönülün..elini tutup..gittiler ...
 
****
 
 
uçak havalanınca..
ir--- allah kavuştursun... 
tu--- amiin.. gelmek iyi de.. gitmeler, koyuyor adama.. eskiden ,hiç böyle bir derdim yoktu..
 
ir--- hıı..o zaman abilerinde yoktu ama... yiğenini bile tanımıyordun.. 
tu--- doğru.. şimdi,nereye gidelim.. 
 
ir--- hımm.. uykum var.. yorgunum.. çiftliğe gidelim de.. geç kalmak gibi bir durum olmasın... 
tu--- (gülerek..) tamam..
 
*****
çiftlikte.. 
arabadan.. indik..
 
tu---- sen.. gir..irem.. ben bakayım bir.. gelirim.. birazdan.. 
ir---- geç kalma.. 
tu--- kalmam.. 
 
içeri girince... 
dooğru.. yukarı çıkıp.. üstümdekilerden kurtuldum.. banyoda suyun altında durdum bir an.... 
ohh ya.. dünya varmış... 
akça pakça olup.. havluya sarıldım... 
yatağa attım kendimi... on dakika yatmışımdır.. herhalde.. 
telefon çaldı... 
 
açtım.. 
ir--- buyrun.. 
g---- irem.. ben galip.. evden arıyorum ama rahatsız etmiyorum umarım.. 
 
toparlandım.. hemen... 
ir---- tabi ki hayır.. buyrun hocam...
g---- ikinizde yoktunuz bugün... yarın gündüz de, ben yokum.. o yüzden aradım.. ev lazım oldu da .. bana..
 
ir---- (tek kaşımı kaldırdım...)  hımm.. satılık,kiralık.. hangisi hocam.. 
 
g---- ikisi de olabilir.. yarın akşama evleri, gösterebilir misin bize.. 
ir---- oluur.. bütçenizi söyleyin bana.. 
g----maksimum..  satılık da.......... ,kiralık da........ kadar .. 
 
ir---- bulvar üstünde.. eşyalı,sahibinden satılık bir daire var.. orası ,iki türlü de.. 
uygun olur sizin için..
edeler pastanesinin önünde.. saat sekizde buluşalım.. tamam mı.. 
 
g---- tamam.. sana ne kadar vereceğim..irem..
 ir---- bana mı.. . kazandıklarımı göz önüne alırsak.. .
sizden,komisyon alacağımı düşünmüyorsunuz dimi.. .. 
 
tuna girdi odaya..
eliyle kim diye işaret etti... 
sessizce galip bey dedim... 
 
g---- teşekkür ediyorum.. tuna ya, selam söyle.. 
ir--- söylerim galip bey... iyi geceler size...
 
g---- iremm.. saliha hanımın da ,selamı var... 
ir---- (gülümsedim... ) as.. sizde çok selam söyleyin.. tebrik ediyorum..ikinizi de.. 
g---- sağol.. hoşçakal.. 
 
kapattım... 
banyoya giren.. tunaya seslendim... 
 ir---- tunaaa.. galip bey ,saliha hanımın selamı var dedii.. 
 tu---- anlamıyoruum....
girdim banyoya.. su sesinden anlaşılmıyor demek ki.. 
 ir---- suyu kapaa.. 
tu--- nee.. 
 
kabini açıp.. 
ir--- galip bey ve saliha hanım.. ev istiyorlarmış.. tunaa.. 
tu----kulağıma su kaçtı.. saliha hanım .. ne istiyormuuşş.. 
 ir---- (gülümseyip... kapattım kabini.. ) dışarı gel de.. ne istediğini söyleyim sana... 
tu----nee.. 
 
odaya gelip.. kırmızı ,ipekli.. olağan üstü.. 
zarif ve dekolte geceliğimi giydim.. dar  kesim..,upuzun.. yere değiyor..
yırtmacı  olmasa zor yürünür.. 
nerede benim terliklerim.. ıyyy.. tüylü tüylü.. ama giydim.. hıh şöyle.. 
 
göğüs hizasından ,göbeğe kadar.. ve arkada.. bel kısmına.. 
antep işi işlenmiş.. 
tenimin beyazlığı iyice ortaya çıktı tabi... 
saçlarımı ,tepeden iki kıskaç tokayla tutturdum...
 
havlularımı banyoya koyup.. 
gece lambasını yaktım..oturdum koltuğa.. bacak bacak üstüne attım... 
 
tuna çıktı..banyodan... 
 
tu--- iremm.. ne diyordun sen..
ir--- ................. buradayım..
 
 beni görünce ..  ıslık çaldı ,nameli nameli.. 
 
ellerimi tutup kaldırdı... belimi iki yandan kavradı.. 
teninin sıcak nemli.. kokusunu duyuyorum.. 
 
tu----  ne dediğini..anladım da.. biraz yardıma ihtiyacım var.. 
 
ir---- ne diyormuşum..ve  sen ne istiyorsun.. 
 
tu---- (saçlarımı açıp.. parmaklarıyla dağıttı...) istediğimi tahmin edersin nasılsa.. sen,ne diyeceksin canım... tunaa saçımı kuruutt.. 
 
ir---- hah hah hah.. tamm..isabet...



Hiç yorum yok: