Translate

18 Şubat 2012 Cumartesi

337.bölüm..

günler su gibi, kum gibi akıyor.. havalar bayağı sıcaklaştı... 
 
iki  ay nasıl geçti anlamadım.. çok yoğunduk..
 
altı aylık hamileyim.. artık minik bir göbeğim var.. 
 
bugün tunayla dışarı çıkıp..  kıyafet bakacağız..
 okul bitiminde giymek için... ben beğendim de,o da görecek yani.. 
 
evde giyeceklerim var.. okul için de.. henüz çok gerekmiyor.. hamileliğim ,belli olmuyor o kadar..
az kilo almış gibiyim.. 
 
ben direksiyona geçemiyorum artık.. sığmadığımdan değil.. tuna bey istemiyor.. 
fren falan yaparmışım da... 
 
hani benzinlikteki nail vardı ya.. işte o yirmi gündür.. beni götürüp getiriyor.. istediğim yere..
birde bekliyor garibim... 
 
yani bir taşla, iki kuş vurdu tuna... 
hem şöförüm, hem gözcüm var..
yazık.. nasıl da mahcup hala.. 
başını kaldırıp, yüzüme bakabilmiş değil... 
 
tuna ona demiş ki...
''iremi önce allaha,sonra sana emanet ediyorum..
 bu ne demek ,anlıyorsun beni ..değil mi... ''
 
o kadar görev edinmiş ki .. beni.. okuldan bile ayrılmıyor... 
diyeceksiniz ki ..tuna götürüp getirsin... 
 
tunam..öyle yoğun ki..şu aralar... ders haricinde göremiyorum bile.. 
 
Osmaniyedekiler bir yandan.. burada ki sınavlar bir yandan.. 
işçilerle de ilgileniyor,koşturuyor garibim... 
 
mayıs ayındayız..
pamuk ve meyveler için.. tekrar çapa yapılıyor.. hava bir haftadır çok sıcaklaştı... 
önümüzdeki ayda başakların olgunlaşmaya başlayacağını..  söylüyorlar.. 
 
 
havalar böyle giderse erken sararırmış.. biçer döverlerle toplanacakmış.. şöförlerden birisi de ,tuna tabi.. 
 bizim de varmış..iş makinalarımız ama kiralıyormuşuz da.. 
yetmiyormuş..
kamyonlar da gelecekmiş.. 
oooo daha iş çokmuş yani... pamukları daha sonra toplayacaklarmış..
 
ertanıım.. 
.. nasıl topaç gibi oldu..anlamadım... 
 bir sevimli velet..ki..artık tanıyor beni..sesler çıkarıyor bu muhteşem birşey..
 sarı saçları koyulaşıyor..
kaşları belirginleşti...ayynıı benim kaş yapım.. o kadar düzgün ki....
 
 kollar bacaklar açıldı,boğum boğum..olmuş.. 
 tulumları da giydiriyor annem.... tam ısırmalık yani.. 
 
geçen gün, tunanın kucağına gitmek için ağladı.... ay ayy.. bir hoşuna gitti tunanın.. 
acelemiz vardı ama.. kucakladıı.. sarıldı öptü.. 
 
 tabi sayemde.. kucağa alıştı.... her dediğini yapıyorum.. iyice şımarık oldu.. 
annem evden kovacağım ..bak eve de... almam seni ,diyince.. vazgeçtim iki gün.. 
sonra tam gaz devam.. 
 
babam iyi.. o da tunaya yardım ediyor.. tuna okuldayken.. çiftliğe bile ,ertanla gidiyor artık... 
araba koltuğu almış.. 
ama dört saatte bir anneme geri getiriyor.. malum.. meme emiyor...
 
ben evime hiç eşya almadım daha.. sadece yatak odasıyla idare ediyoruz.. nasılsa.. 
 
bebeğim ve ben.. çok sağlıklıymışız... neval hanım.. tansiyonum yükseldiği için.. tuzu azalttı.. 
 
kilo almamam için de,yiyecek  listeleri verdi.. azami dikkat ediyorum..
yaptığım birkaç ,egsersizim bile var.. 
 
neval hanım,tunanın sık sık kendisini aradığını ...bilgi aldığını söyledi... 
meraklı şey.. cinsiyetini bile sormuş..
 
allahtan söylememiş.. neval hanım,oğlumuzun olacağını.. irem hanımdan öğrenirsiniz demiş... 
etrafımda pervane gibi dönüyor..da, söylemeyeceğim işte.. bana ne , bana ne... 
 
eren.. gönül ..iyilermiş... iş yoğun tempoda devam ediyormuş... onun kızı olacakmış.. 
gönülle konuştum telefonda.. eren ve tuna bilmiyorlar ama.. eltiler anlaşıyoruz aramızda... 
 
tuğrul abinin evini sattım.. galip beye... 
parasını da.. gönderdim..derhal...
 
taşındım dedi.. ufukla akşamları ve hafta sonlarında..
beraberlermiş.. neslişah kuduruyormuş tabi yine... 
ufuğu kullanmaya çalışıyormuş.. onu eve getirtmek için... 
 
 
galip beyle,saliha hanım... gayet iyiler.. evlenmek için hazırlık yapıyorlar.. ikisi de çok neşeliler.
arada yine toplantılar oluyor... gidiyoruz...ben bu işi çok sevdim ve alıştım..  kendimi geliştiriyorum..
 
philip merkez olarak ,Adanayı seçti.. 
ona büyük bir mağaza buldum..birde büro.. yerleşiyor.. 
 
malları yerleştiriyorlardı ,son gördüğümde..
açılış yakında olacakmış.. nefis şeyler var.. 
 
fevzi ve oya çiftiyle.. eve gittiğimizde.. karşılaşıyoruz bazen.. taşınmadık diye sitem ediyorlar...
tekire,bürüceğe bile gidemiyoruz artık.. 
 
halayı ziyaret ediyorum..her hafta..
tuna gelse de gelmese de.. gönlünü alıyorum.. 
 
çiftliğe götüreyim bir gör dedim de.. öyle sert tepki verdi ki... 
'' asla ,gitmem oraya.. ''dedi.. hatta doğumdan sonra.. orada kalırsam.. yine gelmezmiş.. 
zor sakinleştirdim... 
 
 
yıldız teyzem ,oğlunun resimlerini göndermiş.. çokkk tatlı aynı teyzeme benziyor..
bende ertanın resimlerini ,gönderdim... poz poz... 
 
yeliz ve bülent..ilişkilerinini askıya almış gibiler... 
bülent.. semineri dereceyle bitirip ... istanbula atandı..arayıp,tebrik ettik.. genel cerrahımızı.. 
 
estetik uzmanı da,olmuş.. ama nerede o eski bülent.. hiç neşesi yoktu.. 
yeni hedefi.. bölüm başkanı olmakmış.. iyice işkolikleşmiş... 
 Adanaya gelip eşyasını bile almadı.. 
 
yelize kırgın.. yeliz de.. ruh gibi iş ve evi arasındaymış.. öyle dedi... 
hala nişan yüzüğü parmağında ama ..ne olacağını o da,bilmiyor..
 
bülentte çıkarmamış.. ve tunaya sormuş.. yeliz de takıyor mu diye.. 
offf off.. elimizden birşey de gelmiyor ki... bülenti mutlaka buraya getirmek lazım ama nasıl..
onu bilmiyorum... 
 
ergün abi.. ingiltereye gitti.. çok gerekli günlük konuşmaları ,yazıp.. çalıştırdık.. tunayla...
hala orada.. eğitim görüyor...neredeyse bir aydır... 
 
ali abim.. aynı düzenini koruyor...mali müşavirlik sınavına hazırlanıyormuş o da....
 
***
 
zuhale geldim bir saat önce..... artık okula gitmiyorlarmış... odasına kapanmış..
 deli gibi test çözüyordu...
 bıraktırdım, biraz ....
gözlerinin altı çökmüş ya...
 teyzemle eniştem.. yeni yapılan yayla evine gitmişler... ustalar çalışıyormuş...hala.. 
 lafın arasında.. neşe ablayı görüyor musun diye ,söze girecek oldum... 
 zuhal bir parladı bana...


Hiç yorum yok: