Translate

17 Şubat 2012 Cuma

316.bölüm..

park yerine on araba ard arda girdik..

arabalardan inildi..  göl manzarası  nefis.
.galip beyin önderliğinde... tesisin terasına geçiyorlar,  diğerleri..

ph---- irem hanım ,bir dakika...
ir---- buyrun..
ph---- (cebinden çıkardığı zarfı uzattı... ) teşekkür ederim...
ir---- rica ederim... (alıp çantama koydum... )

tuna iki adım ileride, izliyor bizi...
ir---- eşimle tanıştırayım sizi...
ph--- tabi.. memnun olurum..

tanıştırdım.. tokalaştılar.. tunaya benimle ilgili övgü dolu sözler söyledi..
tunanın süper ingilizcesiyle,verdiği cevaplara..  mest oldu adam..

içeri girerken..
ir---- iyi anlaştınız bakıyorum.. al senin olsun.. nasılsa,komşu da yaptım sizi..

tu---- almak mı.. bana ne ondan.. benim istediğim sensin.. ilgisini çektim ki, sen yorulma hayatım..
ir---- doğru... daha gece bar sefamız var.. gecikirim ben.. anahtarım var...

tu---- yapma yaaa.. bende öyle diyordum..
halbuki.. başka planlarım vardı benim..

oturduk yerlerimize... tunayla yanyanayız... ,
galip bey herkesle ilgilenmeye çalışıyor... ikindi vakti olduğu için.. bizden başka kimse yok ,terasta..
gölge de olmuş.. hafif hafif esiyor rüzgar.. .

tu---- galip bey.. yardım ister misiniz..
g---- evet ya.. hepsine,tek tek..  ne yiyeceğini anlatıyorum..

tu---- tamam.. siz oturun ,galip bey... yaşlı başlı adamsınız..
g---- hah hah hah.. iyi, devrettim sana..

tuna bana göz kırpıp kalktı.. yerinden...

solistin gece kullandığı mikrofonu  eline.. alıp, açtı..

tu---- sevgili misafirler.. hoşgeldiniz.. Adananın, yiyeceği bellidir... aynı isim altında da olsa..
hiçbir yerde bu lezzeti bulamazsınız... acısı, şalgamı size dokunabilir.. ama vazgeçmeyin..
tiryakisi olacaksınız.. burada kebap yenilir.. şalgam içilir... afiyet olsun...

 yandı,kavuldular ama memnun da oldular.. şen şakrak  yemeğimizi yedik..
 iki saat sonra.. topluca onları otellerine bırakıp.. galip beyin ,bize minnetle ..teşekkür etmesiyle
ayrıldık yanlarından.. saliha hanım otele gider diye tahmin ediyorum.. gece de,otelin barında eğleneceklermiş çünkü..


tu---- nereye gidiyoruz.. irem.. eve de n'oluurr..
ir---- benim niyetim de o.. zaten.. çok yoruldum...

tu---- ohhhhh... arabayı bırak öyleyse, beraber gidelim gel...
ir---- yok yok... giderim.. hadi bin...

eve geldiğimizde.. birbirimize sarılarak çıktık yukarı... dayanma amaçlıydı yani..

***********

on dakika sonra...
duş alıp çıktım... amaann.. dünya varmış..
yattım yatağa..
tunaya sarıldığımı hatırlıyorum.. , uyumuşum..

tabi,saat sekizde yatınca.. gece dörtte açılıverdi gözüm..
tam da.. dün istanbulda,uyandığım vakit ... e tunada uyansın öyleyse...

 yanağını öperken...göğsünün üstünde gezdirdim parmaklarımı...
kıpırdanıp.. bana doğru , döndü ...ama gözleri kapalı hala..

burnunun ucunu öptüm..hedefe doğru yaklaşıyorum... derken..
onun dudakları,beni buldu..

mahmur bakışlarının yerini .. tutkulu bakışlar aldığında..

ir---- alışkanlık oldu.. uçak saatinde uyandım yine...
tu---- istiyorsan yine gideriz.. aşkım..

ir---- hıı.. nereyee..
tu--- cennetimizee..
dudaklarını boynumda hissettiğimde, ben zaten oradaydım..

***************

hafta sonu ama...
sabah
saat sekiz gibi
..kahvaltıdan sonra tunayı gönderdim.. çiftliğe..
işler çok diye yatamadı ,canım benim..

keki fırına koyduktan sonra...
 valizleri açıp yerleştirdim.. kirlileri makinaya koydum.. çalıştırdım..

yatak  çarşafını,yorgan kılıfını  değiştirdim.. pike takımını yaydım.. sıcak oluyor artık...
ertana aldıklarımı... ördüğümü bir bohçaya koydum..
mutfağımı derleyip topladım...

saat on bir gibi..
giyinip .. elimde bohça ve kek... annemlere gittim...

teyzem açtı kapıyı...
s---- vay vay vayy.. irem hanım gelmişş.. hoşgelmişşş...
ir---- hoşbuldum,sevim teyzem.. şu elimdekileri bir bırakayım mı..
s---- ver ver... gel.. içeri...

teyzem keki mutfağa koydu bende,bohçayı vestiyere bıraktım ayakkabımı çıkartırken...
ir---- teyze neredeler.. kimse yok gibi evde...
s---- yoklar ..şimdi gelirler... nerminle bebeği ,doktora götürdü ahmet...

sarıldım öptüm teyzemi...
ir---- kontrole mi..
s---- evet.. sevince gitmek istemedim de ,ben.. sen nasılsın kuzum.. açmısın.. yemeğin altını yeni kapadım daha...

ir---- iyiyim,tokum teyzem.. gel salona oturalım.. sen de yorulmuşsun ,kaç gündür.. sağol...
teyzeee bu koku da ne.. sen kaynar mı yaptın yoksa...
s---- evet yaptım.. seversin sende iç.. yarasın ,şifa olsun inşallah.. ..
ir---- hiç kaçırırmıyım,teyzeciğim.. sonra içerim ...

salona geçip oturduk...
s---- nerminle ..yıldız, benim evladım gibiler... insan evladına yorulmaz kuzum..
elimden gelen bu.. yaparım tabi...

ir---- sende ,evini bırakıp geliyorsun demek istemiştim... ev ahalisi nasıllar.. zuhal niye gelmedi..

s---- ali ,ergün çalışıyorlar ... enişten emekli oldu.. bir arsa aldık yaylada.. ona yakın bir yer kiraladık...
tekire,inşaat malzemesi götürdü bugün ..
 zuhal de, çok bunaldı..derslerden... gelen gidenden...
 kayınvalidem..kayın pederim de,bizdeydi..
ben biraz gezmek istiyorum.. dedi.. bende tamam dedim...

ir---- (gülerek) seennn..  izin verdin,bir tuhaflık var gibi.. ... ..

Hiç yorum yok: