Translate

17 Şubat 2012 Cuma

306.bölüm..

ir---- ben ,senin hamileliğini duyduğumda çok sevindim.. ikinizin de.. birbirinize yakıştığını düşünüyorum..
eren abi .. nikahımızdan sonra.. bizi buraya getirirken.. senden öyle bir bahsedişi vardı ki..
gözleri parlıyordu.. hatta tuna.. hayırdır abi.. dedi..
inşaallah herşey arzuladığınız gibi olur..

g---- inşaallah irem.. aynı şey sizin için de geçerli..
siz duygularınızı ,daha doğal gösterme imkanına sahipsiniz.. yaşın ve karakterinden dolayı..
bundan sakın vazgeçme..
 senin cıvıl cıvıl.. samimi ve iyi niyetli oluşun.. tunaya yansımış..
geldiğinde..
ilk gördüğümden ,o kadar farklıydı ki...
 bize de.. seni anlattı..
kelimeleri seçerken bile, zorlanıyordu.. en sonunda.. hiç bir kelime.. onu tam ifade edemiyor..
dedi.. bence bir eş.. bundan daha güzel birşey söyleyemez...

ir---- ...... haklısın.. tuna yanımda olduğu için pek fark edemiyorum.. ama  birbirimizi etkilediğimiz
kesin.. bende eren abiyi çok farklı buldum.. keşke tuğrul abiyi de..
iyi yönde farklı bulabilseydim ,diyorum..
 ufuğu gördük.. kanımız kaynadı çocuğa..
annesinin lafları ,kıskanç tavırları yüzünden... yakınlaşamıyoruz...  tuğrul abi de, getirmedi bak..
neslişahı..
halbuki daha dün,geliriz diyordu...
bizler ve karısı arasında kalmak yormuş.. gerginleştirmiş.. tuğrul abiyi..
kimbilir ne laflar duydu, duyacak..
tek istediğim ,huzurlu bir aile yemeği demişti..
 bizler evimizde.. eşlerimize o huzuru vermesek.. tuğrul abiden ,daha beter olmazlar mı gönül..
o halde.. niye kızıyorlar abime...

g---- çookk doğru söylüyorsun.. hiç neslişaha yakıştırmamışlar ,tuğrulu..
eren de,tuna da.. çevresi de..
ama bir şekilde tuğrulu elde etmiş..
erenin asıl kızdığı,neslişahı boşamadan yaptığı yanlış diyor. boşanmamakta direniyor o da..
''içerek,çocuğuna kötü örnek olma ..
onu psikolojisini bozmadan ,annesinin etkisinden ancak sen koruyabilirsin ...
madem çocuğun var ,aklını başına al.. sen dağılma ..''diye konuşmuştuk gitmeden önce..
bugün tuğrulu ,öğlen vakti... o halde görünce.. çıldırdı..
karısının tunaya yaptığından ,ne farkı var bunun diye çok kızdı..

doğruldum.. kaşlarımı çatıp.. gönülün farkına varmadan ,dediklerini algılamaya çalışıyorum.. ..
beynim zonkluyor... neslişah tunaya ne yapmış olabilir ki...
sorsam.. anında susacak biliyorum.. tepki vermeden.. haberim varmış gibi ,dinlemeliyim...

ir---- eren abi  haklı.. bence de.. hiç farkı yok..

g---- yaa.. ne acıdır ki.. kayınbiraderinin koynuna girmeye çalışan.. bir kadın var ortada..
insan duyunca bile ürperiyor.. tuğrulun bilmemesi  de,hem çok acı.. hem de.. tuna ve eren için
katlanılması çok zor bir durum.. hala da.. pişkin pişkin konuşabiliyor.. terbiyesiz..

başım dönüyor.. allahım neler duyuyorum.. ama öğrenmeliyim.. mutlaka..
ir---- bende şok olmuştum.. duyduğumda... eren abi ,nasıl dahil olmuştu olaya orasını unuttum..

g----  tuğrul ,neslişah ve eren.. bir kaç yıl önce,hasat zamanı Adanaya gitmişler..çiftlik evinde kalmamışlar.. ama.
işte sıcak,işçiler var rahat edemem demiş ..neslişah hanım..
zaten evleri varmış onlarında..
 paylarını almaya gittikleri için.. tuğrullar,iki gün gezmişler Adanada..
eren de.. Mersine gitmiş...
iki gün sonra çiftliğe uğramak üzere ,sözleşmişler...
 araları da ,iyi değilmiş ya tunayla..
 tuna onlar gelmeden.. paylarını ayırıp.. kahyaya teslim etmiş..
gelirlerse ,imza karşılığı .. ver demiş..

ir---- eee.. şey bunu bilmiyordum da..

g---- irem.. sen.. tunadan duydun bunu, değil mi..
saçmalık.. ben niye anlatıyorum ki zaten.. boş bulundum.. kusura bakma..

ir---- yeni duysam, bu kadar sakin olurmuydum gönül..tabi ki,biliyorum..
. ama eren abinin sana nasıl anlattığını da ,duymak istiyorum..
insan bir kişiden daha ,kocasının masumluğunu teyit ettirmek istiyor... 
kabul edersin ki..
kadınların içinde, hep bir kuşku kalır.. anlatmak istemezsen ,seni suçlayamam.. ama anlatırsan
hiçbir kelimenin de, tunayı tam ifade edemediğine..  iyice emin olacağım... lütfen gönül..
devam et..

g---- (içini çekerek...) peki..  eren parasını almış.. tuğrul da tabi..
 havaalanına giderlerken..neslişah.. ben bir gün daha kalacağım ..diye göndermiş.
ikisini..
ufuğa kadın bakıyormuş..
ama hep tunanın nerede olabileceğini.. evini falan soruyormuş.. tuğrulda garibim.. söylemiş
''halam yokmuş.. onun evine gidecektir" ''diye..
.. eren huylanmış..
tuğrulu bir şekilde gönderip,kendisi gitmemiş İstanbula..
neslişahı takip etmiş..
neyse.. gecenin geç vaktine kadar.. yemiş,içmiş gezmiş neslişah...
alışveriş yapmış.. eren tam bir (............. ) der zaten.. .üstünde,olduğu yere  uygunsuz bir kıyafetle halanın evine gitmiş.. bahçe içindeymiş sanırım.. yaz günü ,kapı pencere açık..
damlarda
cibinliklerin içinde .. yatılıyormuş.. merdivenden çıkarken.. neslişah sarhoşmuş..
tuna uyuyor tabi..  yatağına süzülürken...
eren de ,merdivene tırmanmış ardından..
''sen ne yapıyorsun ''diye ,bağırınca tuna uyanmış...
bakmış ki ,neslişah yanına yatmak üzere..eren de,karşısında.. fırlamış yataktan..
neslişahı.. tuttuğu gibi..damdan aşağı atmış..

bu feryat figan bağırıyormuş.. bana tecavüz etti diye..
eren gözümle görmesem.. neslişahın bile ,bu kadar basitleşeceğine.. inanmazdım diyor..
tuna çıldırmış..aşağı inmeye çalışıyormuş.. öldüreceğim seni diyerek..
 eren ,merdivende tutmuş kolundan..
''bir kere olsun sözümü dinle.. bana bırak.. karışma ve bunu unut ''demiş..
eren neslişaha ,ne dediğini hiç söylemedi..
kolu kırılmış.. hanımın.. alçılatıp..İstanbula dönmüşler..

tüm bildiğim bu.. birbirlerine olan nefretlerinin  kaynağı olarak .. bunu gösteriyor eren..
ve senin ''tunanı ifade edecek kelime bulamaman ''normal bence..

alı al.. moru mor.. bir yüzüm var herhalde ki.. gönül,endişeyle bakıyor bana..

''sağol anlattığın için'' diye birşeyler söyleyip.. aceleyle lavaboya gittim...

Hiç yorum yok: