Translate

17 Şubat 2012 Cuma

307.bölüm..

nasıl midem bulanıyor... anlatamam... tiksindim neslişahtan...
allahım bu nasıl bir insandır..
kadının ,tunada gözü varmış demek ki..
iki kardeşi birden idare edecek...
ohhh ne alaa..
güç, hırs gözünü döndürmüş..
tuğrul abiyi,sevgisini kullanmaktan çekinmiyor..

tunam ,iyi ki öyle bir karaktere sahip değil..
iyi ki ,eren abi kuşkulanmış..
iyi ki.. bir şekilde.. beraber falan olmamışlar..
şantaj falan da ,yapardı bu.. baksana tecavüz etti diyor... ahlaksız..

ay dayanamıyorum... düşüncesi bile korkunç.. ya böyle bir olay
olmuş olsa ,ben ne yapardım..

birde tunaya ,tuğrul abinin hatırı için sabırlı ol diyorum..

(............. ...............) bak bakalım, bir daha adım atabiliyormusun buraya..
tunamın yakınına bile
gelemeyeceksin...

yarım saat oldu herhalde.. buraya gireli.. gönül kaç kere seslendi yazık...
içimde hiç bir şey kalmadı.. çıkardım ne varsa.. ama elim ayağım titriyor... hala..

duvara tutunarak salona geldim.. gönül verendadaydı.. işaret ettim yukarıdayım diye...
asansör, iyi ki varmış dedim... yığılacağım neredeyse...

yatak odasında...
üstümdekileri çıkardım ... hem koktu.. hem de.. ateş bastı..
giydim bir gömlek.. uzandım biraz.. sakinleşmek için...

alt kattan sesler gelince, tuna beni böyle görmesin diye .. kalkıp banyoya gittim...

yüzümü yıkarken... kapı tıklatıldı..
tu---- (fısıltıyla...) iremm..
ir----  gell..

kapıyı aralayıp.. içeri girdi..
beni lavaboya eğilmiş görünce..

tu----hii, n'oolduu.. ne bu halin... gönül bir bak dedi..

havluyu alıp, doğruldum...

ir---- midem bulandı ,biraz.. geçti şimdi..

omuzlarımdan tutup eğildi.. yüzüme bakıyor..

tu---- geçmiş gibi görünmüyor.. niye oldu.. durduk yerde..
senin,tiksinince..sinirlenince..  miden bulanıyordu.. gönül ,tuğrul bir şey mi söylediler...
 ne duydun söyle... canım.. hadi..

ir---- yok canım.. ne söyleyecekler ki.. hamile olduğumu hatırlatıyor.. bizim tombiş..
(yüzünü okşadım..  ) öyle üzgün bakma..bunu her gün , yaşayabilirdik.. ben çok şanslıyım..
her bakımdan..
 benim de.. en büyük şansım sensin..
önce,sarıl bana.. sıkıca.. sonra da ,aşağı inelim.. misafirlerimiz var...

sessizce sarılıp... saçlarımı okşadı..
tu---- iremm..

başımı kaldırıp baktım yüzüne..
tu---- doktora gidelim mi.. sadece ,hamilelikten olduğuna eminmisin..
eğer seni üzdüklerini öğrenirsem..var yaa..

ir---- biri abim, birisi arkadaşım.. dostum.. onlar üzmez beni.. doktorluk işim yok..
tombişe ceza vermek lazım.. beennn.. cezayı nasıl veririm.. biliyorsun değil mi...

tu---- (gülümsedi..) evet de.. ısırma işlemi nasıl olacak.. bana ,göbeğimi ısır deme de..

ir----- hah ha...
eliyle ağzımı kapattı... o da gülüyor ama...

tu---- ireemmm.. suuss.. maruf yukarı gelir bak...

gözlerimden yaşlar geldi, güleceğim diye.. duyduklarımdan da,sinirlerim bozuldu ya..
duramıyorum .. ağlamaktan iyidir ama...

homurdandım.. ''bırak tamam ''diye...

tu----( elini çekerken..). deriiinnn nefes al..
  dalga geçilmeden inelim...hadi .. bir tanem..

ir---- tamam da.. ben,seni ısırmayı planlamıştım.. bebek yerine..
babası.. hazır karşımda duruyorken..

tu---- söz onlar gidince.. ne istersen yap..bana..  hiç birşey demiyeceğim...
ir---- uuuuu... kuuzuuu...
tu---- meee..  meee..

gülerek ..
asansörden inerken...
kapıyı açtı.. usulca..

kendi evimizde.. saklambaç oynuyoruz sanki...
tu----(fısıldayarak..) ben oyalarım.. .. sen mutfağa git...

 kafasını uzattı koridora..


tuna salona girerken..
tuğrul abi geldi.. kapı önünde ellerindekileri alırken..

fırsattan istifade..
bende yeşillikleri alıp ,mutfağa götürdüm...

salonda.. eren abinin ,marufa hayırlısı olsun dediğini de.. duydum bu arada..

tuna ve tuğrul balıkları ,içkileri getirdiler...
masaya koyarken... ,

tuğ---- irem bu balığı, fırında yapacakmışsın.. folyoya sararsan ,daha iyi  olurmuş..
yağsız tavada da..yapabilirsin ama..

tuna içkileri buzdolabına koydu..
ben yeşillikleri ayıklayıp.. küvete koyuyorum..

gülmemek için konuşmamaya ve onlara bakmamaya çalışıyorum...

tuğrul abi hala anlatıyor.. durdu sonra...
tuğ---- sizin neyiniz var.. kavga mı ,ettiniz yoksa..

tunayla birbirimize baktık.. benim sinirler bozulmuş zaten..
 gülmeye başladım..
sonra tuna.. sonra tuğrul..
hele tuğrul abi niye güldüğünü de bilmiyor..

maruf içeriden.. tunaaaaa.. diye seslenmez mi... ayy.. bayılacaktım neredeyse...

******
daha sonra...
gönül ve zübeyde de.. geldiler ..
yardım etmeye...
eren ,maruf.. tuğrul .. tuna.. gelip gidiyorlar mutfağa.. buz,içki.. ekmek falan.. taşıyorlar..

bizde salatayı yaptık.. balıkları  yanmaz tavada pişiriyorum..
aspiratör olmasa..
balık  kokusu,dayanılır gibi değil..sirkeli su da kaynatıyorum halbuki..
sigara dumanı olmuş salon da..
gönüle.. mumları yakarmısın  dedim..

o çıkınca.. gülerek..
ir----- zübeydeee.. anlatt.. 
z---- eltin duyacak, iremm.. suuss..

ir----  detay istemiyoruz herhalde.. sen çabuk söyle.. iyimisin, mutlumusun..

z---- (gülümseyerek.. ) evet.. çookk.. maruf ,eski maruf oldu yine...
ir---- (kaşlarımı çattım...) eski mi.. ne kadar eskiye gitti ,maruf...

z---- hah hah hah.. iyiyiz irem.. sağol.. bazı şeyler sayende oldu.. çağırmasaydın..
çok kalmayacaktık burada.. yaşamak farklıymış.. deşarj oldu,olduk.. yani,çok iyi geldi bize ...
şu yalıyı da alıp, burada da komşu olalım diyoruz... maruf ,manzaraya aşık oldu..
istediğin fiyat için de..çok makul dedi... benden duymuş olma da..

ir---- hah hah hah... tamam... hııı, zübeydeee.. erkek kardeşim olmuuşş.. annem haber verdi..
z---- ayyy çok sevindim.. gözünüz aydın...

ir---- sağol.. öyle merak ediyorum ki... arayamadık  da,daha..
z----- çok selam söyle.. elinden öpüyorum.. kardeşinin de.. şansı bol ,ömrü uzun ..olsun..
ir---- amiinn...

balıkları servis edip.. oturdum.. masada sohbet koyulaşmış.. konuşuyor herkes..

Hiç yorum yok: