Translate

16 Şubat 2012 Perşembe

290.bölüm..

ir---- haklısın.. var.. ama yarın anlatacağım.. yani telefonda.. konuşurken.. tamam mı..

içini çekerek...
tu---- sağlık,para.. okul.. konu ne.. aciliyet arz ediyor mu..
ir---- hiçbiri.. vadesi yarın doluyor.. acil değil..

tu--- gizemli halleri, hiç sevmiyorum.. seni ilgilendiren bir konuyu bilememek ,delirtiyor beni..
ir---- pekiii.. sana doğum günü,şiiri  okuyacağım .. hazırlığım bu yöndeydi..

tu---- hah hah hah..

ir---- iyi iyiii.. şarkıda söylerim...
(mırıldandım... )

aşk bahçemi süsleyen..
inci çiçeğim misin
gecemi aydınlatan
kovaladıkça kaçan
ateş böceğim misin diye...

ir--- dans ettiğimi ,hayal edersin sende...
sonra,şey de uygun olur...

kara kara kara gözler
ona buna bakıyor mu..
o incecik beli şimdi ,
tunanın eli sarıyor mu...

tu--- öyle bir ihtimal mi var.. sevgilim..
ir--- yok da, aklında bulunsun yine de..

tu--- hah hah hah.. çok akıllıca ,
 konudan uzaklaştırıp ,ilgi dağıtıyorsun...

ir---- (gülerek...)  ayyy evett..aynı senin bana yaptığın gibi dimi...diyorum zaten.. hocam iyi diye...
vee... bende çok çabuk öğreniyorum... mütevazi,olmaya lüzum yok yani... akıllıyım, güzelim..
iş yapıyorum, okuyorum.. en önemlisi ,aşık bir anne adayıyım..daha ne diyeyim ki..
tunam da, bende arada bir saçmalıyoruz ama olsun... nazarlık onlarda..

tu--- ( gülümsedi.. ) unuttun ,biraz da ukalalık var.. lafını da, hiç esirgemiyorsun..

ir---- hııhhh.. sen öyle san.. sana kıyamıyorum, daha ne duydun ki..
dün geceki olayı ,bir başkası yapsaydı.. ne giderdim,ne de affederdim.. ama sen başkasın..
bambaşka.. seninde sonsuzzz.. kredin var...

tu ---- sağol goncam,sende öylesin..  planlamayınca... sürpriz yapmayı beceremedim..
ir---- (esnedim..) kalkalım mı..
tu---- evet ,yarın okulun var seninde...
ir---- hımm..

hesabı ödedi.. arabaya bindik...
evin oraya park ettikten sonra... bir kaç tur.. yürüdük yolboyu..

ir---- tatlıyı ,erittim dimi..
tu---- bence daha değil.. (belimi kavradı...)bak burası en zayıf kastır.. elime gelmiyordu.. ama şimdii..

ir---- aaa .. aşkolsun..eline falan gelmiyor... yürü ,iki tur daha..
tu---- hah hah hah...

terledim..de,hareket etmek iyi geldi sahiden ...
evin merdivenlerini zor çıktım ama..

üstümü çıkarıp doğru banyoya girdim.. belimi de kontrol ediyorum.. bir yandan..
 piss ,hiç bir fazlalığım yok işte..

..duştan sonra,bornozumu giyerken... valizimi sakladığım, iyi olmuş diyorum kendi kendime..

dışarı çıktığımda.. tuna mutfaktaydı..

muzurum ben.. muzur..
siyahım vardı ya.. hanii.. şu pembeyle beraber aldığım..
tunaya sürprizin,tam sırası...

aldım dolaptan... banyoya gidip..giydim.. allahım bu nasıl birşey böyle,
aynadaki görüntüme ıslık çaldım..

ir---- tunaa, afet görsün gözün..

"iremm .." diye seslenince...
ir---- geliyorruumm..


tu---- süt getirdim sana..
ir---- hııı.. şu görüntü ve süt.. ne tezatlık..  tunaa.. gece lambasını yak.. perde kapalı mıı..

banyo kapısını  araladı ..
beni görünce...

tu---- kapal.......... iremmm.. ireemm.. neredesiin..
sen ,ne yaptın sevgilimee..
ir---- hah hah hah...

elimi tutup.. çıkardı dışarıya... döndürdü beni... hayran bakışlarla süzüyor...

tu---- sözümü geri aldım.. sahiden hiçbir fazlalığın yok muş..

yasladı kendisine... belime sarılarak..
. ıslak saçlarımı ,kenara çekip boynumu öptü...  yumuşacık dudaklarıyla..
boynuna sarılmak için ,kollarımı kaldıramıyorum ki...

tedirginliğimi fark edince.. kollarımı kaldırıp boynuna koydu..
mırıldanarak..
.
tu---- bunu giyecek cesaretin varsa.. riski göze alacaksın..
ir----- aldım canım.. doğum günü çocuklarını sevindirmek lazım..

dudaklarımız buluştuğunda.. tüm vücuduma yayılan alevin sıcaklığını hissediyordum..

Hiç yorum yok: