Translate

16 Şubat 2012 Perşembe

285.bölüm..

duştan çıktığımda.. saat 12 ydi..
pijamamı giyip.. saçlarımın suyunu aldım... sardım havluyu da... camı aralayıp.. yatağa uzandım..

vücudum , aklım çokk yorgun..
anlayamıyorum... tuna ne yapıyor, telefonda niye ters konuştu..

geldiyse, nasıl geldi..
buradaysa.. niye yanımda değil.. sıkıntılandım iyice.. bu gece ,aramadı da..

umutsuz bir şekilde... evimizin numarasını çevirdim... iki kere çaldı.. tam kapıyordum ki..

tu---- aloo..
ir----...............
tu---- aloo.. buyrun..

sesimi çıkarmadan.. kapattım telefonu, hırsla...
inanamıyorum..tuna burada işte.. yanıma gelmediği gibi..
beni arayıp geldiğini ,söylemiyor bile...

akşam üstü aradığında.. Adanada mıydı acaba... ama nasıl...
içimden gitmek, hesap sormak bile gelmiyor... kırıldım..

madem.. İstanbulda olduğunu sanmamı istiyor.. öyle olsun bakalım...

sık sık,nemlenmiş gözlerimi silerek ... uyumaya çalışıyorum..
. bir o yana, bir bu yana.. dönüyorum ama  uyku yok.. nafile..

bu gidişatın sonu kötü.. aklımı kaçırmadan ,şu meseleyi çözelim...

doğruldum.. kalkıp.. giydim kot pantolonumu..

havluyu aldım saçımdan... ıslak ve darmadağın olmuşlar..
savurdum şöyle bir.. lastik tokayla tutturdum.. gelişi güzel..

tişörtümü de geçirdim..üstüme..
saat üç olmuş.. kapıma ,not kağıdını yapıştırdım...
''tuna gelmiş, ben eve gidiyorum ''
hoşuma gitmedi.. tekrar yazdım.. ''ilacımı almamışım.. eve gidiyorum... ''
cık bu da.. iyi olmadı.. ''tuna geldi, haberiniz olsun.. evdeyim ''
ehh bu daha makul...

çantamı, anahtarımı alıp... sessizce çıktım evden...

gecenin üçü ama
hava nefis... arabaya binip.. çalıştırdım..

bizim eve geldiğimde.. tunanın arabasını göremedim... hayal kırıklığıyla park ettim...

çiftliğe gitti herhalde diyorum, içimden de.. buraya kadar gelmişim.. yukarı çıkmam ,şart olmuş..
yoksa da ,yatarım. evimde...

evlenmeden önce ,geldiğim gece.. ne cesaretliymişim..
şimdi ürperiyorum... kavgaya ramak kaldığındandır ,belki de ..

ben sabırlı birisi değilim ,o bir şey söylerse.. ben beş söylerim ..yani.. ipleri gereriz.. hiç yoktan..
asıl merak ettiğim ,tuna niye öyle konuştu benimle... nedeni ne..


neyse yukarı çıkıp.. kapıyı açtım..
lambayı yakıp.. etrafıma bakındım.. eveett..  cekedi, ayakkabısı.. burada...

elimdekileri bırakıp..  yatak odasına gittim..
kalbim güm güm atıyor... sanki başka birisiyle de.. baskına gelmişim gibi..
gizli gizli ,girmek hiç hoş değil tabi...

üstünde atlet, yatıyor tunam..
piiss.. benim yastığıma da sarılıp.. burnunu gömmüş..
nasıl kızacağım şimdi, ben ona...
o benim ne kadar ,çocukça.. saçma tavırlarıma katlandı.. nazımı çekti..
bunlar ,unutulup... bir kalemde silinir mi.. mutlaka açıklanacak bir durum oldu ki, burada..

yanına  oturup... titreyen ellerimle.. saçlarına dokundum.. allahım ne kadar çok özlemişim...

gözlerini araladı... sonra geri kapatıp... mırıldandı..

tu--- uyuuu.. rüya bu..
ir---- uyan da, gerçek olsun..
anında açılan gözler... kocaman oldu.. inanamıyor..
tu---- iremm.. canımmm.. 

oturdu.. gülerek ,kollarını açınca.. ben ---nasıl durup tafra yapayım ki.. --atladım tabi..
sarıldık.. yapıştık, ne derseniz  diyin.. öpüyor ,kokluyor.. okşuyoruz..
hasret,özlem tavan yapmış..

tu--- sen niye geldin, birşey mi..oldu.. saat kaç...
yatırdı beni.. yanıma da uzandı.. gözlerimin içine bakıyor...

ir---- tunaa.. ben sormadan, sen anlat... çok sinirli,üzgün ve kırgınım..
sen ne yapıyorsun ,allah aşkına.. bu ne demek oluyor...
üç saattir kafamda kuruyorum, herşeyi zaten..
ağzımdan kötü bir laf çıkmasın.. sana kıyamıyorum.. hiç gitmediğinden tut da..
benimle dalga geçtiğine .. kadar, genişşşş bir yelpaze içinde geziniyorum.. başşla...

mahmur mahmur.. gülümsüyor..
 yanağımı okşayıp, dudağıma inen parmağını.. ısırıverdim..

tu---- hımm.. ayrılık sana da ,iyi gelmemiş anlaşılan... vahşi güzel ,olmuşsun..
konuşmayı erteliyorummm.. sevgilimi istiyorum..


ir--- sevgilin kızgın,tunaa.. anlat..
tu--- buradasın,yanıma gelmişsin.. sabah konuşuruz..

çekti kendisine.. sinirle sıktığım dudaklarımı öpüyor.. bana nüfuz etmek istercesine
arzuyla...
pekii, edebildi mi.. diyorsunuzdur.. bence, sormanız hata..
bedenim,ruhum onu istiyor.. ondan,farklı değilim yani..

***
uyumuşuz...  bir haftanın acısı çıktı,herhalde..
sabah olmuş sanırım..
duştan çıkmış.. mis gibi kokuyor.. kolunu başımın altına koyup.. sarıldı...
saçlarımın arasında nefesini duyuyorum...
tu--- iremmm..
ir---- uykum varr..
tu--- beş dakika daha veriyorum sana...

gözlerimi açtığımda... tuna giyinmiş..beyaz gömleğini, kot pantolonunu...
 yanıma da oturmuş.. bana ''hadi ireemmimm.''. diyordu...

oturdum,esneyerek...
ir---- ben marufa gıcığım.. gelmeyim de.. bir tatsızlık çıkmasın..
tunaya gel dedim,diyebilirdi...
içimden de, planlarımı alt üst etti diye köpürüyorum..

tu---- olmaazz.. temel atacağız.. hem .. ben söyleme dedim..


ir---- e sana da...çokk  çoook ,kızgınım.. zaten..
hadi uçağıyla aldırdı seni... geldin..
niye üzüyorsun beni... birde arayıp,neredeyim diye kontrol ediyorsun..
burası Adana,geldiğinden... benim haberim olmayacağını ,nasıl düşünürsün ..
her yerde casuslarım var... çok özlemiş ama yanıma gelmiyor... olacak şey mi..
aklıma bin türlü şey geldi.. biliyormusun...

.. ellerimi tuttu.. kaldırdı ayağa...

tu--- bir sürü şey oldu.. irem.. tuğrul kayıpmış.. onunla uğraşıyorduk..gergindim.. 
özür dilerim telefon için.. nereye gideceğime karar vermek için aradım..
baskına uğramasaydım.. sürpriz olacaktı..
(saçlarımı arkaya atıp... )  ergünün gördüğünü ,nereden bileyim.... haberin olmayacaktı ki...
amaaa.. iyi ki, görmüş.... sende iyi ki.. geldin.. ben dee.. cezama razıyım..
bir kere de ,sen affet ..değişiklik olsun..

ir---- ben de.. o yüzden geldim ya ,zaten..sen çok çektin ,benim nazımı..
mutlaka, bir nedeni vardır dedim.. saçma ama..var.. mış..
benim, küçük şımarıklıklarımın hepsine bedeldi... bu davranışın haberin olsun...
berabereyiz...bana yardım edeceksin ,cezan bu..

tu---- (gülümseyerek..) giyinirken anlat.. ne yardımı.. neye yardım... ne zaman... ne için...

benim peşimde geziniyor.. elimi yüzümü yıkadım..
yatağımı kaparken..
ir--- marufa ev satacağım.. belki.. fiyata karışmayacaksın.. yani tepki verme... yolacağım onu..
tu---- eee...
ir--- (doğruldum... kızgın kızgın... ) ne e si.. hak etti..
tu----... tamamm..

dolabı açıp.. giyeceklerimi çıkardım...
yeşil -haki desenli .. tuniğimle..  siyah kumaş pantolonumu giydim...

makyajımı yaparken..
ir---- zübeyde biliyormuş, deseydin.. ona da kırılacaktım.. nasıl,bir yol bulursun bilmem..
karı koca... ikisinin fotoğrafını çektireceksin...
ve öğren bakalım ,bizim çapkın marufa ne olmuş da.. zübeydeyle ilgilenmiyormuş...

tu--- haydaa.. bunu nasıl sorarım ,irem... sen nereden biliyorsun derse ,ne diyeceğim..
hoş ,anlatmayı kabul edeceğini nereden çıkarıyorsun.. olmaz..

ir---- ne dedin ,sen... olmaz mı... duymamış olayım... herhalde ,pat diye sor demiyorum..
marufu düşünüyorsam ,namerdim..
beter olsun bile ,diyemiyorum hale bak...
sen de fark edeceksin zaten..obur birşey olmuş... ilgi alanı değişmiş diyim ben sana..laf arasında öğreniver... bir derdi mi,var..

tu---- başkaaa...
ir---- düşünüyorum...
kolyemi,küpemi de  taktım...
tu---- iremm...
kalktım aynanın önünden, gayet kendine güvenen bir bakışla..
yaklaştım ona...

ir---- evet.. itiraz mı ediyorsun.. yoksa...
tu---- (elimi tutup ,dudaklarına götürdü... ) ne mümkün hayatım... ne mümkün... gidelim hadi....
ir---- iyiii... dur bir altın lira ve nazarlık alayım ,yanıma...
tu---- niyee..
ir---- temele konulur.. bilmiyormusun.. huzur, bereket.. ve kem gözler için...

aşağı indik... el ele... günlük güneşlik.. hava...

ir---- hii, babamları da çağırmıştı... maruf...
tu---- ee ne var..

ir---- beraber gidecektik ve ben evden kaçtım farkındaysan...
tu---- hah hah hah... sen bana dayanamıyorsun.. anladım..bu ikinciydi dimi...

ir---- (gülümsedim.. ) sus.. istesen.. yelkenleri ,suya indirmedim henüz... araban nerede... sakladın mı,nedir..
tu---- yok canım.. yer yoktu, arka tarafa bıraktım... gel..


bindik arabaya...

anneme uğradık.. babam gitmiş.. tabi...
ne---- kız niye uyandırmadın bizi... baban çok kızdı.. gece gece ,tek gittin diye...
ir---- tuna geldi, anne.. tek gitmedim kii... hem yorgundunuz.. kıyamadım..  hoşçakal...
ne---- hıı,iyi bari.. selam söyle.. gidecek mi,tekrar nikaha..

ir---- (kaşlarımı çattım...)  as.. sormadım ki...
ne--- e tunayı görünce, unutman normal tabi..
ir---- (gülerek.. evet mi diyim, hayır mı bilemedim..)
anne ,ben neşe ablalarla gidecektim ya..Ankaraya..  ara da.. vazgeçti de.. lütfen..
ben arayamadım..birazdan buraya da gelebilirler..  ondan da,acele ediyorum..

ne---- vay yavrum vay.. neşeyle lütfü,sabahın köründe geldiler.. seni almak için..
tuna gelmiş dedim.. şimdi Ankaradalardır..
ir---- hadi yaa.. arayacak zaman olmadı ki.. neyse, doğurmuyorsun.. tamam mı... öptüm..
 byyy...

hızla geçtim bahçeyi... arabaya bindim..
hareket ettik...
ir---- selamı var.. annemin...tek gitmedim, beni tuna aldı dedim.. babam kızmış da.. bozma sakın..
tu---- eveet ,bir de o var .. sen nasıl...

ir---- tunaa.. delirtme beni.. ben de,gecenin üçünde hep gezerim ya..

tu--- bir sürpriz ,ancak bu kadar.. ele,yüze bulaştırılır.. dimi..hep marufun yüzünden...
uçağı gönderdim, derhal geliyorsun dedi.. işler karıştı...

dudağımı kemirerek... "geri götürecek mi.. bari.. "dedim..

Hiç yorum yok: