Translate

16 Şubat 2012 Perşembe

284.bölüm..
ne---- vayy kuzum vayy.. güzel gözlü kızım...
(öptü oda yanaklarını... ) irem söyle ona.. zahmet etmiş..
o da ,benim bir kızım sayılır artık..

ir---- yuh.. yani.. çocuk sayısı artıyor nermin hanım.. ben istemem ha..

ne--- kız söylenmede içeri girin.. ..  hadi...

ayakkabılarımızı çıkarırken..
annemin hislerini anlattım ,zübeydeye..

konuşmanın gereksiz olduğu.. tercüme edecek kelimeleri bulamayacağım, bir sahne yaşanıyor
bizim koridorda...

zübeyde.. öyle içten,sarıldı ki..anneme..
annemde ona..saçını okşuyor falan..  ikisi de ağlıyor.. tabi ben de..
babamın sesini duyunca.. toparlandık...

ah---- iremm.. gelsenize...
ir---- geliyoruz baba...

yüzümüzü gözümüzü silip.. salona girdik..
nermin sultan döktürmüş yine.. masa muhteşem..
babamla maruf oturmuş.. çat pat bir ingilizceyle ,anlaşıyorlar.. tarzanca yani...
ikisi de kalktılar

zübeydeyle tanıştırdım..
maruf şaşkınlıkla bakıyor.. ağladığı için.. arapça konuştular, yanına otururken...
bende babamı öpüp  .. annemi onun yanına oturttum..
bende.. yerime geçtim..

ah---- ne oldu size..
ir---- yok birşey baba.. duygulandık...

z---- benim, annem babam uzakta.. uzun zamandır da, göremiyorum.. irem..
anneni ,babanı aileme benzettim..

ir---- annemde öyle diyor ,zübeyde...

m---- ben de...çoktandır, böyle sıcak bir ortamda bulunmamıştım irem..
ikisine de ,teşekkür et lütfen.. annen zahmet etmiş.. zorla oturtturdu baban.. ama karnım tok..
zübeydeyi almaya gelmiştim ben..

ir---- zübeydeyi bilmem de.. benim karnım da tok.. yemesek gücenirler.. onlarda sizi sevmişler..
misafir ağırlamaya bayılırız..

ne---- irem ne diyorlar.. bıdı bıdı..
ir---- hiçbirimiz aç değiliz diyorduk.. annem.. size teşekkür ediyorlar...

ne---- ben anlamam.. içli köfteden ver, birer tane..yesinler bari...

annemin dediğini söyleyip verdim birer tane...
arada ne konuşulduğunu aktara aktara yedik.. gayet neşeliler..

benim aklım ,tunaya takılı kaldığından dalgınım biraz..
yemekten sonra...
sofrayı kaldırdık.. zübeydeyle..

kahveler çaylar derken.. bulaşıkları da yıkadım...

bir ara, anneannemi sıkıştırdım odada.. gönlünü aldım..
ergün abim geldiğinde... onlarda gideceğiz , diyorlardı.. araba gelecekmiş yine...

abim merhaba diyip ,tokalaştıktan .. annem ve babamla konuştuktan sonra...
koridorda...

er---- irem anneannem hazır mı..
ir---- söyleyim abi..
er---- söyle de, dışarı gel..
peki diyip.. anneanneme haber verdim...
dışarı çıktım...

ir---- ne oldu.. abi..

er---- sen tuna burada değil,demedin mi..
ir---- eveett.. İstanbulda o...

er---- ikizi yoksa.. tuna burada canım.. az önce gördüm.. arabasıyla,yanımdan geçti..
ir----......................... nerede gördün..
er--- sulardan, buraya dönüyordum.. evinize yakındı yani..

ir----............... birazdan anlarız,neler olduğunu..
er--- istersen,evinize bakalım.. eniştem telaş etmesin..şimdi..
ir---- yok,zübeydeler kalkmadı daha.. gidemem ,ayıp olur.. hem madem burada..  gelir..
sen merak etme..

onları ve zübeydeleri yolcu ettik... maruf yarın temel atma törenine çağırdı, hepimizi..

bahçede dolaştım biraz.. neler olduğunu anlamaya.. bir mana vermeye çalışıyorum...
babam irem diye seslenince..
içeri girdim..
salonda oturuyorlar..

ir---- ikiniz de, sağolun.. marufla ,zübeyde hiç unutamayacakları bir gece geçirdiler sayenizde..
ah---- sizin,misafiriniz...bizim de misafirimiz sayılır... ben birşey yapmadım... annenin mahareti..
ne---- el aleme yapıyoruz da.. kızımıza mı yapmayacağız...  zübeyde beni dubaiye çağırdı..
gönlümü hoş etti.. sağolsun..
ah---- maruf ta beni çağırdı.. bakarsın gideriz.. belli mi olur...

ir---- ben duş alıp ,yatacağım.. çok yorgunum.. iyi geceler size...
ne--ah-- iyi geceler..

Hiç yorum yok: