Translate

16 Şubat 2012 Perşembe

282.bölüm..

annemi öpüp, tatlıyı verdim..geç gelirim merak etme dedim...

çıktım.. dışarı...

ir---- abii, hayırlı olsun işin.. ıslatamadık ama.. öğlen yemeğine mi gelmiştin.. sen.. yordum seni..

er---- muzurr.. ıslatırız kız.. avansla yemeğe götürmeyim dedim.. maaşı alayım da... öyle..
yorulmak ne demek,duymayım...
sen nereye böyle ,iki dirhem bir çekirdek... tuna nerede..

ir---- (anlattım...)  şimdi oraya gideceğim ,işte..

er--- beni takip et..yok ,ben seni edeyim.. hadiii .. ne bakıyorsun kız..
elalemin şeyhine, tek başına mı göndereceğim seni... tanıdık olsa ne yazar.. el sonuçta..
tuna yoksa, biz varız...
karısıyla gezerken de ,dikkatli ol..

ir----(güldüm... )  abim, canım.. işe geç kalmazmısın... yeni girdin daha.. sorun olmasın..
er---- . olmaazz.. işi kabul ederken.. kızlarımız önce gelir dedim... formasyon için
 erken ayrılıyorum,iş yerinden... şartlarımdan birisi de buydu.. kimse birşey diyemez yani...

ir---- canımmm.. sağol.. allah işini rast getirsin... yanımda olmandan ,mutlu olurum...

bindik arabalarımıza...ben önde, o arkada gidiyoruz..
bu abim var ya.. bir ömür..
otele gidene kadar.. sinyal verip..beni yönlendirdi.. tenhalardan gittik yani..
trafiğe girersek.. ya birisi laf atarsa ,dimi..
bir arkaya, bir önüme bakacağım diye hal oldum...

*********


otele girdiğimizde..

nedim bey bekliyordu,beni.. tokalaşıp.. tanıştırdım abimi..
resepsiyondan haber vereceğiz.. marufa.. geldiğimizi..

er--- (kısık sesle...) bak çıkartmam ,seni odasına.. aşağıya gelsin (...............)

ir----(güldüm)   abiii..  sen varsın,nedim bey var... karısı ,avukatı........

er---- hiiçç.. anlamam...  ne o öyle ,ayağına şey çağırır gibi..
kocan olsaydı..sorun değildi.. madem duydum,buradayım...  aşağıya gelsin..

ir---- ne diyeyim ,ben şimdi abi.. ayıp...

resepsiyondaki görevliye yaklaştı...

er---- hanımefendi.. maruf beye .. irem kara ve avukatının  lobide beklediğini, iletirmisiniz...
---- tabi beyefendi...

oturduk koltuklara...
nedim bey hazırladığı evrakları çıkardı çantasından.. bana anlatıyor.. nereleri imzalayacağımı..
ben bakarken...

n---- erol beye ne kadar benziyorsunuz,ergün bey...
er---  benzeriz..  haklısınız.. ortak yönlerimiz de..çoktur..

n---- irem hanım... ertuna bey..burada değil.. birşeye ihtiyacınız var mı..

ir---- sağolun.. nedim bey... ihtiyacım yok...

sigarasını yakarken... mırıldandı.. nedim bey ,duymadı allahtan...
er----  sana mı kaldı.. onun ihtiyacını sormak... yavşak herif..

gülümsedim...
maruf ve zübeyde yanımıza geliyorlar... neyse ki...

arkalarından gelen bey de... okulunda projesini çizen mimarmış... avukatı da var..
tokalaştık.. tanışıldı...

oturduk...
ergün abi.. sessizce bakıyor.. marufa..
biz ingilizce konuşuyoruz..avukatı dosyayı uzattı...
nedim beye..

o incelerken...
m--- bu bey kim..irem..

ir---- büyük abim.. maruf.. bana eşlik edermisin dedim de..

m---- anladım... zübeydeyle gezerken de, size eşlik edecek mi..
yani o kıskançsa... ben de kıskancım.....

ir---- yok yook..otele tek gelmek, istemediğimden.. çağırdım abimi..
biz,tek gezeceğiz zübeydeyle...
hem o tüm variyetini..eşini,çocuklarını güvenle emanet edebileceğin, bir insandır..
onun kıskançlığı,özel değil.. genel..

m---- peki.. ne iş yapıyor..
ir---- elektronik öğretmeni olacak.. formasyon alıyor...

m---- yeni getirtirttiğimiz..  telsiz ,telefon çekmiyor burada... sor bakalım nedenmiş..
ir---- telsiz nerede.. bakmak isteyecektir...
m----arabada...

abi,diyerek.. aktardım, marufun sorusunu...
er---- getirsinler buraya.. şıp diye yapayım..
 gülerek..
marufa getirsinler dediğini ,söyledim...

biz imzalara yoğunlaşınca.. abim de.. getirilen telsizin,orasına burasına bakmış...
hayırlı olsun denilip.. tokalaşıldıktan sonra...

er---- iremm.. bak şimdi,otelin elektriğini keseceğim... seyret... paniği..

marufa söyledim..
dikkatle bakıyoruz abime..

ergün abi... bir yerine dokundu..telsizin...
 lobinin ışıkları kapandı... görevliler telaşlandılar .. koşturuyorlar..

maruf gülüyor...
er---- açıyoruumm..
elektirikler yandı tekrar...

er---- bu çok güçlü ve özellikli bir alet.. frekans olayı yani..
kullanan kişi,bazı imtiyazlara sahip olabilir...tabi,bilirse işi...

aktardım.. marufa..
m---- bizimle dubaiye gelsin... bir ay.. yada daha çok.. istihdam edelim arzu ederse..
hiç göndermeyebiliriz de...

ir---- abi, seni çağırıyor.. gidermisin.. dubaiye...

er---- verilmiş sözler ,bağlıyor beni.. formasyon bitmeli, çalıştığım şirket..
beni ingiltereye gönderecek...
bilgisayar üstüne eğitim alacağım...  belediyenin ihalesini kazandılar...
buraya kurup ,öğreteceğim çalışanlara.. gidemem yani..
 bu cihazı kullanan kişiye ,bunu anlatmaktan.. başka birşey gelmez elimden...

maruf üzüldü ,anlattığımda.. nedim bey de, izin isteyip gitti..

biz de zübeyde kalktık...abim marufa ve kullanan kişiye detayları anlatıyor..
mimar Sadun bey de, yardımcı oluyor.. tercüme konusunda..

ir---- abim,sağol.. biz gidiyoruz.. sana iş oldu ..

er---- yok bu zevktir bana.. dikkatli ol.. buraya tekrar mı geleceksin sen...

ir---- anneme gideceğiz..işimiz bitince.. maruf karısını oradan alacak... merak etme...
er---- tamam... iremm.. normal yoldan git.. kuytudan gitme ha..
ir---- peki abim.. peki...

zübeydeyle kolkola çıktık.. otelden...

arabaya bindiğimizde...
ir---- açmısın zübeyde.. sıkıldın dimi...
z---- evet irem.. çok bunaldım.

Hiç yorum yok: