Translate

16 Şubat 2012 Perşembe

279.bölüm..

---- alooooo...
ir---- sen kimsin..

----- parti kızıyım.. adımı ne yapacaksın...parti vereceksen.. ajansı ara.. hepimiz geliriz.

ir---- seni kim çağırdı ,oraya.. kaç kişisiniz... ne partisi..veriliyor ki..

----- tavşan kızız biz..
 bekarlığa veda partisi var dedilerdi.. ama erkekler yok henüz.... yirmi kız baş başa oturuyoruz..
abla kıız.. kim çağırdı sizi diyorlar... kadının adı neydiiii..
hıııı... neslişah kara ymış adı.. ..

ir---- anladım.. sizi ... içeri kim aldı, peki..
----- o kadıınn.. kapıyı açtı... içeride bekleyin dedi bize...

ir---- peki.. sen bana, ablanı çağırsana..
---- ablaaaaaa.. kız ablaaa.. seni istiyorlar...

---- buyrun..
ir---- ben gonca,sizin adınız nedir..
---- tavşan de..

ir---- iyi dinle tavşan... sizi işletmişler.. bir kağıt kalem bul..vereceğim adrese gidin...
nasılsa paranızı almışsınız..  orada
çok eğleneceğinize garanti veriyorum... tuğrul karayı istiyoruz diyin... sizi getiren kadın..
tuğrul yok, diyecektir... hiç dinlemeyin onu.. girip alın.. çok üzülüyor aslında..
tuğrul kara biraz şeydir.. anlarsın ya..

---- vah vah vaahh.. biz onu, özüne döndürürüz .. kimlere çare olduk bir bilsen.. kuyruğumuzu
gören yapışıyor..  hah hah hah..

ir---- (verdim,fihristteki  adresi.. ) tavşan.. tek umudumuz, sizsiniz...
nereni  gösterirsin  bilemem...  yapışsın yeter... gazanız mübarek olsun..
döndür özüne bacım... göster maharetini.. çok dua alacaksınız.. çookk...
kapıyı çekin arkanızdan.. olur mu..

---- olur olur.. kızlaaaaaarrr... gidiyoruz.. toplaşın.. gonca hanım.. çüzzzzz..
---- sana da.. çüüzz..tavşan...

kapatıp.. önce sinirle güldüm, sonra neslişahın bizim anahtarımıza nasıl sahip olduğuna ..kızdım..
yaptığı düpe düz.. komplo.. terbiyesizlik.. kızları içeri sokuyor birde.. manyak kadın...

tunaya kadın gönderiyor (..................) ağzımı da bozdum..

 kazdığı kuyuya düşsün bakalım, neslişah hanım.. tuğrul abi,nasılsa kendisini koruyacak yaşta.. istemediğini anlatabilir.. yadaa istermi acaba..

ay ben de,ne kötüyüm ha...
tekrar aradım yalıyı.... çaldı çaldı ,açan olmadı... iyi gitmişler dedim.. kendi kendime...

kapatmıştım ki...
telefon çaldı...

ir---- buyrun..
tu---- bir yerinde durmuyorsun.. irem hanım..

ir---- hıı, seni özledim de .. evimize geldim kocacığım.. sen neredesin...
tu---- abimlerdeyim.. gönül yemeğe bırakmadı... selamları var..

ir--- as. tuğrul abi yok mu..
tu---- yok.. akşama kadar,beraberdik... o evine gitti.. karısı ve oğlu.. bir yere gideceklermiş..
ev yalnız kalmasın dedi...

ir---- güzeelll... çok  güzel..
tunaam.. zuhal aradı az önce.. hissi kuvvetli kuzenim.dün rüya görmüş..
. tuna, kaldığı evin kilidini mutlaka değiştirsin diye nasıl ..ısrar etti... bir görsen..
anahtarımızı
kötü birisi kullanıyormuş.. öyle dedi...
sen değiştir.. içime kurt düşürdü.. o diyorsa, bir bildiği vardır... tamam mı canım...

.
tu---- tamam da.. niye güzel dedin.. tuğrul için..

ir---- e güzeell.. kafasını dinler adamcağız.. gönülü alabilir miyim tunam..
seni eve gidince ararım..

tu---- iremm.. bugün,okulda  rahattın dimi..
 yarında, öyle olmak istiyorsan... babam alacak de.. lütfen..

ir---- aa ,tehditte hazır yani.. aşkolsun.. alacak, merak etme..
tu---- uffff.. ara mutlaka..gönül,irem seni istiyor...

g---- iremmm..
ir---- gönülll.. nasılsın elticiğim..

g---- iyiyim.. canım.. sen nasılsın..
ir---- iyiyim hayatım.. bak gönül tepki verme de
tuna şüphelenmesin.. senin yüzüne bakıyordur ,şimdi o.. doğru mu...

g---- (güldü....) eveettt..

ir---- gönülcüğüm.. tuna anahtarımızı değiştirecek..
neyi bahane edersen et... yedeğini yaptır.. ve bekçiye ver...
ben nikahınıza yetişemem herhalde ama partinize geleceğim,kısmetse...

g---- aaaaaaaa..
ir---- yapma gönüll.. sakin ol... tuna yaş günü..  sürprizimi anlamasın...

g---- teşekkür ederim iremciğim.. ne demek.. gelmek istediğini biliyoruz.. tabiki..
tarih böyle denk geldi.. kısmet işte.. sıkma canını...

ir---- (güldüm... ) aynen öyle gönül.. birşey daha var..
 neslişah, bizim anahtarımızı nasıl ele geçirdi.. biliyor musun..

g---- ........... tuğrul da, biz yokken.. yalıyla ,ilgilendi sağolsun..

ir---- anladıımm..  yedek yaptırdı demek ki.. sağol gönül.. anahtar meselesini hallet..
tavşan kostümlü ,kızları..bizim yalıya girdirip..  bekarlığa veda partisi var demiş.. düşünsene..tunaya hediye veriyor sanki..
tesadüfen öğrenince.. hediye paketini açılmadan, kendisine iade ettim.. hah hah hah...
 tuğrul abi ne yapar ,bilemem tabi..

g---- oooo.. ne kadar düşüncelisin... canım.. adı ,ayakkabımın altına yazarım .. merak etme..

ir---- içimi çekip... allah mutlu etsin,nazardan saklasın.. gönül.. eren abiye hürmetler..
kendine ve bebeğe iyi bak... 
g--- sağol.. sende... öpüyorum..

kapattım..

bu işi de hallettim diye ,sevinerek.. ders notlarımı.. aldım..
çeviriyi unutmadan çantama koydum..
herşey tamam.. babamı çağırabilirim artık..

kapının zili çalıyor, hayırdır inşallah..
açtım otomatı..
gözden de bakıyorum..
kim diye..

babamm..
açtım kapıyı...
ah---- hazırmısın.. irem hanım..
ir---- evet canım.. şimdi çağıracaktım bende...

ah---- götürecek neyin varsa ,ver... avukatınız geldi bize,onu da getirdim  aşağıda bekliyor..
imza atacakmışsın...
ir---- tamam..
vekaletin kopyasını da aldım..

*****


arabada okuyup imzaladım.. belgeleri.. nedim bey gitti..
bizde babamla eve gidiyoruz...

ir---- baba.. sıkıntılı gibisin.. neyin var.. şuradan tatlı alalım..

Hiç yorum yok: