Translate

16 Şubat 2012 Perşembe

278.bölüm..

çantamı omuzuma takıp.. indim..
babam ne kadar uysaldı.. hayret.. itiraz bile etmedi.. tuna ne dediyse artık...

rüzgar saçlarımı savuruyor..... yürümeyi unutmuşum ya...

 cengiz beyin bürosunda.. paramı aldım.. zarfın içindeydi..
çıkarmadan şöyle bir baktım... çok çok  fazla görünüyor...

ir---- cengiz bey.. %3 bu kadar değildir. bir yanlışlık var.. çok fazla bu...

ce---- hayır.. yanlış değil.. prim verdim sana.. sayende bugün,telefonumuz hiç susmadı..
  seni  istediler.. fevzi beyin arkadaşı,iki kişiye daha ev kiraladık...
komisyonlarını ,koydum.. uğurlu geldin, 4 ve 5. katlarda .. iki dairem kaldı...sadece..

ir----(gülümsedim.. ) sağolun.. sizde bana uğurlu geldiniz...
o iki dairenin fiyatını .. yaniii...bana olacak ,fiyatını söylermisiniz..
aynı cephe,  değil mi..

ce----   evet...tabii..söylerim...  ikisi sana 10 milyon olur...
ir---- çok oldu.. 8 diyelim..
ce---- sana niye yok diyemiyorum.. bilmem.. peki.. dediğin gibi olsun...

tokalaştık...
ir---- sağolun.. . numarayı verirseniz...parayı hesabınıza yatırırım.
 işlemleri ,yine siz yaptırırsanız
sevinirim.. zamanım yok çünkü...

vesikalık resimlerimi ,verdim... onun ,hesap numarasını aldım..

ce---- tamam..irem hanım.. işlemler yarın öğlene hazır olur..
 yine ..aynı yere gelirseniz,satışı yaparız.. parayı ertuna gelince.. yatırırsınız acele etmeyin..

ir---- sağolun.. ben yatırırım... iyi akşamlar size..
ce---- güle güle de.. burası bitti diye.. düşünmeyin sakın.. satılık, kiralık evimiz çok..

broşürleri uzattı..
ir---- (gülümsedim.. ) tamam cengiz bey...

*******

başımın ağrısı falan kalmadı... yürüyerek.. şu meşhur ,tuvaleti gördüğüm mağazaya gittim..

denedim.. megolaman gibi.. aynadaki görüntüme bayıldım.. nasıl yakıştı...fıstık gibiyim maşşallah..

ay halamın .. (.... ...) kaşı dediği geldi aklıma...güldüm..
hayret ediyorum.. hala nasıl kilo almadım..

 hıııı, yakıyoruuzz.. ondaannn... ah tunam.. ah..
 diyetisyenlik ve vücut çalışması da yaptırıyor bana.. hem de gönüllü....

saçlarımı topuz yaptırırım diyerek, toplayıp baktım aynada.. 
tezgahtar bayan da ,hayran hayran bakıyor..

yüksek topluklu ayakkabıyı ,bir gecelik giyeceğim mecburen..
yürürken, açılan derin yırtmacı gösterip...

ir--- burayı biraz dikerseniz.. rahat edemem..yoksa.. bacağım ortada...
---- peki hanımefendi.. harika oldu.. siyahta kararlı mısınız..
ir---- evet,sağolun...
yırtmacın boyunu ayarladık.. ölçüyü aldı...

---- almasanız da, denemenizi istediğim iki kıyafet var..
birisi  kırmızı tuvalet .. birisi şık pembe bir elbise...
sadece bakmak için,olsa bile.. giymenizi tavsiye ederim..

ir---- peki, deneyelim.. hadi..

bir saat sonra.. mağazadan elimde çantalarla çıktım..
üçünü de aldım.. kız haklıymış.. onlarda çok yakıştılar... yırtmaç da dikilip geldi...

kırmızı tuvaletin altına kırmızı ayakkabı yakışır.. görünüyor çünkü..
pembeye de almam lazım..

********

ayakkabı, iç çamaşırları... tuvaletler.. elim doldu... yürüyemiyorum, ağır oldular..

eve gittim... elimdekileri bırakıp... indim tekrar...

tunama ve bana aynı renk .. ipek pijamalar,. bana bir başka şey daha aldımmm... hı hı hı..
söylemiyeceğimmm..
ona orjinal sert kapaklı..içi ebru yapılmış.. kenarları yaldızlı bir defter beğendim..

yine götürdüm eve..
annemi arayıp... evde olduğumu..  haber verdim...

iki saat sonra... . duşumu da ,aldımm... temiz pak ,oldum..
valizim ve ben hazırız.... kasadan 8 milyon para alıp.. kocaman bir zarfa doldurdum..
çantama yerleştirdim...

etrafı düzenleyip... birşeyler atıştırdım.. saat on olmuş.. hiii.. tuna arar
şimdi..
o aramadan.. ben arayayım.. rahat rahat konuşuruz.. hiç olmazsa..

yalıyı aradım..  tunamı duyacağım ya.,heyecanla bekliyorum..

bir kadın açmaz mı ... sakız çiğniyor... birde..
müziğin sesi de gümbür gümbür .. ''one way ticket''çalıyor...

Hiç yorum yok: