Translate

15 Şubat 2012 Çarşamba

250.bölüm...


ir---- cansuuu.. birşey mi olmuştu... hani şeyee... vedata... 
 
c---- yok yok.. kendine gelmiş... ifadesini vermiş.. veee..  
bize dediği şeyleri ..aynen söylemiş.. irem..
inanabiliyor musun... 
 
ir---- .............. anlamadım... 
 
c---- şimdi bak... ben buna,nedensiz  saldırmış gibi görünüyordum...yani,fiili bir hareketi yoktu..
 ifademle karşılaştırıldığında.. ,beni temize çıkarmış yani.. 
 
ir---- ben de yanındaydım.. niye sıkıntılıydın..ki,ifade verirdim.. hala da..veririm gerekliyse... 
sen ,hayatımı kurtardın benim... 
 
c---- işte o son seçenekti... 
ertuna bey.. kesinlikle senin ne adının geçmesini ,ne de ifade vermeni istemediğini söylemişti ..
en başından.. 
 
ir---- anladım da.. 
c---- başka birşey ,sorma irem.. sorun,halledildi ..  aşağıdaydı arkadaşlar... yine mi, ders yok.. sınıf boş da.. 
ir---- bilmem.. kimseyi görmedim.. 
 
kapıda ,tunayı görünce şaşırdım... 
 
ir---- yanlış sınıftasın.. senin dersin değil .. 
tu---- biliyorum.. gelin hadi.. öğrenciler rica etmişler..mustafa beye.. son ders de, iptal olmuş.. aşağıda eğleniyorlar...
 
kitaplarımızı alıp.. kalktık...
 
cansu önden gitti.. 
yan yana ,merdivenlerden inerken.. 
 
ir---- alacakları olsun.. bana ,haber vermiyorlar ha... halbuki......
 
tu---- iremm.. ben birşey demiştim ,hani...''karşılık beklemeyeceksin.''.. hatırladın mı... 
 
ir--- hımm.. hatırladım da... neyse.. ya ,madem ders yok... eve gidelim mi.. 
 
tu---- önce ,inelim de.. belki fikrin değişir.. 
 
ir---- amaan...ne göreceğim sanki... 
tu---- ........... bilmem.. 
 
ir---- binanın kapısı, niye kapalı ..okulda mı ,kaldık yani... 
hem hiç ses gelmiyor dışarıdan.. 
eğleniyorlar ,demedin mi... 
 
 gülerek.. ..
 açtı kapıyı...ben bir adım attım .. durdum.. bakıyorum .. arkadaşlara... öğretmenlere... 
jeton düşmedi daha... 
 
ortada ,geniş bir alan bırakıp.. daire olmuşlar... bir iki saniye ,bakıştık öyle..
sonra alkışlamaya başladılar... 
 
şaşkınlıkla tunaya baktım... o da alkışlıyor... 
ayyy... öyle duygulandım, az önce dediklerim için.. öyle utandım...  öyle çok ,gurur duydum ,ki.. 
 
kitaplarımı yere bırakıp... bende ,onları alkışladım... 
 
tuncer elini kaldırıp.. susturdu kalabalığı... 
tu---- arkadaşlar.. osman ve ahmet amcalara.. sizin adınıza.. söz verdik..
 burayı koruyup ,kollayacağımıza dair...   kara ailesine de.. teşekkür ediyoruz.. 
katkılarından dolayı... 
 
alkışladık tekrar... 
 
 
---- herkes ,kolkola girsin.. ver müziği ,abi.. 
 
kocaman bir aile gibiyiz.. Adananın yolları taştan çalıyor.. gümbür gümbür.. 
 
halay çekiyoruz... 
öğretmen ,öğrenci kolkola...  
galip bey ve saliha hanımın arasından su sızmıyor... 
 
tunama baktım.. gülerek.. 
 
tu---  çok zıplamaa.. 
ir----  karışmaaa.. 
 
tu---- eve gidecektin.. 
ir---- tamamen bir dedikodu... 
tu---- hah hah hah... 
 
müzik bitince... durup birbirimizi alkışladık... 
yoldan gelip geçen ,araçlar... bize bakıyorlar.. ne oluyor diye... 
 
kimin kasetiyse.. bravo, zevkliymiş.. başka şarkı çalmaya başladı.. 
cıvıl cıvıl.. yerinde duramıyor, kimse... 
arada slow parçalar da var... 
 
ay ne oynadık.. herkes döktürüyor.. tam şenlik oldu.. okulun ,tüm dış ışıkları yandı...
 
saliha hanımı gördüm, o kalabalıkta.. bir gerdan kırıyor.. anam bir cilveli.. 
 o suratsız kadından, eser yok..
galip beyde az değilmiş.. ha.. eski kurt.. tabi.. 
 
cansu, esra ..banu.. stajerleri  kafaya almışlar.. 
tuncer de..  tülayı dansa davet etti. 
yok dedi tülay... nilay ,ben ederim diyince.. onunla dans etti.. 
 
been .... ben ,çok mutluyum çookk.. tunam,gözümün içine bakıyor... daha ne isterim allahtan.. 
daha dün neler oldu.. ama.. hayat ne tuhaf.. bugün ne haldeyiz... 
 
ir---- canımmm.. çok .. çok... teşekkür ederim..
 
tu---- ..... ne için.. bana, niye ediyorsun.. ben ne yaptım ki.. 
bana sadece ,seni çağırmamı söylediler.... 
 
ir----ben ondan ,bahsetmiyorum.. seni söylüyorum.. 
tu---- ......... nee.. ne söylüyorsun..
 
ir---- (gülerek... ) şu anlamamış,şaşkın halinle .. aynı bana benziyorsun tuna.. aman dikkat et.... 
 
tu---- dur birde.. şımarayım öyleyse... be niii.. kucağınaa  alll.. 
 
ir---- hah hah hah... 
canımmm.. iyi ki , karşıma çıkmışsın.. diyorum.. 
iyi ki,o sınava girmem için..  ikna etmişsin beni... iyi ki, kocam olmak için .. çaba göstermişsin..
şımarık iremin ,çookk seviyor seni... aşkııımmmmmmmm..  öpecem öpecem.. 
 
tu---- aman , sakın ha.. sabırlı ol .. goncamm.. tunan da, seni çooookkk seviyor.. çok.. 
 gidelim.. mi..
 
ir---- (gülümsedim.. ) gidelim canım.. 
 
kalabalığın arasında ,cansuyu buldum... 
 oynamasına ara verdi..
 
c--- gidiyormusun.. . irem.. 
 
ir--- evet.. bana bak, cansu.. tuna,ne derse desin.. senin başının yanmasını ,asla izin vermem..
anladın mı beni..
c---- (güldü) anladım.. git hadi.. eşini bekletme.. 
ir----hoşçakal ...


Hiç yorum yok: