Translate

15 Şubat 2012 Çarşamba

249.bölüm..


 kalın perdeleri çekip.. ışığı yaktı.. 
 oturduk, üçlü koltuğa... 
 
beni ,dizlerine yatırdı... ayaklarımı da uzattım.. 
ir--- sende uzansaydın ,tunam.. 
tu---- yatarız birazdan... 
 
ir---- tunaa.. gülen.....
tu---- (parmağını dudağıma değdirdi ) niye onu anıp duruyorsun.. 
tekrar canını sıkmamak için.. ben başkasının adını , yaptığını ..dediğini...falan sana,soruyormuyum.. 
ne yapayım gelmişse.. gelir gelir, gider.. o kadar basit.. bana saldıracak, değil ya... 
 
ir---- ( gülerek... ) belli mi olur ,tunam... sen önde ,o arkada seni kovalarmış ..
ayy iğreennnççç.. 
tu---- (gülümsedi..)  fantazini, bozmuş gibi olmayım da... ben oyun niyetine ,sadece senden kaçarım.. 
başkasından değil... 
 
ir---- hıı, artık kovalayamıyorum da.. yakalanamıyorum da... 
 
tu---- ay ay  ,sıkıldığın şeye bak... irem.. sanki sonra yapamayız.. 
doktorun.. izin verdiği .. kadarıyla yetineceğiz 
bir kaç ay.. ne var bunda... 
 
doğrulup..  oturuverdim.....
 
tu---- (gülerek... ) ne oldu birden.. niye bakıyorsun öyle... 
 
ir---- (yüzünü ,avuçlarımın arasına aldım... ) seenn.. doktora mı gittin.. söyle çabuk...
 aynı ,neval hanımın lafları bunlar... 
 
tu---- ......... yok canım.. çiftlikten ,telefon edip.. irem, nasıl dedim.. 
 
ir----(yanaklarını iki yandan... bastırarak ) sinirr.. beni boşuna mı ,konuşturdun yani..
rahat konuşamıyor tabi.. 
 
tu---- niye boşuna olsun.. senin hevesli anlatışıını.. 
 
ir---- sus sus... yorulma diyordun ya.... 
 
dudaklarını öptüm, arzuyla.. 
çekildiğimde.. kapalı gözlerine bakarak.. gülümsedim... 
ir---- sana ceza.. burada yatıyorsun.. 
 
tunanın ,şaşkınlığından yararlanıp...odaya koştum.... 
 
o da,peşimden tabi... ikimizde gülüp. yatağın çevresinde dönüyoruz... 
 
tu---- duurr.. ben ne diyorum.. sana.. 
ir----- yakalasana.. hadi, yakalasana... bana inanmıyormusun da ,arıyorsun hıı... 
 
tu---- ne alakası var... mesela, senin atladığın yerler olabilir dimiii... irem.. dönme ya.. 
 
ir----- aaa ..ne atlaması, unutmuşumdur... 
tu---- yaaa... öyledir tabi... 
 
sırtüstü ,yattım yatağa ..
nefes nefese... 
ir----- tunaa.. yakalandıımm.. 
tu---- (yanıma uzandı.... ) yakaladımmm... 
 
 
*****
 
sabah öyle zor uyandım ki.. 
tunayı uyuttuktan sonra.. kafama taktım ya... kazağın lastiğini başlayıp.. epeycede ördüm.. 
hava aydınlanıyordu yattığımda..
 
 tuna da, bilmiyor tabi... uyumadığımı... 
gözümü açamıyorum dediğimde... 
karnımı tırmalayıp ''hev hev hev ''diye taklit yapınca...   gülerek ,açtım gözümü.. 
 
ellerimden tutup kaldırdı.. 
tu---- beş dakikan var.. çabuk  çabuk çabuk... 
 
******
 
 
 
arabada giderken... 
tu---- ben ,seni bıraktıktan sonra... akşam büroya gideceğim..çiftlikte kalalım olur mu..
ir---- hımm..
tu---- geç gelirim... 
ir---- hımm..
tu---- gece de.. yemek vardı ama sen yorgunsun... başkasıyla dans ederim artık...
ir---- hımm... 
tu---..........
ir---- ne ... ne dedin sen... bana bak tuna... 
tu---- hah hah hah... tamaamm.. doping etkisi yaptı.. kendine gelmişsindir... 
ir----............. yalan mı söyledin...
 
tu---- ticaret odasının,yemeği ..yarın akşama...
ir---- başkasıyla dans edemez sinnnn.. bende geleceğim, işte o kadaarr..
 
tu---- hala ayıkamadın sanırım, böyle konuştuğuna göre ...
ir---- hııı, haklısın pardon... offff ,tunaa birşey söyleyeceğim sana.... 
 
tu---- eee.. söylee.. 
ir---- ben seninle gelemem herhalde... of yaa... 
tu---- niyeymiş o... 
 
ir----ııııııı,ııııııııııııııııııııı... 
tu---- (gülerek... ) takıldın bakıyorum... 
ir---- yarın galip beyle,iş adamlarının tanışma toplantısına katılacakmışız... ...............akşammış..
 
tu---- işte bu olmadı... yeri söyle.. 
ir---- bugün söyleyecekti...
 
tu---- yeri ve saati öğren.. gelmen gerekiyor.. iş yaptığımız insanları ,tanıman açısından.. 
yani tabi, sen bilirsin yine de... bende... 
 
ir---- tunaaa,suusss...  damarıma basmaa... seni kimselere bırakmam... 
 
tu---- (elimi tuttu.)   bende seni bırakmam.. 
 
okulun park alanına gidince... az ileride.. osman eniştemi gördüm.. aaa, babam da yanında.... 
öğrenciler çevrelerine toplanmışlar... 
yerde de, demir direkler var... nasıl getirdi ki,onları... ah eniştem, ah.. fedakarım.. 
 
ir---- tunaa.. gördün mü.. baakk.. 
tu---- hımm.. süper ikili iş başında... 
 
*****
o gün ,bütün herkes osman enişteyi ve babamı tanıdı... tüm hocalar ve öğrenciler.... 
 
mustafa bey de ,jest yapıp... ikisinin adını da.. panoya yazacağını söylediğinde ,eniştem mest oldu... 
 
demir direklerin üstüne .. ekler yapmış.. brandayı bağlamak için... 
ay ne uğraştılar.. okulun tüm erkekleri seferber oldular.. o brandayı takarken... 
 
tuna da ,inşaata beton taşıyan arabalardan birisini çağırmış... 
 
gereken yerlere beton döküldü.. 
tamir edilecek yerler de, onarıldı.... el birliği ile.. 
öğlene kadar,  izinliydik.. 
 
artık,ıslanmadan  ve güneşe maruz kalmadan dolaşabileceğiz bahçede.. 
tuncerde çalışanlar arasındaydı , yapabileceğime inanmamış..  teşekkür etti..
 
öğlenden sonra da.. soğuk su makinaları geldi... değmeyin keyfimize.. 
 
kim mi aldı... beenn..
 
hayır yapıp, birisini sevindirecektim ya...hıh işte.. herkes sevinsin dedim... annem de,yaptı ama olsun.. 
tuna da dahil benim aldığımı..kimse  bilmiyor..daha parasını vermedim zaten.. 
 
dün neval hanımdan ,anneme giderken... 
kemal amcayı görmüştüm..... beyaz eşya baş bayisi.. babamında arkadaşı... 
ayak üstü konuşurken ,sormuştum..
derhal gönderirim ,adresi ver demişti... sağolsun göndermiş... 
 
galip beyle de, konuştum.. toplantı sürmeli otelindeymiş.. 
 ikisine de katılabileceğim... bizim toplantı.. sekizde bitecekmiş zaten.. 
çok iyi dedim.. daha tunam bilmiyor.. 
yada galip beyden öğrenmiştir... 
 
sınıfta sıradayken.. 
gözümün içine giriyor güneş.. perdelere baktım.. incelmiş.. yırtılacak neredeyse.. 
sıcak da oluyor..
klima ve perde diye geçirdim, içimden... 
 
son derse girdiğimizde... cansu.. gülerek geldi yanıma... 
 
ir---- n'oldu.. hayırdır... sabahtan bu yana... asıktı yüzün... 
c---- (oturdu ) ohhhhhh... rahatladım  ya... 
 

Hiç yorum yok: