Translate

15 Şubat 2012 Çarşamba

251.bölüm..


arabaya bindiğimizde.. ayakkabılarımı çıkardım... 
 
tu--- ağrıdı dimi.. rahat ayakkabı, alalım sana..
ir---- bunlar ,rahat canım.. ne gerek var ,almaya.. 
 
tu---- aman irem.. iyi ki sana da.. bütçe yap
,dedim yani.. üstelik daha maaşı  vermedim.. bile..
sen alma ,tamam.. ben alırım.. 
ir---- yok ya,ondan değil.. oynadık ya.. biraz.. 
 
çiftlik yoluna dönmeyince... 
 
ir---- tunaa..  dönecektin,geçtin.. yolu.. 
tu---- biliyoruumm.. nereye gidiyorsun ,demee... 
 
ir---- iyiii.. demem...  hıı, tuna.. uçak biletini de alalım.. .. 
tu---- (içini çekti..)  olur.. 
ir---- neyin var.. senin.. 
 
tu---- ya mustafa beye.. lafı dolandırmadan.. açıkça söyledim.. 
nikaha gideceğiz diye.. 
sınav haftası.. izin veremem dedi.. 
rapor almak da, çözüm değil.. 
 seni  tek sınav yaparlar ama
..herkesden sonra oldun ,soruları biliyordun...diye şaibe olur.. 
sıfır alman da, hiç işime gelmiyor.. hak ettiğin halde.. niye notun düşsün.. 
 
ir---- (gülümsedim..) tunam.. ne üzülüyorsun  sen gidebiliyorsun ya.. boşver.. anlatırsın bana.. 
fotoğraf çekersin  
bol bol.. hiiçç dert etme .. lütfen.. 
kısmetse gelir, hintten yemenden..kısmette yoksa, ne gelir elden.. der,anneannem.. çok doğru
bir laf.. 
tu---- öyle de.. içime sinmiyor .. 
 
ir---- şurada ,havayollarının acentası var.. alsana işte.. 
 
yavaşladı.. durduk.. yol kenarında.. 
 
tu---- e inmiyor musun.. 
ir---- yok.. seni ,beklerim ben.. 
tu---- iyi.. bekle bakalım.. 
indi tuna... 
 
ben.. gülerek.. yaşa mustafa bey... diyorum.. içimden.. 
çünküü.. dün konuştum ben, mustafa beyle... 
sınavlarımı ,öne kaydırmasını rica ettim..
hem nikahı ,hemde 
tunanın yaş günü olduğunu .söyledim..
"""""
ir----  dört gün..
 izin verirseniz ,beni çok mutlu edeceksiniz 
 
 
bana baktı, baktııı.. baktııı... 
mu--- senin için.. kuralları yıkmıştık.. yüzümüzü kara çıkarmadın.. şimdi de, söz verirsen ..
izin veririm.. 
ir---- (gülümsedim..)  sağolun...ne için ,söz vereceğim.. 
mu--- okulu bırakmak yok.. ve birinci olacaksın yine... 
ir---- tamam.. söz...
 
mu--- durr.. acele etme.. burada olman, zaten çok muhtemel...
 ben.. 2,3,4 . sınıflardan bahsediyorum... yani, kampüsteki asıl okuldan... 
notlarını, takip edeceğim.. orası ,buraya benzemez.. 
tam rekabet vardır.. evet, ne diyorsun.. 
 
ir---- elimden geleni ,yapacağıma emin olabilirsiniz.. mustafa bey.. 
mümkün olursa... diplomamı tunanın yazıp ..vermesini, çok istiyorum..
 eğer ,orada sizde olursanız.. benimle,bizimle gurur duyacağınıza.. inanıyorum.. 
 
güldü... 
mu---- ağzın ,iyi laf yapıyor.. törende.. en ön sırada olacağım.. söz ver ,söz.. birinci olacağım de.
ve ol.. 
ir---- söz .. 
mu---- eveett.. şimdi tamam.. 
 
ir---- sağolun..şeyy,  bir ricam daha var.. 
mu---- oooo.. elini veriyorsun, kolunu alamıyorsun... 
ir---- yok yok.. öyle değil.. tuna da izin isteyecektir sizden.. hiç bilmesin,bu konuşmamızı.. lütfeenn.. 
 
mu--- peki...ama bana borçlandın..
ir---- ne isterseniz.. kabul.. 
 
mu--- bak, ben verilen sözleri hiç unutmam.. yeri gelince-bir şekilde - hatırlatıp,karşılığını  isterim.. yok deme şansın..olmaz.. olamaz,mızıkcılık istemem..
anlaştık mı... 
ir---- anlaştık,hocam..yapabileceğim her ne varsa.. yaparım.. çokkk  sağolun.. ""
 
arabanın kapısı kapanınca.. sıçradım yerimden... 
 
tu----( gülerek arabayı çalıştırdı... )
seni düşünüyordum de... yoksa kıskanacağım.. gülüyordun.. niye hıı, niyee.. 
 
ir---  başka kimi düşünebilirim ki... canıım.. aldın mı.. bileti.. 
 
tu---- aldım.. 
ir---- ver bakayım... 
uzattı... açtım.. 28 şubat salı saat  22.00 da.. uçağı.. 
kapayıp verdim.. geri..
 
ir---- hayırlı yolculuklar olsun.. 
tu--- inşallah.. 
 
ir---- ya nereye gidiyorsak, daha gelmedik mi... acıktım beenn.. 
tu---- geliyoruuz.. .. yemek yiyeceğiz.. zaten.. 
 
 karanlıkta..baktım dışarı.. nereye geldiğimizi görmek için.. 
 
ir---- ( göl kıyısında ,bir yere gelmişiz..) ne var burada.. tuna.. 
 
tu---- balıkk.. hiç,tuzda pişen balık yedin mi..
ir---- yedim.. çok güzel olur da.. geç pişer o.. bekleyemem ben... 
 
tu---- ( gülerek...) beklemeyeceğiz..pişmiştir, bile.. haber vermiştim..
ir---- canıımmm... nasılda karısını.. düşünürmüş... 
tu---- başka birşey düşünemiyorum ki.. 
 
indik arabadan...
karanlıktan faydalanıp.. ,çabucak öpüverdim yanağını.. 
 
el ele..  restorana doğru..yürüdük.. 
 
tu--- giderken götürürsün,değil mi.. 
ir---- elbettee... 
 
 
************
 
 
 
çiftlik... 
ertesi gün... sabah... 
 
çok telaşlıyım.. nikah var, toplantı ve yemeği de unutmayalım.. 
 
kıyafetimi kılıfın içine koyuyorum.. 
tu---- irem..bir sakin ol.. burada hazırlanırsın.. alma yanına.. 
 
ir---- yetişemem tuna.. 
tu--- okula gecikiyoruz farkındamısın.. bırak şunu.. öğlen geleceğiz ya,nasılsa... 
 
ir---- (bırakıverdim.. ) niye daha önceden söylemiyorsun... hadi gidelim... kitaplarımı alsana... 
saçımı toplamadım of yaaa... 
tu---- örersin .. hadiiii... 
 
arabaya bindiğimizde.. tuna hızla hareket etti... 
ben saçımı örmeye çalışıyorum.. 
 
tu---- nikah kaçta... 
ir---- beş buçuktaymış.. 
tu---- öğlen geldiğimizde , gerekenleri arabaya koyarız...kuaföre gidemeyeceksin..ama.. 
 
ir---- boşver..  ,nikaha bile gitmek istemiyorum..da.. teyzemin dilinden kurtulamam..
tu---- burada olup da, gitmemek olmaz tabi... nikahtan sonra ,ne olacak..
 yani,hemen mi..gidecekler Antebe.. 
 
ir---- bilmiyorum da.. gitseler çok iyi olur... off içim sıkılıyor.. nuri ,ne alemde acaba.. 
 mutlaka bir yolunu bulup, geleceğini düşünüyorum.. 
tu---- gelse de.. ne yapabilir ki.. 
 
ir---- o herşeyi yapabilir... hülyanın ,resmini öpüyordu yaa.. gönül diyor ki... 
 
tu---- senin gönlün.. tuna diyor.. ben izin verirmiyim.. saçmalamana.. hülya istese.. hadi neyse..
 gönlünün her isteğine olur ,diyemiyorsun...
hastanede ,o alçağı ziyaret etmemek için..  zor tutuyorum kendimi..
 çünkü,benim gönlüm de..irem diyor.. anlıyor musun beni.. 
 
ir---- hımm.. anlıyorum.. sakın öyle birşey yapma olur mu... 
tu--- .................... 
ir----tunaa.. söz ver.. bana... 
 
tu---- sende vereceksen ,olur... hülya kaçır beni,evlenmek istemiyorum derse... 
yardım bile ederim ,sana... ama bunun haricinde.. tek laf duymak istemiyorum.. 
ir---- tamam.. 
 
 
****
okula saatinde ,yetiştik neyse ki... 
 

Hiç yorum yok: