Translate

14 Şubat 2012 Salı

229.bölüm..


sabah olmuş..
uykumu almışım demek ki.... gerinerek.. tunaya döndüm... 
uyuyor..
saçımın ucuyla.. kulağını.. burnunu gıdıklıyorum.. kıkırdayarak... 
 
ir---- sen.. beni uyutmazsan.. işte böyle olur... 
 
tuna kıpırdayarak.. rahatsızlığını belli ediyor.. 
 
tu---- hımm.. iremmm.. ne yapıyorsunn.. 
ir---- birşey yapmadım... henüz... 
 
gülmeye başladı... 
 
ben,gıdıklıyorum... o ,elimi tutmaya çalışıyor... 
tu---- irem ,dur bak.. 
 
ir---- dur dur ,nereye kadar... sırayla.. erosum.. ama venüs insaflı... 
sadece.. uyandırma görevi yapıyor...günaydın,sevgilim... 
 
tu---- (derin bir nefes alıp...bana döndü...  ) günaydın....
  insaflı  .venüsüm..
 
 
ir---- saat kaç... 
tu---- on iki.. 
 
ir---- nee.. bende diyorum ki.. niye acıktım..
tu---- tüm çalışmalarıma karşı,uyanmadın ki...  
yedim ben ,tokum.. sen, yap kahvaltını...  bana seslenirsin.. gideriz,tamam mı... 
 
hırsla,kalktım ayağa... giyinirken de, söyleniyorum....  
 
ir---- dün elim üşümesin diye,bulaşığı yıkamış... şimdi yuvamızda,tek kahvaltı et diyor.. 
suyu kapamış.. çamaşırını yıkamayım diye... ikimiz başbaşayız,şurada.. beyefendi yatacakmış... ben olmadan uyurmuş gibi..
hadi ben neyse de,sende ki değişikliği..
 çelişkiyi ,anlayamıyorum.. ne şımarıksın,ne de hamile.. ba ba ba.. bir de seslenecekmişim... 
gece ,aç gözünü demeyi biliyordun ama... 
 hele senin,beni uyandıramadığına hiçç inanmıyorum... 
muhakkak bir işler çeviriyordun... 
kimbilir  nerelerdeydin........ 
 
tu---- (gülerek ,beni dinliyordu..."nerelerdeydin" lafını duyunca..) irem... pişman olacağın şeyler, söyleme... hep özür dilemek zorunda kalıyorsun ya.. bak,affetmem bu sefer.. 
günahımı alma..  
 
ir---- (kalın çoraplarımı ,giyince.)
aman aman.. sustum.... 
tunaa.. yemesen de,yanımda otur yaa..hadii,geell... 
 
tu---- (oturdu ,yatağın içinde...)
peki,hayatım..in aşağı,geliyorum.. 
 
öpücük attım.. 
ir---- sağol.. canım... 
 
merdivenden ,bir kaç basamak inmiştim ki... aşağıda ki manzarayı  görünce... 
hızla geri çıktım, yukarı..
 
ir---- tunaaaa... 
tu---- (gülerek...)  efendiimm... 
 
 üstüne atlayınca... yatağa bıraktı kendisini...... öpüyorum, şapur şupur... 
 
tu----hah hah hah... ( sarıldı iyice...) 
alışkanlık oldu,üstüme atlaman... dikkatli olacaktın ,güyaa...
 
ir---- canımmm... sen ,bitanesin ya... bütün dediklerimi,unuttt... hiç bişi duymadın sen... 
aşkımmm,çiçek almıyorsun ..dediğim için mi.. gittin ...
yaylada gül bırakmamışsın.. ya yakalansaydın,koparırken....
 
tu----  ayyy ireemmm... alemsin valla...kim yakalayacakmış.. beni.. 
başkasının bahçesinden .. koparırmıyım hiç... 
onlar ,bizim güllerimiz.. arka tarafta sera var, görmedin mi. 
 
ir---- cık.. ben ,senden başka birşey görüyor muyum ki.. 
 
yatırdı yanına... dağılan saçlarımı ,kaldırdı yüzümden.. 
tu---- görme de.. zaten.. (öptü dudaklarımı ,usulca...)goncam  ,güllerin arasında kahvaltısını yapsın  da..morali düzelsin diyorum ben.. amaa neler duyuyorum.. sonra da unutacakmışım,duymamışım.. yok yaa.. hepsini duydum işte..
 
ir---- (içimi çekerek ) tunam.. çok sağol valla ,ne diyeceğimi bilmiyorum..benim gibi, huysuz kadına katlanıyorsun.. ne açlığım kaldı.. ne de.. susuzluğum.. 
 
tu---- (güldü ) yok yokk,yedirmedi dersin sen..  huysuzluğun , dilinde.. ama arada bir de, bal damlıyor.. ne yapayım... katlanıyorum.. 
 fikrimi değiştirmeden..hadi kalk.. 
sonra da.. Adanaya gidelim ,artık..
 
 
****
ben yatağı düzeltirken, tuna da.. giyindi... pencereleri ,şömineyi kontrol ettikten sonra.. 
aşağı indik... 
nasıl güzel ,kokuyor güller 
..rengarenk goncalar da..... öyle güzeller ki... 
 
beyaz papatyaları  ayrı .. vazolara koymuş.. çeyiz işe yaramış.. 
ev çiçek bahçesi.. sanki.. 
şöminede ki, odunlar kor olmuş.. içerisi sıcak.. odun atacaktı, istemedim.. 
 
gidecekmişiz madem..
ir---- ne zaman ,kalktın sen.. 
tu---- çok erken kalkıp,dışarıyı kontrol ettim.. gidemeyeceğimizi anlayınca... 
bahçeyi talan ettim..işte.. 
 
ir---- sahiden öyle olmuş.. ne yedin. 
tu---- mutfağa gel de, göstereyim...
 
mutfağa girdik.. masaya oturttu.. beni.. 
tu---- bal bu civarın.. ünlü,petekli balı.. peynirimizi dün getirmiştik.. 
süt sağıldı hemen aldım.. kaynattım.. bundan sonra.. mutlaka içmen gerekiyor.. 
 
(bardağa koyup uzattı.. )
yumurta günlük değil.. anlık... sıcaktı aldığımda.. sucuk da var,nasıl yersin.. 
ekmeği söylemiyorum çünküüü.. sayende,kendisine antipati oluşturdum.. 
 
ir---- ( mahçup mahçup,baktım ) uyanıp, erkenden.. benim için bunları mı alıyordun.. çok sağol tunam.. 
sucuk,yumurta istemiyorum
şimdi.. 
sepetle almışsın.. evde sabahları yeriz..  lütfen,otur karşıma.. 
 
 
******
 
kahvaltı bulaşıklarını yıkamıştım ki... 
tuna içeri girdi... 
tu---- hazırmısın,irem.. 
ir---- hazırım.. çiçeklerden aldın mı.. yol nasıl..
tu---- biraz aldım.. yağmur durmuş nihayet.. yerler berbat..ama gidilebilir.. 
ir---- gidelim öyleyse..
 
****
araba ,arada bir çamurda kayıyor.. gece iyi ki, yola çıkmamışız...
 
tepeden , ana yola... indiğimizde.. 
ikimizde derin bir nefes aldık... bundan sonrası asvalt zaten... yavaş yavaş ,geldik Adanaya.. 
 
tu---- saat beşe geliyor, annene uğramak ister misin.. 
ir---- sen ne yapacaksın... 
 
tu---- büro da.. müşavirle halledilecek ,bir iki konu vardı...
ir----  halan beni görmek istemişti.. hani.. 
 
tu---- hımm.. beraber gidelim,onu gör... akşam da.. anneni görürsün.. oldu mu.. 
ir---- peki.. 
 
 
halasının evine geldik... 
arabadan inmeden.. 
 
ir---- tuna,içeri benimle geleceksin dimi..ben utanırım.. yalnız bırakma beni..
 
tu---- on dakikalığına, gelirim.. 
bak, bu ailede.. tuğrulun oğlunu saymazsak.. ki, halam görmedi bile.. 
29 yıldır.. küçük çocuk yok.. yani,özlem var anlıyormusun...o seni ,utandırır mı hiç... 
zuhalin yanında söyleyemedim.. erenlerin de ,bebek beklediklerini duyunca.. torunlarım olacak diye.. 
ağrıyan dizine aldırmadan ,zıp zıp zıpladı kadın..  boynuma sarılıp.. ne kadar ağladı ,bir bilsen.. 
yaniiii .. utanma.. o benim ,yarı annem.. onu,öyle gör.. 
bütün mal varlığını.. bana verdiğini ,ama benim dokunmadığımı.. söylemiştim ya.. 
sana ne veriyorsa.. al..  içinden ,geliyordur.. herkese yapmaz..çok eli sıkıdır yoksa.. 
anlaştık mı... 
 
ir---- ama ben alamamm.. 
 
tu--- iremm boşuna mı ,anlattım ben... tamam de.. gönlü olsun.. 
o kadar söyledim.. irem istemez diye.. takmış kafasına.. bir kere.. 
''sen karışma, ben arzu ediyorum.. ''dedi ,durdu.. 
 
ir---- peki.. inelim hadi... hıı,şu güllerden de.. alayım... 
 
*********
zili çaldı.. tuna.. 
ayşe hanım kapıyı açınca...... 
a---- aaaaaaa.. buyrun buyrun... hoşgeldiniz... 
tu---- hoşbulduk, ayşe...

Hiç yorum yok: