Translate

14 Şubat 2012 Salı

228.bölüm..


 içeri götürdü, kebapları koyduğu tepsiyi...  
şöminede, ızgaranın üstüne.. 
dizdi şişleri... 
ben de, sofrayı serdim... tahtadan yuvarlak .. kısa ayaklı ,tablayı .. ve gerekenleri götürdüm..
hava kararınca.. ışığı yakıp.. perdeleri örttüm...
dışarıda,yağmur hala yağıyor.. 
sıcak ve şirin evimizde.. ilk kez yemek yiyip, kalacağız..
 tunanın arkası dönük.. bizim için kebap,pişiriyor.. 
durdum,etrafa bakıyorum... 
burası ..bize ait sadece ,hatırasız..
... benim,eşyalarında payı var mutlaka... ama 
yeni evliymişiz gibi ,hissettim..
yuva olarak gördüm yani.. anlatabiliyor muyum.. öyle hoşuma gitti ki... 
tu--- ireemm.. neye bakıyorsun... gelsene.. 
yaklaştım,yanına.... mindere oturup.. sofra örtüsünü ,kucağıma çektim... 
çenemi ,çevirdi kendisine.. 
tu---- canıımm, ne oldu.. yine.. 
ir---- bilmem.. burayı ev ,yuva gibi gördüm..  beklediğim buymuş  ,sanki.. sadece bize ait ya.. 
ne demek istediğimi ,tam söyleyemedim.. sanırım.. 
tu---- ben anladım.. istediğin buysa.. Adana da ,da..yaparız canımın içi..
 kurulu düzenin üstüne, geldin tabi... sana değiştirebilirsin ,demiştim ama..
bak...ya var olan.. bir evi.. seç..
yada.. yeni al.. eşyayı beğen.. zevkine göre döşe.. herşey serbest...
elinde ki yetkini.. kullan.. 
sadece ,satmak yok.. bir de,evi.. bana da gösterirsen sevinirim..
ir---- tunaa.. sen, sen ciddimisin... 
tu---- eveettt.. çok ciddiyim.. nasıl rahat edeceksen.. öyle yap.. 
ir---- yaa.. ben evimizden memnunum aslında..ama ne bileyim.. 
hala biraz yabancı geliyor, bazı şeyler...çiftlik otel gibi,zaten..
 hıh, buldum.. ben burayı benimsedim.. 
kebapları şişten çekip.. tabaklara koydu... kendisi de.. döndü... 
tu---- o zamaan..orada da ,benimseyeceğin yerde oturalım... olur mu... 
ir---- (güldüm...) olmaz mıı.. olur tabii.. limitim var mı.. harcama konusunda...
tu---- sana,.. hiç  birşey için ..limit yok... 
ona bakarken.. gözlerim doldu.. yutkundum.. sanki,ben  savurur muyum.. 
çatır çatır pazarlığımı yaparım... bir kuruşu araya vermem.. 
ah tunam, ah.. benim de, sana..hiçbir konuda.... limitim yok... bir bilsen.. 
tu---- goncaa ...buyur, bak bakalım.. babanın yaptığına ,benzemiş mi.. 
ir---- (tadına baktım...) hımm..  .. babama söyleme de.. 
bu daha güzel olmuş... eline sağlık... ezme salata al... boll acılı.. 
tu----( gülerek... ) demek öyle.. hemen söylerim.. ahmet abiye.. 
ir---- hah hah hah... inanmaz kii... 
tu---- iremm.. eline sağlık da... çok acı olmuş ,salata.. dokunmasın sana... 
ir---- yook canım... madem, bebeğimiz de..Adanalı .. dokunmaz... 
tu----  12 hafta öncesi için, tahminlerim var da.. tam olarak neredeydik..emin değilim hala.. 
ir---- hafta sonları, tekire geldik hep... hııı, şu bana çıtır diyen avukatla.. 
karşılaştığımız zamana denk geliyor.. 
Amasraya gitmeden,dava sonuçlanmıştı hani.. sen kazanmıştın da... 
tu---- (gülümsedi... ) hatırladıımm.. çıtır dediğine ,pişman etmiştin.. hava  da ,çok soğuktu.. 
şelaleye gidelim,demiştin.. yüzmek için.. 
ir---- ohhh sefam olsun.. ederim tabi.. densiz,benim yanımda ..
hala.. sana yiyecekmiş gibi bakıyordu.. ağzının payını alınca,morarmıştı... 
sinirlenmişim zaten..yüzünce iyi gelir demiştim.. günahın boynuna, sende fırsattan istifade..mi ettin artık.. bilemem... 
(tunanın bakışlarını görünce... güldüm... )
şaka şaka.. sana inanıyorum.. 
tu---- lütfen.. bir daha bu konunun, şakasını bile yapma.. gerçekten, alınırım bak.. 
ir---- tamaamm.. kapadım.. bitti,gitti.. 
ya,inşaatı soracağım, hep unutuyorum... mimar gelecekti hani..
zübeydeyi de.. arayamadım.. çok merak ediyorum.. ne yaptılar acaba... 
tu---- (yuttu lokmasını.. ) marufla ben görüştüm.. selamı var dı, sana... iyilermiş.. öyle dedi.. 
ön protokol yapmıştık ya..beni çağırıyor.. imza için.. 
bende.. evraklarla,sen gel dedim...
 belki bir sürpriz yaparım ,dedi... 
lojmanlar ve evlerin projesi çizilmiş onu gösterdi.. mimar..
.. onay bekliyor... belediyeden.. 
okul,inşaatının kabası bitmek üzere... ince işlere geçilecek.. önümüzde ki sezona.. yetiştirmesi lazım.. firmanın... 
marufta.. ondan acele ediyor.. okullar açılmadan..  bitir demiştim ya... 
yani ,her an.. gelebilir maruf.. haberin olsun,şimdiden söyleyim de..
.. ben yokken gelirse.. imzayı ,sen atarsın artık.. 
maruf ,yamuk yapmaz ama.. yine de... nedim beyi .. çağır.. o da bulunsun yanında... 
ir---- vayy.... çok heyecanlı..ve sorumluluk isteyen bir iş.. bir dakika.. marufu ben mi, ağırlayacağım yani.. 
tu---- yok canım.. kalmaya gelmiyor.. hem ben olmazsam..ne ağırlamasıymış.. ki... 
özel uçağıyla, gelip gider..o.. 
offf,konuşunca.. anlamadım.. fazla yedim..nasıl kalkacağım.. onu düşünüyorum... 
ir----pantolonunun düğmelerini mi ,açtın yoksa...  hah hah hah... 
tu---- yaa.. bir striptiz de.. benden gelirmiş.. 
ir---- tunaa.. yapsanaa.. n'ooluurr.. 
tu---- yok canım.. daha neler.. düğmeyi açtım da.. benim pantolonum ,düşmez ki... 
kalktı ,ağır ağır..  ayakları uyuşmuş... salladı hafifçe.. 
bir kaç,..adım atmıştı ki... pantolonu ,ayaklarının üstüne düşmez mi... 
ay ben nasıl gülüyorum... kahkahalarla.. 
gözümden yaşlar geldi... 
tuna da, gülüyor tabi.. elleri de kirli.. tutamıyor....
çıktı , pantolonun içinden.. 
 hiç kaçırırmıyım fırsatı....  söylenerek ellerini yıkamaya giderken.. bacakları hakkında... ne laflar attım, bir bilseniz..... 
intikamımı aldım yani.. 


Hiç yorum yok: