Translate

14 Şubat 2012 Salı

215.bölüm..


birde bayılmışım.. tuna..  taşımış beni.. 
kendime geldiğimde..karşımda ,bülenti görünce.. 
 
ir---- aaa.. bülent.. ne zaman, geldin sen... 
b---- (gülerek...)  ben değil, sen geldin... 
 
neredeyim diye bakındım.. yattığımı görünce.. jeton düştü.. hastanedeyim...ne zaman geldik ya.. tuna nerede ki.. 
tek benim olduğum, bir odada yatıyorum.... 
serum veriyorlar.. kolum ,niye acıyor diyorum bende... 
 
ir---- ya bülent.. buna ne gerek var.. midem bulandı ,alt tarafı.. 
tuna nerede.. 
 
b---- bir serum da ,ona taktım... 
ir---- (oturuverdim birden...) neeeee... niyee.. neyi var,tunanın... 
 
b---- şişştt.. kalkmak yok.. getiririm onu.. yanına... karı koca ,bayılma gününüzdesiniz sanırım... 
 
 
ir----( başım şiddetle ,dönse de.. ayağa kalktım ,tutunarak.... ) çabbuk beni tunanın yanına götür.. 
yıkarım burayı ,başına.. niye bayıldı ,tunam...söyle bülent... dün dumandan etkilenmişti.. beni dinlemedi ki... 
 
b---- (kolumu tuttu ) oturrr... nedir, sizden çektiğim ya... o der.. ireeemm.. sen dersin ,tunaaa.. bir sakin ol.. yat çabuk..
tunanın birşeyi yok... heyecanlandı azıcık... valla söz..getireceğim.. 
 
ir---- (çöktüm yatağa.. tuna bayılacak kadar ,neye sevinir... gözlerim doldu... bülente bakarken.. ) 
sen ne diyorsun,bülent...şaka mı,bu...  been... ....... nasıl olur ya.. 
bu mümkün değillll..ihtimal bile yok..anladın mı... 
 
b---- (oturdu yanıma..)  tuna zehirlenmiş yada yediğiniz etin ,dokunmuş olabileceğini söylediği için..  tahlil yaptık.. 
sonuçlara ,beraber bakıyorduk kii... hamile olduğunu, okudu.. gerisini tahmin edersin.. 
sen,tuna kadar sevinmedin hıı.. tuna ,inletti hastaneyi.. baba oluyorum diye..
ihtimali,mümkünlüğü geçmişsiniz.. şaka da değil... sürpriz oldu,sanırım ama sonuç bu... hemde üç aylık 
hamilesin.. 
 
ir---- (ellerimi kapadım yüzüme ) inanamıyorum yaa.. hiç belirti yokken.. nasıl olur,bülent.. yanılmış olmayasınız... 
 
bü--- tuna da dedi.. emin olmak için bir test daha yaptım,kendi elimle.. yanımda durdu..
sonucu görünce.. bazen bu tarz sürprizler olabilir.. hayırlı olsun baba adayı..dediğimde,fenalaştı zaten.. 
 
ir--- tuna nerede,şimdi.. iyi mi.. 
offfffffffffffff üç aylık mı..  dedinn.. okul ne olacak..allahım ... 
 
kapı güm diye, açıldı bir anda.. tuna hemşireyi itiyor.. bir eliyle..
kaçmış belli... yakası falan açık.. kavga etmiş sanki... saçlar karışmış..
 gömleğini çekiyor ,kadın.. bir elinde serum şişesi var.. 
 
durun gidemezsiniz ,diyor da.. duyan kim... 
tunayla gözlerimiz ,buluşmuş... transtayız sanki... 
 
nasıl mutlu, heyecanlı.. gözlerinin içi gülüyor... ben onun sevincini ,hevesini hiç kırabilir miyim... 
gözlerim doldu yine... 
bülent.. gidip..tunanın ,serumunu çıkardı.. kolunu,bantlayıp.. kapattı.. 
 
tuna ,kapıda öylece duruyor... 
 
b---- şişştt..  kaçak .. sakın,irem kalkmasın.. huu.. tuna,oğlum.. sana diyorum... 
tu--- ...............
 
b---- irem.. gel de.. çakıldı bu... 
ir---- sen,git bülent... sağol.... 
tu---- defolllll... 
 
b---- ağlamak istiyorum ...  sakin olun, hemşire hanım... şimdi ,bunlar aşık.. 
bu tuna.. var ya... gel ben anlatırım,sana...
 
kapı kapanınca.. 
tuna yanıma geldi ,ağır ağır... önümde..dizlerinin üstüne çöküp.. 
sarıldı belime.. sıkı sıkı... 
ben de ,başını göğsüme yasladım...sardım kollarımla...
nefes nefese.. sanki koşmuş... 
 
tu---- ....................  
ir----- tunamm.. gözümüz aydın... 
tu---- (kaldırdı başını... aniden.. ) sen.. sen.. ne dedin.. 
 
ir---- (kıpkırmızı gözlerine ,bakarak... yüzünü ,ellerimin arasına aldım...)  gözümüz aydın ,dedim.. 
tu----  kızmadın mı... ama inan ki,bana da sürpriz oldu... yemin ederim...
 
ir--- sana ,nasıl kızarım ki.. şu halini, gördükten sonra... 
benim , herşeyim de .. sana feda olsun...  doyasıya sevin, sevinelim.. bebeğimiz olacak ,tunaa..
inanabiliyor musun.. minicik.. bir kara.. istediğin gibi.. bir aile oluyoruz... 
 
tu---- hayır,inanamıyorum.. ne bebeğe ,ne de sana... ideallerini ,bir kenara ittiğine... 
seen.. beni bu kadar çok mu ,seviyorsun... irem.. 
 
 gözünden bir damla yaş düştü..dudakları titriyor... 
 
tabi benim gözler ,zaten hazır...yaşlar,yuvarlanıyor  ard arda....yol yapmış yanağımda.. 
ir---- tunam... seni ,çok çok çok çok çok çok.. ........
 
yanıma oturup.. dudaklarımı,dudaklarıyla örtene kadar... ''çok ''dedim..
nazik, tutkulu yumuşacık.. öpüyor.. kollarının arasında ,kırılacak bir şeyim sanki... 
 yastığa yatırdı... 
başımın her iki yanına ,ellerini koyarak... 
 
tu---- aşkıımmm.. canıımmm... dediklerinle... çok mutlu ettin ,beni.. ama bilmeni isterim ki..
 
ir----- şişşş.. artık konuşma.. öyle yada böyle.. sonuç olarak... gayretli bir ceninimiz var.. 
ikimizin tuna..  düşünsene.. senin ve benim...ve kimbilir nerenin hatırası... 
 
tu---- hah hah hah...,dubainin olabilir mi... ..  
ir---- sanmam..üç aylık mış.. yüzde yüz ..Adananın da.. çeşitli tahminlerim var.. 
tu---- (gülümseyerek ) benim de.. 
 
kapı tıklatılınca.. doğrulup.. yüzünü elleriyle sildi.. 
 
tu--- gelll.. 
bülent,kapıyı açıp...  başını uzattı.. 
 
b---- kendinize geldiniz mi.. 
tu---- gel bülent.. 
 
b---- (girdi gülerek...) pinpon topuna ,döndüm ha.. gel, git.. defol.. yazdım bunları ,beyim.. 
aheste aheste ,çıkaracağım acısını... 
 
tu---- çok konuşma.. çıkar, şu serumu da.. evimize gidelim.. 
b---- emredersiniz beyim..
 
serumu kapatıp,  iğneyi usulca... kolumdan çıkardı.. bantladı.. 
 
b---- irem, başın dönebilir.. dikkatli ol.. bir jinekoloğa gitmen gerekiyor.. 
istersen ..burada önereceğim,arkadaşlar var.. 
 
ir---- sağol bülent.. ben giderim yada isim isterim sizden.. 
bir toparlanayım da.. sarhoş gibiyim... şimdi.. 
 
b---- içki ,sigara yok.. kesinlikle.. 
hoplayıp zıplama..üzülme.. stres yasak, başka bir kısıtlama yok.. şimdilik.. 
okuluna da.. engel değil..  ağustos-eylül ayı gibi.. doğacağını düşünüyorum.. bebeğinizin.. 
hayırlı uğurlu olsun.. gözünüz aydın... 
 
tu---- sağol bülent.. seni telaşlandırdık, ama.. amca olmak kolay mı.. 
 
b---- (omuzunu tuttu.. ) sanırım baba olmak daha zor.. yada güzel.. bilmiyorum.. 
artık sende göreceğiz.. 
amaaannn... doğumda.. burnumuzdan getirirsin.. sen... 
her şeye de,karışır.. 
çok bilmiş.. sana narkoz veririz artık.. 
 
tu---- hah hah hah... 
 
tunanın elinden tutup, yavaşça doğruldum...
ayaklarımı aşağı sarkıttım ,yataktan... allahım başım nasıl, dönüyor... 
gözlerimi kapattım... sallanıyorum sanki... ne oldu bana... 
 
b---- acele etme.. tansiyonunu ölçeyim.. 
 
koluma taktı aleti.. 
bir elimle ,tunanın eline yapışmışım yine... tuna sırtıma koluyla destek oluyor.. 
kolumu hissetmez oldum.. pısss sesini duyunca.. 
rahat bir nefes aldım.. 
 
b---- açsın, heyecanlısın.. normal tabi.. tansiyonun düşük.olması..
hafif birşeyler ye.. bol sıvı al, meyve suyu iç... 
 
 aklıma geldi birden.. belime dokundum.. şişlik yok... 
 
ir---- belimin filmini falan,çekmediniz değil mi.. 
b---- çekmedik.. zaten önemli bir şey yoktu... 
acil olan baygınlığındı... midenin niye bulandığını ,bulmak istedik.. 
 
ir---- hıı.. iyii.. korktum.. birden.. 
tu---- bülent.. irem ,iyi diyorsan gidelim.. 
b---- iyi canım.. biraz sarsılmış.. o kadar... 
 
 ayağa kalktım, tunanın elini bırakmadan.. bülent cekedimi giydirdi..
tuna da ...kolunu belime koyup ,yürüttü bir kaç adım...
 
tu--- nasılsın.. 
ir---- birşeyim yok.. başım dönmüyor... sağol bülent.. yelize selam söyle... 
b---- as... birbirinize iyi bakın.. 
tu---- bakarız.. sağol bülent.. 
 
****
 
arabaya bindiğimize... ikimizde biraz ıslandık ..nasıl yağmur yağıyor ,anlatamam... 
çalıştırıp kaloriferi açtı.... hava kararmış... gökyüzü simsiyah bulutlarla kaplı...
ben sersemlemiş durumdayım.. aklım almıyor hala,yanılmışlardır diye teselli ediyorum kendimi..  
 
ir---- tunaa.. işler ne oldu.. gidemedin ya.. 
tu---- sen ,daima daha önemlisin.. işleri,yarına erteledim.. iyisin değil mi.. 
 
ir----- iyiyim... 
tu---- aman ,iyi ol...fatma ,bağırınca aklım çıktı..dışarı nasıl koştuğumu ,bilemedim... 
 
ir---- ayy hatırlatma yine..ne olursun...  
tunaaa,niye duruyoruz.. biz.. sen de, bayılmışsın.. iyisin dimi.. 
 
tu---- (gülerek... ) bilmem, ben ne yaptığımı biliyor muyum ki... iyiyim sanırım.. 
 
ir---- canııııımmm... birtanem.. evimize gidelim hadi.. 
 
tu---- tamam da.. 
ir---- da? 
tu---- (hareket etti...) ne bileyim,annenlere söylemek istersin diye ..düşünmüştüm..
ir----- hımm.. olmaz.. utanırım..ben emin olayım da,önce.. sonra duysunlar... 
tu---- ....................... 
 
****
 
eve çıktık... saat akşamın sekizi.. 
 
tuna elinde ki, poşeti mutfağa bıraktı... bana meyve aldı da... illa yiyecekmişim... 

Hiç yorum yok: