Translate

14 Şubat 2012 Salı

214.bölüm..


yerken.. .nasılsa kimse yok diye... eteğimin düğmesini ,fermuarını açmıştım.. unuttum tabi..
yarım saat kadar sonra.. 
elimi yıkamak için,
sofradan kalkınca 
eteğim yere düştü.. birden... 
ben ne yapacağımı..şaşırmışken.. 
o karşımda katıla katıla gülüyor, olacak şey mi.. kabul ediyorum.. çok komik bir durumdu da... 
yine de.. kızdım..bir parça.. 
eteği aceleyle, giydim.. ben sana gülmeyi gösteririm diye, söylenerek...
gittim kapının yanına.... kilitlemiş gibi yapıp.. 
anahtarı ..güya gömleğimin içine attım..
 ... kapıya da ,sırtımı yasladım..
tunanın halini görmeliydiniz.. şaşırdı...dondu adeta... bana bakıyor... 
tu---- iremm.. ne yapıyorsun,aç çabuk..
ir---- hadi,gülsene şimdi de.. gidecektin  ya, özür dilemezsen çıkamayacaksın buradan... 
tu----  iirreem.. aç kapıyı.. ben özür dileyecek ne yaptım ki.. 
 istemeden de olsa .. karşımda ,striptiz yapan sensin...
 gelmeyim oraya...hazır,kapı da kilitliyken... bilmiyorum yani.. kaçacağın yer de yok... 
sen zararlı çıkarsın... 
ir---- ay çok korktum... benim, zamanım kısıtlı değil nasılsa... 
tuna ayağa kalktı.. 
o sırada arkamdaki kapı ,hızla itilince
 kapının kolu, tam belime gelmez mi.... 
 gözümde şimşekler çaktı.. nasıl bir acı bu.. anlatamam..
ayyyyyy............ demişim.. çekildim kenara... 
garson şaşkın, tuna şaşkın bakıyorlar bana... 
---- çok afedersiniz bayan..
ir---- önemli değil.. tam çıkıyorduk bizde.. tesadüf işte... 
tuna yanıma geldi... 
tu---- iyimisin.. 
ir----- hıı.. 
----- ben istediğiniz birşey var mı ,diye gelmiştim... tekrar afedersiniz... 
tu---- yok ,sağol.. 
garson kapıyı örttü.. 
tuna eğilip.....yüzümde ki ..acıyı ve damlamak üzere olan yaşlarımı görünce... 
sarıldı bana... 
tu---- canıımm.. kıyamam sana.. dön de,bakayım beline.. 
ir--- (sildim gözümü...) gerek yok ya... gidelim hadi... 
tu---- kahretsin,gülmeseydim keşke.. şaka ne hale geldi.. (öptü alnımı.. 
çenemi kaldırıp.. yanağımı okşadı ) ...iremiimm.. afedersin.. 
ir---- (gülümsedim..)  olacak varmış.. boşver..
 elini uzatıp,anahtarı çevirince... 
ir---- tunaaa... 
tu----- neee.. beline bakacağım.. 
bir yandan da.. düğmemi açmaya çalışıyor.. .. 
eli değince.. dudağımı ısırdım.. sesim çıkmasın diye... 
atletimi ,yukarı kaldırınca.. 
tu---- hiiii... 
ir---- (başımı arkaya çevirdim... )ne olmuş ya.. çok mu kötü.. 
kapadı aceleyle... yerden,çantamı aldı.. 
omuzuma takarken... 
kolunu tuttum... 
ir---- ne gördün,söyle çabuk.. dövme yaptırmıştım ,onu mu fark ettin yoksa... 
tu---- hıı, ne dövme ama... yumurta büyüklüğünde..şişmiş ve morarmış.. 
hemen doktora gidiyoruz... 
ir---- ya birşey olmaz,ne telaşlanıyorsun tuna... 
tu---- itiraz etme.. hadi hadi... 
açtı kapıyı.. 
dışarı çıktık.. hava değişmiş ama oturanlar var hala.. 
sarıldım cekedime... yağmur çiseliyor... 
satılmış dayının, yanına yürüdük.. 
tu---- eline sağlık.. dayı.. herşey çok güzeldi.. 
---- gidiyor musunuz.. afiyet olsun.. sakar oğlan,bir eşeklik etmiş.. kızım,iyisin ya... 
ir---- iyiyim, dayı.. önemli değil.. kızma sakın..tamam mı.. 
----- tamam,yine gelirseniz kızmam... 
ir---- (gülümsedim... ) geliriz dayı... sağol.. 
tuna elini öperken.. cekedin cebine parayı koydu... o görmeden... 
tu---- görüşürüz.. dayı.. hakkını helal et.. 
----- güle güle ,oğlum.. helal olsun, işin rast gitsin.. allah da seni sevindirsin.. 
tu---- amin,sağolasın... 
arabaya oturduk..  doktora ,gitmeyelim diyordum da.. koltuğa yaslanınca,fikrim değişti.. 
elimle yokladım ,sahiden kocaman bir şişlik var... 
kahretsin.. nasıl ağrıyor.. bir bu eksikti... 
tuna, çalıştırdı arabayı... konuşmadan..ana yola çıktık... 
bizim,çiftlik yoluna dönünce.. 
ir---- ne oldu tuna... 
tu---- bekliyorlardı ya.. büroya,telefon edeceğim.. ağrıyor mu.. 
ir---- yooo.. çok değil.. 
ama çakıllı yolda ,araba sallandıkça canım nasıl yanıyor..
elimi arkama koydum.. korumak için.. 
evin önüne geldiğimizde... 
tu---- bekle .. geliyorum.. hemen.. 
ir---- tunaa,acele etme ya.. ara sen.. gideriz nasılsa.. 
tuna inip.. eve girdi..telaşla.. 
 fatma da,beni görünce yanıma geldi..camı açtım... 
f---- merhaba hanımım.. niye inmiyorsun.. 
ir---- merhaba fatma.. belime kapının kolu geldi de.. şişti.. doktora gideceğiz diye inmedim.. 
f---- uyy.. geçmiş olsun.. hele bir bakim.. 
ir---- (gülümseyip..) peki, bak bakalım..döndüm koltukta.. 
f---- iyi iyi.. bişi yok.. bende korktuydum... dur ben.. ilaç getireyim sana... 
ir---- (kapadım belimi..) ne ilacı fatma.. doktora gidiyoruz.. zaten.. getirme birşey... 
f---- yine gidin de.. şişliği,ağrıyı hemen alır.. 
koşarak evine gitti... yağmur da.. nasıl güzel yağıyor... pıtır pıtır... 
toprak kokusunu ,çektim içime... 
herşeyi aksattım yine.. bir yerimde duramıyorum.. illa birşey yapacağım... ah beliimm.. 
fatma elinde ki,şişeyle koşarak geldi tekrar.. 
f---- dön hanımım.. süreyim de.. şifa olsun..
ir---- (güldüm,hevesine.. ilgisine...)  bak ,tunaya söyleme sakın.. çabuk ol.. hem ,ne bu..
yine döndüm..sinirim bozuldu, aç kapa ,aç kapa.. gülüyorum.. 
fatma ,jel gibi birşey.. sürüyor..soğuttu anında.. fısır fısır da, dua okuyor sanırım.. 
f---- hıhh.. şıp diye keser.. ağrısını.. ama ne olduğunu sorma.. 
bu benim ninemin ilacı,köy yerinde doktor ne arar.. şişi ,moru alır.. herbişiye iyi gelir.. 
belimi kapatırken.. ağrının hafiflediğini ,hissettim.. psikolojik mi.. ne..
ir---- sağol fatma.. bundan,bana da yap.. yaramaz çocuklar gibiyim, baksana.. 
f---- (gülerek... ) tamam.. yaparım.. kurbağalar,sülükler... çoğalsın da.. 
ir---- (duyunca aniden, midem altüst oldu..  ) 
aaaaa... ne buuu.. 
f---- şaka hanımım ,şaka... 
ir---- iiiiiiiiğğğğ..içim kalktı..  midem bulanıyor...
f----  ona da ,ilacım var.. istersen... 
ir---- (elimi,ağzıma kapadım... ) sus fatma.. susss.. midem , çok fenaa..
f----- hiiiii... seenn.. hamile olmayasın... 
ir---- (başımı salladım ,sağa sola.. )yokkk.. nereden dedin ya....
gözümün önünden, yeşil yeşil kurbağa görüntüsü ..gitmiyor bir türlü... ıslak... kaygan... 
böyyyylee.. ince bir dil.. ya sülüükkkk... iiğğğğğğğğğğğğğğğğğğ
gerisini ne siz sorun.. ne ben anlatayım... eve giremedim, bile... 
arabadan inip, ağaçların arasına zor attım kendimi.. 
artık içimde ,hiç birşey kalmadı... 
tunanın, fatmanın telaşını varın siz düşünün... 
****

Hiç yorum yok: