Translate

14 Şubat 2012 Salı

216.bölüm..

 ayakkabılarımı çıkarıp...
yatak odasına giriyordum ki...arkamdan yetişti... 
tu---- irem.. acele etmesene... yavaş yürü.. birşey yemedin.. başın dönebilir... ..
ir---- merak etme canım... yavaşım... 
üstümü çıkarıp..  ev elbisemi giyerken.. telefon çaldı.. 
tuna açtı hemen.... 
tu---- buyrun...  (bana bakarak... ) merhaba ,ahmet abi.. 
oturdu koltuğa... 
ben fısıltıyla... sakın söyleme dedim... 
tu---- iyiyiz.. siz nasılsınız... .............................. yok yok. iyi.. ....... irem gitmek istemeyince
öyle demek zorunda kaldım... yangındı.. yurttu.. yorulduk.. iki gündür.. problem yok yani... 
ben de,az değilim ha... gidip ,tunanın dizlerine oturdum.. kulağına.. 
 ir---- ne ayıp.. sıralıyorsun yalanları... 
belimi tuttu.. telefonu göğsüne kapatıp.. mırıldandı... 
tu--- sen bilirsin, doğrusunu.. büyük bir zevkle söylerim.. 
ir---- hıhhh... cesaret edemezsin.. 
tu----  pekiiii, duy o zaman... (kulağına tuttu telefonu... ) yağmurdan herhalde.. senin sesin de..
kesik kesik ,geliyor.. ........... ........... hııı, ne zaman aradı... .............. sağol.. söylediğin iyi olmuş..  
abiiiii.... 
ir----- (mırıldandım... ) tuna ,mahvederim seni... 
tu---- (öpücük  atıyor bana... ) şey diyecektim ...
ir----- suussssssssss..... 
tu----- yağmurdan önce.. iyi ki,ilaçlamayı bitirmişiz.... tabii.. çağırayım.... size de, iyi geceler...
ireeeeeeeeeemmmm..
kıs kıs gülerek...  elimi alıp.. telefonu tutturdu.... 
ir----- babacığım... merhaba canım... 
ben konuşurken... elleri rahat durmadığı gibi.....bir de,boynumu öpüyor... 
güçlükle ikna ettim babamı.. iyi olduğuma,
büroyu aramış.. 
hastaneye gideceğimizi söylemiş .. vahide hanımda... 
ay gıdıklandığımı bilmiyor sanki.... tuna ,yeter diye bağıracağım neredeyse..
 elini tutup , karnımın üstüne koydum....ben sakinleşsin, demiştim  ama......ters etki ,yaptı...
tu---- abiiiiiii... dede, oluyorsuuuuuunnnn....dedeeeeeeeee... 
ben gözlerimi açmış ,tunaya bakarken.... babam sustu, bir an.... şok oldu herhalde ,adamcağız..
ir---- babaaaa... 
tu---- ver bana... 
ir----  tuna ,bittin sen... babamın sesi çıkmıyor.. birşey oldu.. adama... 
tu---- (aldı elimden.... ) abii........ ordamısın... ........ evet.. evet,doğru duydun... .................
(telefonu aramızda tutup... babamın  sevinçle söylediklerini ,dinletti bana... )
ah---- çookkk sevindim... tunaa.. çok.. allah analı babalı.. büyütsün.. hayırlı evlatlar versin... 
nermiiiiiiiiiiiiiiiinnnn.. dede oluyormuşum ,dede... 
tebrik ediyorum ,sizi...
tu---- sağol abi... amin.. 
ah---- allah tamamına erdirsin... kızıma ,iyi bak..
tu----....... peki...abi, iyi geceler... 
kapattı telefonu... 
ir---- sen.. sen ,ne yaptığını sanıyorsun hıı... 
tu---- hiiiççç... elimi, buraya koyunca... söyle ,dediğini sandım... 
babanı,anneni ..sevindirdim işte... bir de,abimi sevindireyim diyorum... 
ir---- tunaaaa... 
tu---- (çenemi tuttu... ) tunan ,yer senii.. benimle iddialaşma,başına iş açılıyor... sonra... 
cesaret edemezdim,dimiii..
(elini ,belimde...şişen yerin üstünde gezdirdi ) ağrıyor mu hala..  nasıl indi bu.. 
ir---- o saçmalık olmasa ,hala öğrenemeyecektin... baba olacağını ,ne haber...
ağrım yok da,sakın nasıl indiğini sorma... 
tu---- hıı, fatma birşeyler söylemişti... tamaamm.. 
 şimdi uslu dur.. 
ereni bu sefer, susturamam..
ir---- sen durdun mu... 
tu---- ya seen... 
ir-----( gülümsedim..) tunaa,ben seni rahatsız etmeye bayılıyorum  ya.. abini arayacaksan... hemen kalkıyorum.... 
ve lütfen söyleme.. daha ben bile ,inanamıyorum ki... 
tu---- (saçlarımı arkadan, ellerinde topladı...) iremm.. ben de,inanamıyorum..
. şaşkınım... herkese ,haykırmak.. duyurmak istiyorum...  
aşkımla benim,benim bebeğimiz olacak... içim içime sığmıyor.. anlıyormusun.. 
ir---- (gülümsedim...) peki canım.. anlıyorum,. nasıl istiyorsan..öyle olsun... 
hadi ben kalktıımm... 
tu---- gitmeeee .. otur burada.. sende duy ama.. 
yaslandım göğsüne... başımı da ,omuzuna dayadım.... 
ir---- aklım almıyor,tuna... bu nasıl oldu.. 
bülent olabilir dedi de... ben inanmıyorum hala...yani,ya yanlışsa.. o yüzden de söylemeni istememiştim.. 
tu---- (içini çekerek ) tahlil sonucuna bakarken.. hamile olduğunu okuyunca... şok 
oldum.. bülenti,duvara yapıştırıp...iremin, şüphelenecek bir durumu dahi yok.. olamaz, kan örnekleri karışmıştır.. sen yap dedim.. 
o da, yanımda yaptı.. aynı sonucu bana gösterirken.. " biz hala çömeziz, çözemediğimiz çok şey var.. mucizelere inan dostum..  baba oluyorsun " dedi.. gerisini hatırlamıyorum... 
ir---- hahaha... 
tu---- yaa,işte böyle hayatım... o yüzden endişelenme.. 
 elini bacaklarımın altından geçirdi... kollarıyla sıkıca ,tutup... ayağa kalktı... 
ir---- pişt.. noluyor..kucaklandım sanki... 
tu---- hııı.. fazla oturduğun ve birşey yemediğin ,aklıma geldi... eren bekleyebilir..
(yatağa bıraktı beni... )
yat biraz.. ne istersin.. 
ir---- seniii..
tu--- (gülerek )  önce karnını doyur ,ha... 
yattığım yerde.. ellerimi, karnımın üstünde birleştirdim... tuna mutfağa gitti.. 
canım yaa.. şarkı söylüyor.. sevincinden... 
ir---- bebeğimm.. ne yapıyorsun bize.. dünyaya geldiğinde,ne yaparız acaba... ne acelecisin
alt üst ettin,planlarımı.. 
kendi kendime konuşarak ,bir yarım saat geçirmişimdir.. herhalde... 
telefon çalınca.. kalkıp açtım... 
ir---- buyrun... 
e---- irem hanıımm.. 
ir---- efendim abiciğim.. kalp kalbe karşı derler ya.. tuna da,şimdi sizi arayacaktı ... 
e---- hımm,öyle miii... 
ir---- eveett..  inanmıyormuş gibi ,dedin de... nasılsınız.. 
e----  iyiyiz.. siz de iyiymiş siniz... kuşlar söyledi... 
ir---- hangi kuşlar..  ne gevezelermiş.. böyle..
e---- hah hah hah... babana, geveze mi diyorsun yani... 
ir----babam mıı... sizi mi aradı.. 
e---- evet, müjdeyi ondan aldık... muhtemelen,eş dost...duymayan kalmamıştır... 
gözünüz aydın, gelin hanım... 
tesadüfe bak kiii... bunca yıldan sonra...kara sülalesine.. iki bebek birden geliyor... 
ir---- ................. neeeee... abiiiiii.. ayyyy.. çok sevindimm.. tunaaaaaaaaaaaa... koşşşş..
tuna elinde domatesle koşmuş ,yazık.. 
tu---- n'oldu.. 
ir---- (elimle,telefonu kapadım...) gönül de ,hamileymiş sanırım ve babam söylemiş,bizi.. biliyorlar.. al konuş..
domatesi aldım,telefonu verdim... 
tu---- abii..bu nasıl bir sürprizdir böylee..