Translate

14 Şubat 2012 Salı

204.bölüm..


ir---- hımm.. rüyamda seni görüyordum.. suların arasında.. şelaledeymişiz.. 
 
tu---- hah hah hah.... eeee.. 
ir---- devamını akşam, anlatırım.. şimdi, ikimiz için de.. uygunsuz olur... 
tu---- hıııı, bakk seennn... muzuurrr...
 
ir---- neyse... uyandım,bir baktım..ki..
 ev temizlenmiş.. gökten zembille börekler ..kısırlar inmiş.. inanamadım... 
yüzümü yıkayım da, kendime geleyim dedim... 
 
aynada kendime bakarken... alnımdaki.. tuna yazısı dikkatimi çekti.. 
iyi ki, alnıma kaderim olarak .. yazılmışsın tunam... seni çok seviyorum... 
teşekkür ederim.. beni düşündüğün için... 
canımmm,keşke şimdi yanında olsaydım..da, bende senin ... yorgunluğunu alabilseydim... 
 
tu---- ................. iremm.. ah irem.. neler dediğinin farkındamısın.. 
ne yorgunluğum kaldı.. ne de başka bir sıkıntım... çok tehlikelisin.. biliyormusun.. 
sana gelebilmek için... kanatlarım olsaydı  diye ,düşünüyorum şimdi.. 
akşama kadar ,nasıl bekleyeceğim ben.. hıı.. 
sen de, benim kaderimsin...sana her şeyim ,feda olsun... aşkımm.. 
yorma ,kendini..olur mu... 
annene de ,teşekkür ettiğimi söyle.... para nerede, biliyorsun.. ver kadına... 
bu gazla, tek başıma
her yeri ilaçlayabilirim... gelemeyeceğime göre ,gidip çalışayım bari... baban da bana yardıma gelmiş.. 
 
ir--- fatma portakal suyu hazırlayacak... senin için.. iç onu.. terleyince değiş, hasta olma.. sakın... 
öpüyorum, kanatsız kocacığım.... sen de,yorulma... selam söyle.. 
 
tu---- ............................ (içini çekerek...) as. bende seni, öpüyorum.. 
pazartesi ilk işim,
helikopter siparişi, vermek olacak... 
 
ir---- hah hah hah... by... 
tu---- by.. 
 
kapattım... 
gidip, yüzümü bir daha yıkadım...
 ben deliyim ya.. alnımda,gerçekten tuna yazısı gördüm sanki.. ... 
 
 
mutfağa girdiğimde.... 
annem böreği, büyük porselen servis tabağına yerleştiriyordu...
 
cezveyi ocağa koyunca... 
ir---- eee, nerminim...nasılsın.. dün konuşamadık.. pek.. 
ne--- iyi diyelim... kilo alınca.. yorulur oldum.. bu sıralar.. sen nasılsın.. 
 
ir---- iyiyim..anneciğim... gördüğün gibi.. sayenizde şımaracağım..iyice... 
hı, tuna sana teşekkür ediyor... babam da, ona yardıma gitmiş ..
 
ne--- he gitti.. bizim,tarlayı bahçeyi ilaçlayan.. nurullahın oğlu, zirai ilaçlama yapıyormuş... 
o kadar tarla, elle.. tek başına ilaçlanır mı... babanla ,tuna osman eniştelerde konuşmuşlar.. 
ahmet hemen çocuğa haber verdi... 
 
ir---- sağolsun.. anne yıldız teyzemle konuşuyormusun .. o nasılmış.. 
bir buçuk ay..gibi bir zaman kaldı ,şurada...
 
ne---- ben nasılsam o da.. öyleymiş.. koşturuyormuş...  selamı vardı size.. 
ireme söyle.. çok geç kalmasın dedi.. sen anlarmışsın... 
 
ir---- hıh.. as ..ama anlamak ,hiç işime gelmiyor.. 
ne--- neymiş o, teyze ..yiğen.. parolalı mı anlaşıyorsunuz..
 
ir---- yok ya.. bebek konusu.. işte.. hiç sırası değil... 
ne---- bana sorarsan... yıldızla ,aynı fikirdeyim.. 
 
ir---- sizin de,derdiniz tasanız... çocuk... ben kararlıyım,anne... 
 
filcanlara koydum kahveyi... necla ablaya verdim, bir tanesini... 
yok,illa bitireceğim.. misafirin gelecekmiş dedi... az kalmış.. iç de yap dedim.. 
bizde oturduk mutfağa... konuşarak.. içtik... annem, gidelim necla diyip duruyor... 
 
ir--- anne.. gitme.. yabancı değiller.. sen de.. bizimle otur... bende sana hizmet edeyim.. 
 
ne---- başka zaman kızım.. nimetin annesi.. beni görmek istemiş..  
buyursun demiştim,ayıp olur.. senin telaşında çok yardım ettiler..  onlar gelecekler... 
 
aklıma geldi, birden..... yaş pastadan kesip... tabağa koydum...
 
ir---- bunu ye.. öyleyse.. 
ne--- hıı.. yaş pasta mı ,yaptın..
 
ir---- evet... geleceklerini,bilmeden yaptım,yaptık.. tunanın da, eli değdi yani.. 
 
ne--- çok güzel olmuş..elinize sağlık.. allah bozmasın... 
ben buradayken.. git, giyin.. hazırlan hadi... saat 12 oldu... 
ben de ,kısır malzemesini doğrayayım.. 
hazır olur.. 
ir---- peki.. acele etme.. ben götürürüm sizi.. 
 
****
beş dakikada duş aldım... 
 
odada giyiniyorum... 
 
her tarafı pileli...dikdörtgen bir kumaş, düşünün..  
üst üste binen..belden tek düğmeli..  bal rengi,mini eteğimi giydim..eteğinin açılmaması için..
süslü ,kocaman çengelli iğnesi de var... 
 
kayık yakalı.... yeşil taftadan,kolu geniş gelip.. dirsekte daralan.. bluzümü giydim... 
ensemde ki, tek düğmemi kapatıp.. 
zümrüt kolyemle, küpelerimi taktım... saçlarımı örüp.. tepemde topuz yaptım.. 
 
makyajım bitince.. parfümümü sürdüm..
kahverengi..kısa topuklu..  ayakkabılarımı geçirdim ayağıma...
 etek boyum abes mi  diye ,aynayla baktım.. dizimden bir karış yukarıda..  
 
olmadığına karar verince.. bornozumu asıp..
necla ablaya vereceğim parayı ,çantama koydum.. 
 
odadan çıkıp... 
 
ir---- nermin hanım, neredesin... bak bakalım.. sünepe nasıl olmuş... 
ne---- salondayız... buraya gel de.. bakalım... 
 
girdim salona.. ikisi de.. oturuyorlar.. 
 
n---- maşşallahhhh... tu tu tuuuu.. 
ne---- bu ne anam.. başka eteğin mi ,yok kızım... çok yakışmış da... . tuna görmesin valla...
 
ir----- sağolun, efendim.. evdeyim anne.. bunu tuna aldı.. zaten.. sorun yok ,yani..
ne---- hani bizi götürecektin... 
 
ir---- evveeet.. götüreceğim... arabadan,inmeyeceğim ki.. 
 
ne---- ne bileyim kızım.. alışık değilim ,seni böyle  kısacık etekle .. görmeye..
ir---- şimdi,madem acele ediyorsunuz.. gidebiliriz..isterseniz... ellerinize, ayaklarınıza sağlık... 
 
*****
çantamı aldım, kapıyı kilitleyip... 
aşağı indik..arabaya bindiğimizde... .etek, bana bile garip geldi.. 
ne yalan söyleyim... herkes bana baktı sanki... 
 
annemlerin evi çok yakın zaten... 
yoruldular benim için.. yürümesinler bari.. diyip çalıştırdım.. arabayı... 
 
necla ablanın parasını anneme vermiştim, evden çıkarken..
neyse... evin önüne gelince.. durdum.. öpüştük arabanın içinde.. 
teşekkür ettim... indiler onlar... 
 
bende.. derhal... kendi evime döndüm.... park ediyorum.. 


Hiç yorum yok: