Translate

14 Şubat 2012 Salı

201.bölüm..


tu---- (ellerini yüzüne kapatıp... alnını ovuyor parmaklarıyla....)  o iş .. o kadar basit değil... 
niye bana minnet duysun.. kendisini eksik hissetsin ki... yada ergün  emin olmak için sordurmuştur.. herşey olabilir.. 
çok ince dengeleri olan, bir mesele bu... yardım konusunda.. bunca yıldır.. hiç hata yapmadım..
şimdi ,beni tanıyan birilerinin öğrenmesi... olacak şey mi.. 
adımı bilmemesi lazımdı... kahretsin,kahretsin... 
 
kalktı ayağa.. hışımla... hiiiiiiiiiiii,tabancasını alacakkkk... fırladım koltuktan... 
yatak odasına girerken... yetiştim arkasından... kolunu tutup.... duvara yasladım..
 
ir---- tuna.. dur.. verdiğin akıllara ,ne oldu... öfkene yenilecek misin... gerisini bırak... 
beni düşün sadece.... bir pire için, yorganı yakma... 
 
tu---- bende insanım irem... çok sabırlıyım da... taşınca.. taşması gerekiyor demektir... 
engel olma bana... durduramazsın... çekil önümden.. hadi.. 
sana bağırmak istemiyorum... 
 
ir---- (sarıldım beline... başımı da yasladım...omuzuna... ) bağır tunam... bana bağır... 
sakinleşmen için ,ne gerekiyorsa yap... durduramasam da.. denedim derim hiç olmazsa.. 
ömür boyu vicdan azabı ,çekmek istemiyorum... o sedat denilen(............ )buna değer mi.. 
çocuklarını, karısını düşün...  kaç kişiyi ağlatacaksın... biliyor musun... sen katil olamazsın... 
 
tu---- sömürü işe yaramadı... sedat denilen.( ...........)  bekar.... 
 
ir---- tunam... 
tu---- hıımm.. 
ir---- gitme ..
tu----................
ir---- ................
tu----..............
ir---- lütfeeennn... hatırım için...
 
kollarını sardı sırtıma... 
başıma yasladı, yanağını da... 
 
tu---- peki... tamam.. öldürecek değildim,zaten... hırpalayacaktım biraz... 
ir---- canıımm.. sağol... 
tu---- sende.. şimdi bırak da, duş alayım... sakinleşirim belki.. 
 
ir----- (açtım kollarımı... ) kasanın şifresini söyle... 
tu---- (gülümsedi buruk buruk...)  niyee.. tabancayı mı saklayacaksın.. 
ir----hayır, şifreyi değiştireceğim... 
 
tu---- gerek yok... almayacağım, rahatla... ama öyle yada böyle ... 
süründüreceğim onu... mesleki hayatını karartacağım...
 
ir----- (elini tuttum... )tunamm.. küveti doldurayım.. hı.. iyi gelir... 
tu---- yok... bir duş alıp çıkarım.. 
 
odaya girdi.. 
.. üstündekileri çıkarıp.. fırlattı yatağa.. ben, kapıda donup  kaldım.. 
demek tuna da ,dağınık olabiliyormuş... banyodan su sesi gelince... aceleyle..içeri girdim.
.. fırlattıklarını kaldırdım... 
sinirli halini de ,görmüş oldum böylece...bir daha görmemeyi diliyorum... 
çıkınca giyeceği... çamaşırlarını, pijamasını koydum.. yatağın üstüne.... 
 
dış kapıyı kilitleyip, anahtarı cebime koydum... ne olur, ne olmaz... gidemesin dimi..
filcanları mutfağa götürdüm... 
koştura koştura... poşetteki malzemeleri yerleştirdim dolaba... dağınıklıkları kaldırdım...
tezgahı silerken... telefon çalınca..irkilsem de...
açtım.. korkarak.... 
 
ir---- buyrun.. 
a---- merhaba irem.. kusura bakma.. rahatsız ettim... 
ir---- yok canım...ne demek...nasılsın.. geldiğimizde yoktun... 
a---- öyle olmuş.. tuna yok mu.... 
ir---- burada  da... 
 
tu---- arayan kim,irem...
ir---- (bornozunu giyip.. gelmiş.. arkama... dudaklarımı oynattım... ) alii.. 
tu---- (elini uzattı ahizeye... verdim...)  efendim ali... 
 
bende duymak istiyorum diye, işaret ettim.. aramızda tuttu...
 
a---- tuna, ben sana sormadan... birşey yaptım... 
tu---- ne gibi.... 
a---- sen, bilmemeniz gerekiyordu.. burstan bahsetme.. adım geçmezdi.. falan diyince.
sıkıntını anladım..
tu---- evet, çok çok rahatsız oldum.. beni yanlış değerlendirmediniz umarım... ben sadecee...
a----.. işte bende bu yüzden... arıyorum ,seni.. .. için rahat edebilir artık... 
 
tu---- (gülümsedi...) nasıll. ali,nasıl... 
 
a----  dinle tuna....ben çok takılmam... böyle şeylere...burs burstur.. 
çalışıyorum , başkasının hakkına engel olmayayım diye ,istemedim... 
başarılıyım  da.. kim vermiş, o kadar önemli değildir benim için... hedefe yaklaştırır,araçtır sadece... 
ama abim öyle değil..
iki gecedir uyumamış.. takar o.. bilirim...
 konuştum, az önce... 
tunaya ..sordum bursu veren.. o  değilmiş,sen ya yanlış görmüşsün.. yada başka tuna kara dır ...dedim... 
 
tu---- (gülerek bana baktı... ) çokk iyi yapmışsın .. inandı mı ,peki... 
 
a---- bizde ,hiç yalan yoktur ya... inandı... sevindi.. zaten fax da.. çok silik çıkmış..adın.. 
iyi okunmuyormuş ama tahmin etmiş... bizim, pimpirikli... 
haberin olsun istedim... 
ergün asla..  bu işbirliğimizi bilmemeli... beni hiç affetmez.. çünkü... 
 
tu---- bana ,çok büyük bir iyilik yaptın ali... sağol... teşekkür ederim... 
ergün bilmeyecek..aramızda, sır bu.. 
 
a----- rica ederim... tuna.. ikiniz de uyuyabilirsiniz ..artık..  hoşçakal... 
tu----- (gülerek....) haklısın..ali.. görüşürüz... 
 
kapatıp... bana döndü...
 
tu---- osman eniştenle, sevim teyzene plaket vermek lazım... anne,baba olmak konusunda... 
çocuklarını ,mükemmel yetiştirmişler... üçü de, farklı karakter ama tutkunlar.. birbirlerine.. 
 çevrelerine duyarlılar... 
ali,beni deşifre etmemek için.. ergüne yalan söylüyor... 
düşünebiliyor musun.. mantığı. 
hem onu ezmiyor, hem beni.. 
bravo valla.. diyecek başka şey bulamıyorum... 
 
sarıldım beline.. 
ir---- haklısın... çok ince düşünürler.. şimdi nasılsın.. 
tu---- (gülümseyerek....) daha iyiyim.. ireeem, biz kahve içtik mi... 
 
ir---- (güldüm..) yooo... içtik denemez.. giyin sen.. ben de yapayım.. 
(öptüm yanaklarını.. ) hımm.. mis gibi de olmuuuşşş...
tu----( o da, beni öptü...) sağol.. geliyorum... 
 

Hiç yorum yok: